Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 13.12.2025 12:35. Дата останніх змін - 13.12.2025 12:35

ДК 021:2015: 55520000-1 – Кейтерингові послуги (Послуги з організації гарячого харчування учнів пільгових категорій та учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти)

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-12-13-000689-a  
ID 3ef3dc26b6294e68a0b70ece6287cde2  
Ідентифікатор плану UA-P-2025-12-13-000738-a  
Очікувана вартість закупівлі
364`997.50 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ТА ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ УМАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ  
Очікувана вартість закупівлі 364`997.50 Гривня (без ПДВ)  
Підстава Відмінено конкурентні торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у закупівлі, в тому числі за лотом  
Обгрунтування 04 грудня 2025 року управлінням освіти та гуманітарної політики Уманської міської ради було оголошено процедуру відкритих торгів за предметом ДК 021:2015: 55520000-1 – Кейтерингові послуги (Послуги з організації гарячого харчування учнів пільгових категорій та учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти), номер закупівлі UA-2025-12-04-021275-a. Відповідно до звіту про результати проведення процедури закупівлі UA-2025-12-04-021275-a (дата формування звіту: 12 грудня 2025) відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. Було прийнято рішення щодо укладення договору про закупівлю з ФОП Іванов К.В., діючим надавачем послуг з організації шкільного харчування в закладах управління освіти та гуманітарної політики Уманської міської ради та має змогу надати відповідні послуги в межах очікуваної вартості Замовника. Обсяг закупівлі на 2025 р. становить 1 послуга (4971 дітоднів) на суму 364997,50 грн. (триста шістдесят чотири тисячі дев’ятсот дев’яносто сім гривень 50 коп.) без ПДВ.  
Процедура закупівлі
Закупівля без використання електронної системи
 
Вид предмету закупівлі: Закупівля послуг  
Закупівля оголошена
13.12.25
Вибір контрагента
Підготовка угоди
Завершена
13.12.25

Специфікація закупівлі

1)
Послуги з організації гарячого харчування учнів пільгових категорій та учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти
Класифікація за ДК 021:2015: 55520000-1 - Кейтерингові послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12.12.2025 - 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 послуга

Тендерна документація

Нетипізований документ
Акцепт Кейтеринг.pdf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 13.12.2025 12:35
Версія документу від: 13.12.2025 12:35
ID: 6e3a7d889e924848b40dd8e1b3eea2bf
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 13.12.2025 12:35
Версія документу від: 13.12.2025 12:35
ID: 5a456920050b4e3abe969d64944a3944

Параметри тендеру

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ТА ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ УМАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 44308884  
Юридична адреса 20300, Україна, Черкаська область, Умань, вул. Костельна, будинок 12  

Протокол розкриття

Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи

Укладені договори

Номер договору
77
Дата підписання
12.12.2025
Дата початку дії
12.12.2025
Дата завершення дії
31.12.2025
Ціна договору
364`997.50 Гривня без ПДВ