Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 08.05.2025 14:25. Дата последних изменений - 27.06.2025 12:19

Капітальний ремонт шляхом комплексної термомодернізації будівлі пологового будинку (блок «А», блок «Б», блок «В») комунального некомерційного підприємства «Сарненська центральна районна лікарня» Сарненської міської ради по вулиці Я.Мудрого, 3 у місті Сарни Рівненської області. -

Идентификатор закупки UA-2025-05-08-008619-a  
ID 85d6d469039f49449b5da1285dda1c65  
Идентификатор плана UA-P-2025-05-08-008413-a  
Общая ожидаемая стоимость закупки
76`256`497.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

У тендерній документації відповідно до частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та абзацу 10 пункту 3 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зазначені певні додаткові обов’язкові умови. Їхнє встановлення передбачено Фінансовою угодою між Україною та Європейським інвестиційним банком щодо реалізації Проєкту, ратифікованого Законом України від 15 липня 2021 р. № 1663-IX «Про ратифікацію Фінансової угоди (Проект "Енергоефективність громадських будівель в Україні") між Україною та Європейським інвестиційним банком», та описано у Керівних принципах імплементації Проєкту, схвалених ЄІБ як такі, що відповідають Керівництву ЄІБ із закупівель. Зазначені додаткові обов’язкові умови є обов’язковими для застосування у цьому тендері.

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика Сарненська міська рада  
Общая ожидаемая стоимость закупки 76`256`497.00 Гривна (с НДС)  
Общий размер обеспечения тендерных предложений 381`282.00 Гривна  
Процедура закупки Открытые торги с особенностями  
Метод оценки тендерных предложений участников Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением  
Вид предмета закупки: Закупка работ  
Закупка объявлена
08.05.25
Период уточнений
до 27.05.25
Период обжалования
до 27.05.25
Прием предложений
до 30.05.25
Аукцион
30.05.25
Квалификация
с30.05.25
Предложения рассмотрены
с12.06.25
Завершен
27.06.25
Жалоб/требований во время периода уточнений/приема предложений не зарегистрировано