Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 08.12.2025 19:20. Дата последних изменений - 08.12.2025 19:20

Респіратор: Призначення: Протиаерозольні, з клапаном видиху , Умовний захисний фактор ПКД: до 50, Напівлицьова, Клас захисту: FFP3, Матеріал: Пресована фільтр тканина, спанбонд, Маркування на респіраторі випробуваннь, Час використання: 40-50 годин -

Идентификатор закупки UA-2025-12-08-020391-a  
ID acf8d5c1bfc34b38b3db5810539e34d5  
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Вартість за одиницю товару зазначається з «двома знаками після коми» (0,00). Поставка Товару партіями на підставі Заявки на поставку Товару. Термін поставки Товару – протягом 5-ти робочих днів, з моменту отримання заявки. Термін придатності товару має становити не менше 70 відсотків від вказаного на упаковці. Поставка Товару здійснюється Постачальником за власний рахунок (включаючи завантажувально-розвантажувальні роботи). У разі поставки Товару неналежної якості або Товару, що не буде відповідати вимогам державних стандартів, Постачальник зобов’язується за свій рахунок протягом 3-х робочих днів з дати постачання, усунути недоліки або замінити неякісний Товар на Товар належної якості. Приймання - здача Товару по кількості проводиться відповідно до товаро-супровідних документів (видаткових накладних), Постачальник має надати Замовнику всі необхідні документи (або їх завірені копії) що встановлені чинним законодавством України для даного виду Товару (декларації відповідності / реєстраційні посвідчення / сертифікати якості / тощо). Розрахунок здійснюється шляхом безготівкового перерахунку грошових коштів на рахунок Постачальника не пізніше 15 робочих днів згідно підписаної видаткової накладної при наявності фінансування. Всі вимоги до товару та Постачальника зазначені в проєкті договору

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика Комунальне некомерційне підприємство "МІСЬКА СТУДЕНТСЬКА ЛІКАРНЯ" Харківської міської ради  
Ожидаемая стоимость 25`000.00 Гривна (с НДС)  
Процедура закупки Запрос цены предложения  
Закупка объявлена
08.12.25
Прием предложений
до 11.12.25
Завершаестя сегодня Спешите принять участие!
Информация о мониторинге закупки органами государственного финансового контроля отсутствует