Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 13.12.2025 12:35. Дата последних изменений - 13.12.2025 12:35

ДК 021:2015: 55520000-1 – Кейтерингові послуги (Послуги з організації гарячого харчування учнів пільгових категорій та учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти)

Идентификатор закупки UA-2025-12-13-000689-a  
ID 3ef3dc26b6294e68a0b70ece6287cde2  
Идентификатор плана UA-P-2025-12-13-000738-a  
Ожидаемая стоимость
364`997.50 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ТА ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ УМАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ  
Ожидаемая стоимость 364`997.50 Гривна (без НДС)  
Обоснование 04 грудня 2025 року управлінням освіти та гуманітарної політики Уманської міської ради було оголошено процедуру відкритих торгів за предметом ДК 021:2015: 55520000-1 – Кейтерингові послуги (Послуги з організації гарячого харчування учнів пільгових категорій та учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти), номер закупівлі UA-2025-12-04-021275-a. Відповідно до звіту про результати проведення процедури закупівлі UA-2025-12-04-021275-a (дата формування звіту: 12 грудня 2025) відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. Було прийнято рішення щодо укладення договору про закупівлю з ФОП Іванов К.В., діючим надавачем послуг з організації шкільного харчування в закладах управління освіти та гуманітарної політики Уманської міської ради та має змогу надати відповідні послуги в межах очікуваної вартості Замовника. Обсяг закупівлі на 2025 р. становить 1 послуга (4971 дітоднів) на суму 364997,50 грн. (триста шістдесят чотири тисячі дев’ятсот дев’яносто сім гривень 50 коп.) без ПДВ.  
Процедура закупки
Закупка без использования электронной системы
 
Вид предмета закупки: Закупка услуг  
Закупка объявлена
13.12.25
Выбор контрагента
Подготовка соглашения
Завершен
13.12.25

Спецификация закупки

1)
Послуги з організації гарячого харчування учнів пільгових категорій та учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти
ДК 021:2015: 55520000-1 - Кейтерингові послуги
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: Україна, Відповідно до документації
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 12.12.2025 - 31.12.2025
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 1 послуга

Тендерная документация

Нетипизированный документ
Акцепт Кейтеринг.pdf
Загружено в ЦБД Prozorro: 13.12.2025 12:35
Версия документа от: 13.12.2025 12:35
ID: 6e3a7d889e924848b40dd8e1b3eea2bf
Уведомление о закупке
sign.p7s
Загружено в ЦБД Prozorro: 13.12.2025 12:35
Версия документа от: 13.12.2025 12:35
ID: 5a456920050b4e3abe969d64944a3944

?:tender item config

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ТА ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ УМАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ  
Код в ЕГРПОУ / ИНН 44308884  
Юридический адрес 20300, Україна, Черкаська область, Умань, вул. Костельна, будинок 12  

Квалификация участников

Участник
Ценовое предложение
Статус
Документы

Заключенные договоры

Номер договора
77
Дата подписания
12.12.2025
Дата начала действия
12.12.2025
Дата завершения действия
31.12.2025
Цена договора
364`997.50 Гривна без НДС