Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 08.05.2025 14:25. Дата последних изменений - 27.06.2025 12:19

Капітальний ремонт шляхом комплексної термомодернізації будівлі пологового будинку (блок «А», блок «Б», блок «В») комунального некомерційного підприємства «Сарненська центральна районна лікарня» Сарненської міської ради по вулиці Я.Мудрого, 3 у місті Сарни Рівненської області.

Идентификатор закупки UA-2025-05-08-008619-a  
ID 85d6d469039f49449b5da1285dda1c65  
Идентификатор плана UA-P-2025-05-08-008413-a  
Общая ожидаемая стоимость закупки
76`256`497.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

У тендерній документації відповідно до частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та абзацу 10 пункту 3 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зазначені певні додаткові обов’язкові умови. Їхнє встановлення передбачено Фінансовою угодою між Україною та Європейським інвестиційним банком щодо реалізації Проєкту, ратифікованого Законом України від 15 липня 2021 р. № 1663-IX «Про ратифікацію Фінансової угоди (Проект "Енергоефективність громадських будівель в Україні") між Україною та Європейським інвестиційним банком», та описано у Керівних принципах імплементації Проєкту, схвалених ЄІБ як такі, що відповідають Керівництву ЄІБ із закупівель. Зазначені додаткові обов’язкові умови є обов’язковими для застосування у цьому тендері.

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика Сарненська міська рада  
Общая ожидаемая стоимость закупки 76`256`497.00 Гривна (с НДС)  
Общий размер обеспечения тендерных предложений 381`282.00 Гривна  
Процедура закупки Открытые торги с особенностями  
Метод оценки тендерных предложений участников Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением  
Вид предмета закупки: Закупка работ  
Закупка объявлена
08.05.25
Период уточнений
до 27.05.25
Период обжалования
до 27.05.25
Прием предложений
до 30.05.25
Аукцион
30.05.25
Квалификация
с30.05.25
Предложения рассмотрены
с12.06.25
Завершен
27.06.25

Спецификация закупки

Лот № 1. Капітальний ремонт шляхом комплексної термомодернізації будівлі пологового будинку (блок «А», блок «Б», блок «В») комунального некомерційного підприємства «Сарненська центральна районна лікарня» Сарненської міської ради по вулиці Я.Мудрого, 3 у місті Сарни Рівненської області.

У тендерній документації відповідно до частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та абзацу 10 пункту 3 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зазначені певні додаткові обов’язкові умови. Їхнє встановлення передбачено Фінансовою угодою між Україною та Європейським інвестиційним банком щодо реалізації Проєкту, ратифікованого Законом України від 15 липня 2021 р. № 1663-IX «Про ратифікацію Фінансової угоди (Проект "Енергоефективність громадських будівель в Україні") між Україною та Європейським інвестиційним банком», та описано у Керівних принципах імплементації Проєкту, схвалених ЄІБ як такі, що відповідають Керівництву ЄІБ із закупівель. Зазначені додаткові обов’язкові умови є обов’язковими для застосування у цьому тендері.

Параметры торгов

Ожидаемая стоимость 76`256`497.00 Гривна (с НДС)  
Минимальный шаг снижения цены 762`564.97 Гривна  
Электронная банковская гарантия 381`282.00 Гривна  
Дата начала аукциона по лоту 30.05.2025 15:19 - 30.05.2025 15:42  

Условия оплаты согласно договора

Событие Подписания договра  
Описание Замовник має право здійснити попередню оплату (аванс) з урахуванням вимог постанови Кабінету міністрів України від 04 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», у розмірі не більше ніж 30 відсотків від вартості річного обсягу Робіт. Підрядник зобов'язується використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для виконання Робіт матеріалів, конструкцій, виробів протягом трьох місяців після одержання авансу. По завершенні тримісячного терміну невикористані суми авансу повертаються замовнику.  
Тип оплаты Предоплата  
Размер оплаты (Важно: общая сумма должна быть равна 100%) 30%  
Период 45 Календарные дни  
Событие Выполнения работ  
Описание Проміжні розрахунки за виконані Роботи здійснюються Замовником в межах не більш як 95 (дев’яносто п’яти) відсотків їх загальної вартості за Договірною ціною на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (Форми – КБ-2в), довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми – КБ-3), та/або підписаних актів приймання-передачі обладнання і рахунку на оплату. Акти приймання виконаних будівельних робіт (Форми - КБ-2в), довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми - КБ-3), акти приймання-передачі обладнання підписуються Замовником за наявності у нього всіх необхідних виконавчих документів. Підрядник надає разом із формами КБ-2в, КБ-3 (у 4-х примірниках) Замовнику до 25 числа поточного місяця на паперових і магнітних носіях документи, що підтверджують виконання робіт, всю необхідну виконавчу документацію (сертифікати на застосовані матеріали, паспорти на конструкції та обладнання, акти на приховані роботи, документи, що підтверджують фактичні витрати на відрядження, та ін.), відомість ресурсів, яка підписана головним бухгалтером або керівником підприємства та підтверджена печаткою, а також реєстр накладних застосованих матеріалів і устаткування із зазначенням вартості, завірений підписом керівника і печаткою.  
Тип оплаты Постоплата  
Размер оплаты (Важно: общая сумма должна быть равна 100%) 65%  
Период 45 Календарные дни  
Событие Выполнения работ  
Описание Кінцеві розрахунки між Замовником та Підрядником у розмірі 5 (п’яти) відсотків від Договірної ціни здійснюються у термін до 45 (сорока п’яти) календарних днів після реєстрації декларації про готовність Об'єкта до експлуатації.  
Тип оплаты Постоплата  
Размер оплаты (Важно: общая сумма должна быть равна 100%) 5%  
Период 45 Календарные дни  

