Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 18.09.2018 22:29. Дата останніх змін - 16.11.2018 16:03

Постачання програмного забезпечення -

Ідентифікатор закупівлі UA-2018-09-18-003333-c  
ID ad60d6bc8bb04179b0ec7d33f918b717  
Загальна очікувана вартість закупівлі
136`800.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Дніпропетровський регіональний центр оцінювання як  
Загальна очікувана вартість закупівлі 136`800.00 Гривня (без ПДВ)  
Процедура закупівлі Спрощені закупівлі  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Закупівля оголошена
18.09.18
Період уточнень
до 21.09.18
Подання пропозицій
до 23.09.18
Кваліфікація переможця
з 23.09.18
Пропозиції розглянуті
з 25.09.18
Завершена
16.11.18
20.09.2018, 11:48
OfficeStd 2016 / 2019
Запитання щодо лоту Постачання OfficeStd 2016 RUS OLP NL Acd
шановний Замовнику, повідомляємо про те, що стосовно правил ліцензування продуктів компанії Майкрософт на разі складається така ситуація, що всі офіцій ні партнери можуть запропонувати та встановити продукт OfficeStd 2016 RUS OLP NL Acdmc тільки до 30.09.2018р включно, якщо процедура закупівлі відбуватиметься з 01.10.2018р то буде можливість встановлення тільки оновленної версії продукту, а саме OfficeStd 2019 RUS OLP NL Acdmc
Тому просимо Вас відповісти стосовно запланованих строків закупівлі ПЗ OfficeStd та варіанту з встановлення оновленої версії після 01.10.2018р