Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 18.09.2018 22:29. Дата последних изменений - 16.11.2018 16:03

Постачання програмного забезпечення -

Идентификатор закупки UA-2018-09-18-003333-c  
ID ad60d6bc8bb04179b0ec7d33f918b717  
Общая ожидаемая стоимость закупки
136`800.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика Дніпропетровський регіональний центр оцінювання як  
Общая ожидаемая стоимость закупки 136`800.00 Гривна (без НДС)  
Процедура закупки Упращенные/Допороговые закупки  
Метод оценки тендерных предложений участников Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением  
Закупка объявлена
18.09.18
Период уточнений
до 21.09.18
Прием предложений
до 23.09.18
Квалификация
с23.09.18
Предложения рассмотрены
с25.09.18
Завершен
16.11.18
20.09.2018, 11:48
OfficeStd 2016 / 2019
Вопрос о лотеПостачання OfficeStd 2016 RUS OLP NL Acd
шановний Замовнику, повідомляємо про те, що стосовно правил ліцензування продуктів компанії Майкрософт на разі складається така ситуація, що всі офіцій ні партнери можуть запропонувати та встановити продукт OfficeStd 2016 RUS OLP NL Acdmc тільки до 30.09.2018р включно, якщо процедура закупівлі відбуватиметься з 01.10.2018р то буде можливість встановлення тільки оновленної версії продукту, а саме OfficeStd 2019 RUS OLP NL Acdmc
Тому просимо Вас відповісти стосовно запланованих строків закупівлі ПЗ OfficeStd та варіанту з встановлення оновленої версії після 01.10.2018р