Спецификация закупки

1)
Капітальний ремонт шляхом комплексної термомодернізації будівлі пологового будинку (блок «А», блок «Б», блок «В») комунального некомерційного підприємства «Сарненська центральна районна лікарня» Сарненської міської ради по вулиці Я.Мудрого, 3 у місті Сарни Рівненської області.
ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 34500, Україна, Рівненська область, Cарни, Широка,31
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 20.12.2025
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 1 робота

Тендерная документация

Квалификационные критерии
додаток 10.docx
Загружено в ЦБД Prozorro: 08.05.2025 14:15
Версия документа от: 08.05.2025 14:15
ID: aff0cb1e67ea4e2d8f72ef296c3fa4cf
Тендерная документация
Витяг_4_Протокол_13_Сарн.pdf
Загружено в ЦБД Prozorro: 08.05.2025 14:15
Версия документа от: 08.05.2025 14:15
ID: 2c0e2bfe9e8f4cfb9b698b48cded3ad9
Тендерная документация
Вихідний_лист_К_23423.pdf
Загружено в ЦБД Prozorro: 08.05.2025 14:15
Версия документа от: 08.05.2025 14:15
ID: 68282f7fc57b479cbb0dba3463aefdc4
Техническое описание предмета закупки
Додаток 5 до ТД Технічні вимоги.docx
Загружено в ЦБД Prozorro: 08.05.2025 14:15
Версия документа от: 08.05.2025 14:15
ID: 65c45c5d110d4374943c849c7f529ed7
Тендерная документация
Додаток 2 до ТД Перелік документів, що подаються учасником.docx
Загружено в ЦБД Prozorro: 08.05.2025 14:15
Версия документа от: 08.05.2025 14:15
ID: 0e5ad9dc531d40349d391024865c010f
Тендерная документация
Додаток 3 до ТД Перелік документів, що подаються переможцем.docx
Загружено в ЦБД Prozorro: 08.05.2025 14:15
Версия документа от: 08.05.2025 14:15
ID: 0fffb1794bee4274964733a7be152adc
Проект договора
Додаток 4 до ТД Проєкт договору.docx
Загружено в ЦБД Prozorro: 08.05.2025 14:15
Версия документа от: 08.05.2025 14:15
ID: 36a0c2ca3568413fb63cc851ef5f4c7f
Тендерная документация
додаток 8 до ТД.docx
Загружено в ЦБД Prozorro: 08.05.2025 14:15
Версия документа от: 08.05.2025 14:15
ID: 4404854d24cc48adb834868e44c20306
Тендерная документация
тендерна документація.docx
Загружено в ЦБД Prozorro: 08.05.2025 14:15
Версия документа от: 08.05.2025 14:15
ID: b984e08bdb624ccba86db8b0c78b1dc8
Техническое описание предмета закупки
додаток до додатку 5 технічні вимоги 1.zip
Загружено в ЦБД Prozorro: 08.05.2025 14:15
Версия документа от: 08.05.2025 14:15
ID: 09aa7a62939f493e925703ad68d7611f
Техническое описание предмета закупки
додаток до додатку 5 технічні вимоги 3.zip
Загружено в ЦБД Prozorro: 08.05.2025 14:15
Версия документа от: 08.05.2025 14:15
ID: 44ece78c67fc48e8a52e76821f24c33c
Техническое описание предмета закупки
додаток до додатку 5 технічні вимоги 2.zip
Загружено в ЦБД Prozorro: 08.05.2025 14:15
Версия документа от: 08.05.2025 14:15
ID: e979434d5bdc4c19b5179acb6557d4c8
Уведомление о закупке
sign.p7s
Загружено в ЦБД Prozorro: 08.05.2025 14:26
Версия документа от: 08.05.2025 14:26
ID: 984def4f8675409b8185c987b1eaf26c
Нетипизированный документ
audit_85d6d469039f49449b5da1285dda1c65_e3bbc547c38a48c6a671bf76ec8ce2c3.yaml
Загружено в ЦБД Prozorro: 30.05.2025 15:42
Версия документа от: 30.05.2025 15:42
ID: 4011671cc7854ad58ec77799396b1e1a

