Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 10.12.2025 13:07. Дата останніх змін - 10.12.2025 13:07

ДК 021:2015:15540000-5 – Сирні продукти (Сир кисломолочний 9%) -

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-12-10-010313-a  
ID 1b68fcb08504420d9b6bc361ec671156  
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Поставка Товару здійснюється окремими партіями згідно з заявкою Замовника. Обсяг кожної партії визначається Замовником залежно від фактичної потреби. Партією Товару за Договором вважається поставка Товару в обсязі, що визначений за кожною окремою заявкою Замовника. Постачальник зобов'язаний поставити за свій рахунок товар, тричі на тиждень, у розпорядження Замовника у кількості заявленою Замовником та з усіма документами, необхідними для того, щоб прийняти Товар на умовах цього договору, протягом 3 (трьох) робочих днів з моменту подання заявки Замовника. Заявка Замовника подається шляхом надсилання її на поштову адресу, або на електронну адресу, або в телефонному режимі. Строк поставки Товару: з 1 січня 2026 року по 30 червня 2026 року включно.Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником протягом 10 робочих днів після поставки товарів та пред'явлення Постачальником рахунка на оплату за фактично поставлений товар та після підписання Сторонами накладної.Датою розрахунків за цим Договором вважають день надходження коштів на розрахунковий рахунок Постачальника.

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Львівський військово-медичний клінічний центр (клінічний госпіталь) Державної прикордонної служби України  
Очікувана вартість закупівлі 70`000.00 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Запит (ціни) пропозицій  
Закупівля оголошена
10.12.25
Подання пропозицій
до 14.12.25
Залишилось 1 день Поспішайте взяти участь!