Процедура закупки объявлена 10.12.2025 13:07. Дата последних изменений - 10.12.2025 13:07
ДК 021:2015:15540000-5 – Сирні продукти (Сир кисломолочний 9%)
| Идентификатор закупки | UA-2025-12-10-010313-a | |
| ID | 1b68fcb08504420d9b6bc361ec671156 | |
| Идентификатор плана | UA-P-2025-12-10-012482-a |
Ожидаемая стоимость
70`000.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие
Поставка Товару здійснюється окремими партіями згідно з заявкою Замовника. Обсяг кожної партії визначається Замовником залежно від фактичної потреби. Партією Товару за Договором вважається поставка Товару в обсязі, що визначений за кожною окремою заявкою Замовника. Постачальник зобов'язаний поставити за свій рахунок товар, тричі на тиждень, у розпорядження Замовника у кількості заявленою Замовником та з усіма документами, необхідними для того, щоб прийняти Товар на умовах цього договору, протягом 3 (трьох) робочих днів з моменту подання заявки Замовника. Заявка Замовника подається шляхом надсилання її на поштову адресу, або на електронну адресу, або в телефонному режимі. Строк поставки Товару: з 1 січня 2026 року по 30 червня 2026 року включно.Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником протягом 10 робочих днів після поставки товарів та пред'явлення Постачальником рахунка на оплату за фактично поставлений товар та після підписання Сторонами накладної.Датою розрахунків за цим Договором вважають день надходження коштів на розрахунковий рахунок Постачальника.
Заказчик (Проводит закупку)
| Наименование заказчика | Львівський військово-медичний клінічний центр (клінічний госпіталь) Державної прикордонної служби України | |
| Ожидаемая стоимость | 70`000.00 Гривна (с НДС) | |
| Процедура закупки | Запрос цены предложения | |
| Вид предмета закупки: | Закупка товаров |
Закупка объявлена
10.12.25
Прием предложений
до 14.12.25
Осталось4 дня. Спешите принять участие! Спешите принять участие!
Условия оплаты согласно договора
| Событие | Поставка товара | |
| Описание | Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником протягом 10 робочих днів після поставки товарів та пред'явлення Постачальником рахунка на оплату за фактично поставлений товар та після підписання Сторонами накладної.Датою розрахунків за цим Договором вважають день надходження коштів на розрахунковий рахунок Постачальника | |
| Тип оплаты | Постоплата | |
| Размер оплаты (Важно: общая сумма должна быть равна 100%) | 100% | |
| Период | 10 Рабочие дни |
Условия поставки
| Событие | Дата подачи заявки | |
| Описание | Поставка Товару здійснюється окремими партіями згідно з заявкою Замовника. Обсяг кожної партії визначається Замовником залежно від фактичної потреби. Партією Товару за Договором вважається поставка Товару в обсязі, що визначений за кожною окремою заявкою Замовника. Постачальник зобов'язаний поставити за свій рахунок товар, тричі на тиждень, у розпорядження Замовника у кількості заявленою Замовником та з усіма документами, необхідними для того, щоб прийняти Товар на умовах цього договору, протягом 3 (трьох) робочих днів з моменту подання заявки Замовника. Заявка Замовника подається шляхом надсилання її на поштову адресу, або на електронну адресу, або в телефонному режимі. Строк поставки Товару: з 1 січня 2026 року по 30 червня 2026 року включно | |
| Тип оплаты | ?:tender milestones item code recurring | |
| Размер оплаты (Важно: общая сумма должна быть равна 100%) | 100% | |
| Период | 3 Рабочие дни |
Спецификация закупки
| 1) |
Сир кисломолочний 9%
ДК 021:2015: 15540000-5 - Сирні продукти
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 79014, Україна, Львівська область, Львів, ВУЛИЦЯ ЛИЧАКІВСЬКА, будинок 107
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 01.01.2026 - 30.06.2026
Информация по поставке партиями: Поставка Товару здійснюється окремими партіями згідно з заявкою Замовника. Обсяг кожної партії визначається Замовником залежно від фактичної потреби. Партією Товару за Договором вважається поставка Товару в обсязі, що визначений за кожною окремою заявкою Замовника.
Постачальник зобов'язаний поставити за свій рахунок товар, тричі на тиждень, у розпорядження Замовника у кількості заявленою Замовником та з усіма документами, необхідними для того, щоб прийняти Товар на умовах цього договору, протягом 3 (трьох) робочих днів з моменту подання заявки Замовника. Заявка Замовника подається шляхом надсилання її на поштову адресу, або на електронну адресу, або в телефонному режимі.
Строк поставки Товару: з 1 січня 2026 року по 30 червня 2026 року включно.Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником протягом 10 робочих днів після поставки товарів та пред'явлення Постачальником рахунка на оплату за фактично поставлений товар та після підписання Сторонами накладної.Датою розрахунків за цим Договором вважають день надходження коштів на розрахунковий рахунок Постачальника.
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 500 кілограм
|
Тендерная документация
![]() |
Проект договора
Проект договору 1554 сир.docx
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 10.12.2025 13:07
Версия документа от: 10.12.2025 13:07
ID: b3b61346044d4848a466e3525151209a
|
![]() |
Уведомление о закупке
sign.p7s
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 10.12.2025 13:07
Версия документа от: 10.12.2025 13:07
ID: 72eed65ca5a24732ac1ab645cb6525e2
|
?:tender item config
▼Oписание критериев
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг)
Ссылка на законодательство
Підтверджується, що
Масова частка жиру Ожидаемое значение: 9 відсоток
Добавки Ожидаемое значение: нет
Відповідність ДСТУ 4554 Ожидаемое значение: Да
Безлактозний Ожидаемое значение: нет
|
Даты и сроки
| Дата публикации | 10.12.2025 13:07 | |
| Начало периода приема предложений | 10.12.2025 13:07 | |
| Окончание периода приема предложений | 14.12.2025 23:00 | |
| Дата проведения онлайн-аукциона | ожидается |
Заказчик (Проводит закупку)
| Наименование заказчика | Львівський військово-медичний клінічний центр (клінічний госпіталь) Державної прикордонної служби України |
| Код в ЕГРПОУ / ИНН | 14321771 |
| Юридический адрес | 79014, Україна, Львівська область, Львів, ВУЛИЦЯ ЛИЧАКІВСЬКА, будинок 107 |
