Процедура закупки объявлена 08.12.2025 19:20. Дата последних изменений - 08.12.2025 19:20
Респіратор: Призначення: Протиаерозольні, з клапаном видиху , Умовний захисний фактор ПКД: до 50, Напівлицьова, Клас захисту: FFP3, Матеріал: Пресована фільтр тканина, спанбонд, Маркування на респіраторі випробуваннь, Час використання: 40-50 годин
| Идентификатор закупки | UA-2025-12-08-020391-a | |
| ID | acf8d5c1bfc34b38b3db5810539e34d5 | |
| Идентификатор плана | UA-P-2025-12-08-025068-a |
Ожидаемая стоимость
25`000.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие
Вартість за одиницю товару зазначається з «двома знаками після коми» (0,00). Поставка Товару партіями на підставі Заявки на поставку Товару. Термін поставки Товару – протягом 5-ти робочих днів, з моменту отримання заявки. Термін придатності товару має становити не менше 70 відсотків від вказаного на упаковці. Поставка Товару здійснюється Постачальником за власний рахунок (включаючи завантажувально-розвантажувальні роботи). У разі поставки Товару неналежної якості або Товару, що не буде відповідати вимогам державних стандартів, Постачальник зобов’язується за свій рахунок протягом 3-х робочих днів з дати постачання, усунути недоліки або замінити неякісний Товар на Товар належної якості. Приймання - здача Товару по кількості проводиться відповідно до товаро-супровідних документів (видаткових накладних), Постачальник має надати Замовнику всі необхідні документи (або їх завірені копії) що встановлені чинним законодавством України для даного виду Товару (декларації відповідності / реєстраційні посвідчення / сертифікати якості / тощо). Розрахунок здійснюється шляхом безготівкового перерахунку грошових коштів на рахунок Постачальника не пізніше 15 робочих днів згідно підписаної видаткової накладної при наявності фінансування. Всі вимоги до товару та Постачальника зазначені в проєкті договору
Заказчик (Проводит закупку)
| Наименование заказчика | Комунальне некомерційне підприємство "МІСЬКА СТУДЕНТСЬКА ЛІКАРНЯ" Харківської міської ради | |
| Ожидаемая стоимость | 25`000.00 Гривна (с НДС) | |
| Процедура закупки | Запрос цены предложения | |
| Вид предмета закупки: | Закупка товаров |
Закупка объявлена
08.12.25
Прием предложений
до 11.12.25
Осталось2 дня. Спешите принять участие! Спешите принять участие!
Условия оплаты согласно договора
| Событие | Поставка товара | |
| Тип оплаты | Постоплата | |
| Размер оплаты (Важно: общая сумма должна быть равна 100%) | 100% | |
| Период | 15 Рабочие дни |
Спецификация закупки
| 1) |
Респіратор: Призначення: Протиаерозольні, з клапаном видиху , Умовний захисний фактор ПКД: до 50, Напівлицьова, Клас захисту: FFP3, Матеріал: Пресована фільтр тканина, спанбонд, Маркування на респіраторі випробуваннь, Час використання: 40-50 годин
ДК 021:2015: 33141000-0 - Медичні матеріали нехімічні та гематологічні одноразового застосування
?:tender form class GMDN-2023: 57793 - Респіратор загального застосування
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 61002, Україна, Харківська область, Харків, ВУЛИЦЯ ДАРВІНА, будинок 8/10
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 25.12.2025
Информация по поставке партиями: Вартість за одиницю товару зазначається з «двома знаками після коми» (0,00).
Поставка Товару партіями на підставі Заявки на поставку Товару. Термін поставки Товару – протягом 5-ти робочих днів, з моменту отримання заявки. Термін придатності товару має становити не менше 70 відсотків від вказаного на упаковці. Поставка Товару здійснюється Постачальником за власний рахунок (включаючи завантажувально-розвантажувальні роботи). У разі поставки Товару неналежної якості або Товару, що не буде відповідати вимогам державних стандартів, Постачальник зобов’язується за свій рахунок протягом 3-х робочих днів з дати постачання, усунути недоліки або замінити неякісний Товар на Товар належної якості. Приймання - здача Товару по кількості проводиться відповідно до товаро-супровідних документів (видаткових накладних), Постачальник має надати Замовнику всі необхідні документи (або їх завірені копії) що встановлені чинним законодавством України для даного виду Товару (декларації відповідності / реєстраційні посвідчення / сертифікати якості / тощо). Розрахунок здійснюється шляхом безготівкового перерахунку грошових коштів на рахунок Постачальника не пізніше 15 робочих днів згідно підписаної видаткової накладної при наявності фінансування.
Всі вимоги до товару та Постачальника зазначені в проєкті договору
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 2000 штука
|
Тендерная документация
![]() |
Проект договора
Дог респіратори.docx
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 08.12.2025 19:20
Версия документа от: 08.12.2025 19:20
ID: 50ca493144724ae0a85abc1f7885a3b7
|
![]() |
Уведомление о закупке
sign.p7s
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 08.12.2025 19:20
Версия документа от: 08.12.2025 19:20
ID: 1d5fbc65ed294a9caf61b6304e269dce
|
?:tender item config
▼Oписание критериев
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг)
Ссылка на законодательство
Підтверджується, що
Клапан видиху Ожидаемое значение: Да
Призначення: Протиаерозольні
Умовний захисний фактор ПКД ?:tender criteria requirement min_maxValue: 1 - 50 одиниця
Час використання ?:tender criteria requirement min_maxValue: 40 - 50 година
Тип маски: Напівлицьова
Клас захисту: ffp3
Матеріал: Пресована фільтр тканина, спанбонд
Маркування на респіраторі випробуваннь: en 149:2017, en 149:2001
|
Даты и сроки
| Дата публикации | 08.12.2025 19:20 | |
| Начало периода приема предложений | 08.12.2025 19:20 | |
| Окончание периода приема предложений | 11.12.2025 07:00 | |
| Дата проведения онлайн-аукциона | ожидается |
Заказчик (Проводит закупку)
| Наименование заказчика | Комунальне некомерційне підприємство "МІСЬКА СТУДЕНТСЬКА ЛІКАРНЯ" Харківської міської ради |
| Код в ЕГРПОУ / ИНН | 02003646 |
| Юридический адрес | 61002, Україна, Харківська область, Харків, ВУЛИЦЯ ДАРВІНА, будинок 8/10 |
