Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 08.12.2025 17:17. Дата последних изменений - 08.12.2025 17:17

Папір офісний, форматний

Идентификатор закупки UA-2025-12-08-019169-a  
ID e6669efe930845e3ac5d5c3030a0d5a0  
Идентификатор плана UA-P-2025-12-08-023434-a  
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Папір офісний, форматний

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика ВОЛИНСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ СУД  
Ожидаемая стоимость 103`600.00 Гривна (с НДС)  
Процедура закупки Запрос цены предложения  
Вид предмета закупки: Закупка товаров  
Закупка объявлена
08.12.25
Прием предложений
до 11.12.25
Осталось2 дня. Спешите принять участие! Спешите принять участие!

Условия оплаты согласно договора

Событие Поставка товара  
Описание Оплата Товару здійснюється протягом 20 (двадцяти) банківських днів з моменту поставки Товару на підставі видаткової накладної. 4.2. Згідно зі статтею 23 Бюджетного кодексу України бюджетні зобов’язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення. За відсутності у зазначеному періоді на відповідному рахунку Покупця коштів, виділених на оплату зобов’язань згідно з цим Договором або необґрунтованої відмови Державної казначейської служби України або її відділення від реєстрації бюджетного зобов’язання, оплату Покупець здійснює протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту надходження коштів на рахунок Покупця або протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту реєстрації Казначейством відповідного бюджетного зобов’язання та будь-які штрафні санкції в такому випадку до Покупця не застосовуються 4.3. Фінансування здійснюється за кошти Державного бюджету України.  
Тип оплаты Постоплата  
Размер оплаты (Важно: общая сумма должна быть равна 100%) 100%  
Период 20 Банковские дни  

Условия поставки

Событие Дата подачи заявки  
Описание Строк поставки: з дати підписання цього Договору – протягом 7 банківських днів з моменту звернення Покупця, не пізніше 27.12.2025 року. Допускається дострокова поставка Товару за погодженням Сторонами. Місце поставки Товару: вул. Червоного Хреста, 10, м. Луцьк, 43606.  
Тип оплаты ?:tender milestones item code standard  
Размер оплаты (Важно: общая сумма должна быть равна 100%) 100%  
Период 7 Банковские дни  

Спецификация закупки

1)
Папір офісний, форматний
ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 43016, Україна, Волинська область, м. Луцьк, вул. Червоного Хреста, буд.10
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 31.12.2025
Информация по поставке партиями: Папір офісний, форматний
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 715 пачка

Тендерная документация

Проект договора
ЗЦП Грудень Договір папір.docx
Загружено в ЦБД Prozorro: 08.12.2025 17:15
Версия документа от: 08.12.2025 17:15
ID: c73f69954fd844e28bcecbd274639fb4
Уведомление о закупке
sign.p7s
Загружено в ЦБД Prozorro: 08.12.2025 17:17
Версия документа от: 08.12.2025 17:17
ID: 1db9ba5732874c63a582c0cee0c3188b

?:tender item config

Oписание критериев

Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Критерий относится к предмету закупки Папір офісний, форматний
Информация для ознакомления организатору процедур Информация для ознакомления участникам процедур
Підтверджується, що
Обов'язкове маркування щільності паперу на пачці Ожидаемое значение: Да
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 08.12.2025
Recycling (з вторинной сировини) Ожидаемое значение: нет
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 08.12.2025
Колір: білий
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 08.12.2025
Формат: a4 (210х297 мм)
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 08.12.2025
Бренд: maestro
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 08.12.2025
Кількість аркушів ?:tender criteria requirement min_maxValue: 500 - 500 штука
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 08.12.2025
Непрозорість ?:tender criteria requirement min_maxValue: 92 - 92 відсоток
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 08.12.2025
Товщина ?:tender criteria requirement min_maxValue: 103 - 103 мікрометр
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 08.12.2025
Білизна CIE ?:tender criteria requirement min_maxValue: 161 - 161 відсоток
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 08.12.2025
Щільність паперу ?:tender criteria requirement min_maxValue: 80 - 80 грам на квадратний метр
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 08.12.2025

Даты и сроки

Дата публикации 08.12.2025 17:17  
Начало периода приема предложений 08.12.2025 17:17  
Окончание периода приема предложений 11.12.2025 11:00  
Дата проведения онлайн-аукциона ожидается  

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика ВОЛИНСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ СУД  
Код в ЕГРПОУ / ИНН 42255369  
Юридический адрес 43606, Україна, Волинська область, м. Луцьк, вул. Червоного Хреста, буд. 10