Процедура закупівлі оголошена 10.12.2025 13:07. Дата останніх змін - 10.12.2025 13:07
ДК 021:2015:15540000-5 – Сирні продукти (Сир кисломолочний 9%)
| Ідентифікатор закупівлі | UA-2025-12-10-010313-a | |
| ID | 1b68fcb08504420d9b6bc361ec671156 | |
| Ідентифікатор плану | UA-P-2025-12-10-012482-a |
Очікувана вартість закупівлі
70`000.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Поставка Товару здійснюється окремими партіями згідно з заявкою Замовника. Обсяг кожної партії визначається Замовником залежно від фактичної потреби. Партією Товару за Договором вважається поставка Товару в обсязі, що визначений за кожною окремою заявкою Замовника. Постачальник зобов'язаний поставити за свій рахунок товар, тричі на тиждень, у розпорядження Замовника у кількості заявленою Замовником та з усіма документами, необхідними для того, щоб прийняти Товар на умовах цього договору, протягом 3 (трьох) робочих днів з моменту подання заявки Замовника. Заявка Замовника подається шляхом надсилання її на поштову адресу, або на електронну адресу, або в телефонному режимі. Строк поставки Товару: з 1 січня 2026 року по 30 червня 2026 року включно.Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником протягом 10 робочих днів після поставки товарів та пред'явлення Постачальником рахунка на оплату за фактично поставлений товар та після підписання Сторонами накладної.Датою розрахунків за цим Договором вважають день надходження коштів на розрахунковий рахунок Постачальника.
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | Львівський військово-медичний клінічний центр (клінічний госпіталь) Державної прикордонної служби України | |
| Очікувана вартість закупівлі | 70`000.00 Гривня (з ПДВ) | |
| Процедура закупівлі | Запит (ціни) пропозицій | |
| Вид предмету закупівлі: | Закупівля товарів |
Закупівля оголошена
10.12.25
Подання пропозицій
до 14.12.25
Залишилось 3 дні. Поспішайте взяти учаcть! Поспішайте взяти участь!
Умови оплати згідно із договором
| Подія | Поставка товару | |
| Опис | Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником протягом 10 робочих днів після поставки товарів та пред'явлення Постачальником рахунка на оплату за фактично поставлений товар та після підписання Сторонами накладної.Датою розрахунків за цим Договором вважають день надходження коштів на розрахунковий рахунок Постачальника | |
| Тип оплати | Післяплата | |
| Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) | 100% | |
| Період | 10 робочі дні |
Умови поставки
| Подія | Дата подання заявки | |
| Опис | Поставка Товару здійснюється окремими партіями згідно з заявкою Замовника. Обсяг кожної партії визначається Замовником залежно від фактичної потреби. Партією Товару за Договором вважається поставка Товару в обсязі, що визначений за кожною окремою заявкою Замовника. Постачальник зобов'язаний поставити за свій рахунок товар, тричі на тиждень, у розпорядження Замовника у кількості заявленою Замовником та з усіма документами, необхідними для того, щоб прийняти Товар на умовах цього договору, протягом 3 (трьох) робочих днів з моменту подання заявки Замовника. Заявка Замовника подається шляхом надсилання її на поштову адресу, або на електронну адресу, або в телефонному режимі. Строк поставки Товару: з 1 січня 2026 року по 30 червня 2026 року включно | |
| Тип оплати | Повторювана поставка | |
| Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) | 100% | |
| Період | 3 робочі дні |
Специфікація закупівлі
| 1) |
Сир кисломолочний 9%
Класифікація за ДК 021:2015: 15540000-5 - Сирні продукти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79014, Україна, Львівська область, Львів, ВУЛИЦЯ ЛИЧАКІВСЬКА, будинок 107
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01.01.2026 - 30.06.2026
Умови поставки: Поставка Товару здійснюється окремими партіями згідно з заявкою Замовника. Обсяг кожної партії визначається Замовником залежно від фактичної потреби. Партією Товару за Договором вважається поставка Товару в обсязі, що визначений за кожною окремою заявкою Замовника.
Постачальник зобов'язаний поставити за свій рахунок товар, тричі на тиждень, у розпорядження Замовника у кількості заявленою Замовником та з усіма документами, необхідними для того, щоб прийняти Товар на умовах цього договору, протягом 3 (трьох) робочих днів з моменту подання заявки Замовника. Заявка Замовника подається шляхом надсилання її на поштову адресу, або на електронну адресу, або в телефонному режимі.
Строк поставки Товару: з 1 січня 2026 року по 30 червня 2026 року включно.Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником протягом 10 робочих днів після поставки товарів та пред'явлення Постачальником рахунка на оплату за фактично поставлений товар та після підписання Сторонами накладної.Датою розрахунків за цим Договором вважають день надходження коштів на розрахунковий рахунок Постачальника.
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 500 кілограм
|
Тендерна документація
![]() |
Проект договору
Проект договору 1554 сир.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 10.12.2025 13:07
Версія документу від: 10.12.2025 13:07
ID: b3b61346044d4848a466e3525151209a
|
![]() |
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 10.12.2025 13:07
Версія документу від: 10.12.2025 13:07
ID: 72eed65ca5a24732ac1ab645cb6525e2
|
Параметри тендеру
▼Опис критеріїв
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг)
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Масова частка жиру Очікуване значення: 9 відсоток
Добавки Очікуване значення: ні
Відповідність ДСТУ 4554 Очікуване значення: Так
Безлактозний Очікуване значення: ні
|
Дати та строки
| Дата публікації | 10.12.2025 13:07 | |
| Початок періоду прийому пропозицій | 10.12.2025 13:07 | |
| Кінцевий строк подання тендерних пропозицій | 14.12.2025 23:00 | |
| Дата початку аукціону | очікується |
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | Львівський військово-медичний клінічний центр (клінічний госпіталь) Державної прикордонної служби України |
| Код в ЄДРПОУ / ІПН | 14321771 |
| Юридична адреса | 79014, Україна, Львівська область, Львів, ВУЛИЦЯ ЛИЧАКІВСЬКА, будинок 107 |
