Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 25.12.2025 16:23. Дата останніх змін - 25.12.2025 16:23

Бензин А-95 (Євро 5), талон -

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-12-25-013022-a  
ID aaa7bfe5ff724acfa0f85a1093e75b76  
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Для забезпечення функціональної роботи закладу, Замовник здійснює планову закупівлю товару (Бензин А-95 (Євро 5), талон), оскільки він за своїми якісними характеристиками найбільше відповідатиме вимогам та потребам Замовника. Тому для дотримання принципів Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами), з урахуванням Постанови від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», Замовником було прийнято рішення провести закупівлю з використанням електронного каталогу. Очікувана вартість предмета закупівлі розрахована на підставі середніх цін на пальне (згідно з сайтом https://index.minfin.com.ua) Номенклатурна позиція за ДК 021:2015 за найбільш підходящим кодом ДК 021:2015: 09132000-3 Бензин (Бензин А-95 (Євро 5), талон) Оплата за поставлений Товар/Талони проводиться Покупцем протягом 30 (тридцяти) календарних днів, на підставі наданих Постачальником належним чином оформлених видаткових накладних та рахунку-фактури. Розрахунки між Сторонами здійснюються в Українській національній валюті — гривнях. Вид розрахунків — безготівковий. Форма оплати – післяплата.

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ШИШАЦЬКА ЛІКАРНЯ ПЛАНОВОГО ЛІКУВАННЯ " ШИШАЦЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ  
Очікувана вартість закупівлі 99`990.00 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Запит (ціни) пропозицій  
Закупівля оголошена
25.12.25
Подання пропозицій
до 30.12.25
Залишилось 3 дні. Поспішайте взяти учаcть! Поспішайте взяти участь!
Інформація про моніторинг закупівлі органами державного фінансового контролю відсутня