Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 08.12.2025 17:17. Дата останніх змін - 08.12.2025 17:17

Папір офісний, форматний

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-12-08-019169-a  
ID e6669efe930845e3ac5d5c3030a0d5a0  
Ідентифікатор плану UA-P-2025-12-08-023434-a  
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Папір офісний, форматний

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника ВОЛИНСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ СУД  
Очікувана вартість закупівлі 103`600.00 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Запит (ціни) пропозицій  
Вид предмету закупівлі: Закупівля товарів  
Закупівля оголошена
08.12.25
Подання пропозицій
до 11.12.25
Залишилось 1 день Поспішайте взяти участь!

Умови оплати згідно із договором

Подія Поставка товару  
Опис Оплата Товару здійснюється протягом 20 (двадцяти) банківських днів з моменту поставки Товару на підставі видаткової накладної. 4.2. Згідно зі статтею 23 Бюджетного кодексу України бюджетні зобов’язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення. За відсутності у зазначеному періоді на відповідному рахунку Покупця коштів, виділених на оплату зобов’язань згідно з цим Договором або необґрунтованої відмови Державної казначейської служби України або її відділення від реєстрації бюджетного зобов’язання, оплату Покупець здійснює протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту надходження коштів на рахунок Покупця або протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту реєстрації Казначейством відповідного бюджетного зобов’язання та будь-які штрафні санкції в такому випадку до Покупця не застосовуються 4.3. Фінансування здійснюється за кошти Державного бюджету України.  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 20 банківські дні  

Умови поставки

Подія Дата подання заявки  
Опис Строк поставки: з дати підписання цього Договору – протягом 7 банківських днів з моменту звернення Покупця, не пізніше 27.12.2025 року. Допускається дострокова поставка Товару за погодженням Сторонами. Місце поставки Товару: вул. Червоного Хреста, 10, м. Луцьк, 43606.  
Тип оплати Одноразова поставка  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 7 банківські дні  

Специфікація закупівлі

1)
Папір офісний, форматний
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43016, Україна, Волинська область, м. Луцьк, вул. Червоного Хреста, буд.10
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Умови поставки: Папір офісний, форматний
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 715 пачка

Тендерна документація

Проект договору
ЗЦП Грудень Договір папір.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 08.12.2025 17:15
Версія документу від: 08.12.2025 17:15
ID: c73f69954fd844e28bcecbd274639fb4
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 08.12.2025 17:17
Версія документу від: 08.12.2025 17:17
ID: 1db9ba5732874c63a582c0cee0c3188b

Параметри тендеру

Опис критеріїв

Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Критерій відноситься до предмету закупівлі Папір офісний, форматний
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Обов'язкове маркування щільності паперу на пачці Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 08.12.2025
Recycling (з вторинной сировини) Очікуване значення: ні
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 08.12.2025
Колір: білий
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 08.12.2025
Формат: a4 (210х297 мм)
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 08.12.2025
Бренд: maestro
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 08.12.2025
Кількість аркушів ?:tender criteria requirement min_maxValue: 500 - 500 штука
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 08.12.2025
Непрозорість ?:tender criteria requirement min_maxValue: 92 - 92 відсоток
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 08.12.2025
Товщина ?:tender criteria requirement min_maxValue: 103 - 103 мікрометр
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 08.12.2025
Білизна CIE ?:tender criteria requirement min_maxValue: 161 - 161 відсоток
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 08.12.2025
Щільність паперу ?:tender criteria requirement min_maxValue: 80 - 80 грам на квадратний метр
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 08.12.2025

Дати та строки

Дата публікації 08.12.2025 17:17  
Початок періоду прийому пропозицій 08.12.2025 17:17  
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 11.12.2025 11:00  
Дата початку аукціону очікується  

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника ВОЛИНСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ СУД  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 42255369  
Юридична адреса 43606, Україна, Волинська область, м. Луцьк, вул. Червоного Хреста, буд. 10