?:tender item config

Oписание критериев

Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
Замовник може відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з тим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання і застосування санкцій у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Зазначений учасник процедури закупівлі може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відхилення тендерної пропозиції. Для цього учасник процедури закупівлі (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, тендерна пропозиція такого учасника не може бути відхилена
Критерий относится к тендеру
Информация для ознакомления организатору процедур Информация для ознакомления участникам процедур
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків Ожидаемое значение: Да
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 08.05.2025
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків Ожидаемое значение: Да
Приемлемые доказательства:
Документ.
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 08.05.2025
Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Критерий относится к тендеру
Информация для ознакомления организатору процедур Информация для ознакомления организатору процедур
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Приемлемые доказательства:
Документ.
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 08.05.2025
Вчинення корупційних правопорушень
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Критерий относится к тендеру
Информация для ознакомления организатору процедур Обеспечение исполнения договора
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення Ожидаемое значение: Да
Приемлемые доказательства:
Документ.
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 08.05.2025
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією Ожидаемое значение: Да
Приемлемые доказательства:
Документ.
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 08.05.2025
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією Ожидаемое значение: Да
Приемлемые доказательства:
Документ.
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 08.05.2025
Вчинення економічних правопорушень
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Критерий относится к тендеру
Информация для ознакомления организатору процедур Информация для ознакомления участникам процедур
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів Ожидаемое значение: Да
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 08.05.2025
Вчинення кримінальних правопорушень
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Критерий относится к тендеру
Информация для ознакомления организатору процедур Обеспечение исполнения договора
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку Ожидаемое значение: Да
Приемлемые доказательства:
Документ.
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 08.05.2025
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку Ожидаемое значение: Да
Приемлемые доказательства:
Документ.
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 08.05.2025
Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Критерий относится к тендеру
Информация для ознакомления организатору процедур Информация для ознакомления организатору процедур
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Приемлемые доказательства:
Документ.
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 08.05.2025
Порушення справи про банкрутство
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Критерий относится к тендеру
Информация для ознакомления организатору процедур Информация для ознакомления участникам процедур
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура Ожидаемое значение: Да
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 08.05.2025
Наявність антикорупційної програми
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 млн. гривень (у тому числі за лотом)
Критерий относится к тендеру
Информация для ознакомления организатору процедур Информация для ознакомления участникам процедур
Резидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми Ожидаемое значение: Да
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 08.05.2025
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом Ожидаемое значение: Да
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 08.05.2025
Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Критерий относится к тендеру
Информация для ознакомления организатору процедур Информация для ознакомления участникам процедур
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції" Ожидаемое значение: Да
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 08.05.2025
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Критерий относится к тендеру
Информация для ознакомления организатору процедур Обеспечение исполнения договора
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Приемлемые доказательства:
Документ.
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 08.05.2025
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми Ожидаемое значение: Да
Приемлемые доказательства:
Документ.
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 08.05.2025
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Критерий относится к тендеру
Информация для ознакомления организатору процедур Информация для ознакомления участникам процедур
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" Ожидаемое значение: Да
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 08.05.2025
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом Ожидаемое значение: Да
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 08.05.2025
Строк дії тендерної пропозиції
Строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
Критерий относится к тендеру
Информация для ознакомления организатору процедур Информация для ознакомления участникам процедур
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій Ожидаемое значение: 120 день
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 08.05.2025
Мова (мови) тендерної пропозиції
Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації і додатками до неї, складаються українською мовою. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові, ніж українська, учасник надає автентичний переклад цього документа українською мовою. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст викладений українською мовою. Дана вимога не відноситься до власних назв та/або загальноприйнятих визначень, термінів, малюнків, креслень тощо
Критерий относится к тендеру
Информация для ознакомления организатору процедур Информация для ознакомления участникам процедур
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 08.05.2025
Інформування про субпідрядників/співвиконавців
У тендерній пропозиції зазначається інформація (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю
Критерий относится к тендеру
Информация для ознакомления организатору процедур Обеспечение исполнения договора
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг Ожидаемое значение: Да
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 08.05.2025
При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю Минимальное значение: 1 відсоток
Приемлемые доказательства:
Документ.
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 08.05.2025
Забезпечення тендерних пропозицій
Забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання тендерної пропозиції/пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру/спрощеної закупівлі; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону; 4) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі)/спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією/оголошенням про проведення спрощеної закупівлі
Критерий относится к лоту Капітальний ремонт шляхом комплексної те
Информация для ознакомления организатору процедур Информация для ознакомления участникам процедур
Підтверджується, що
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі (1. Вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» і положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей (далі — Вимоги), а саме: Гарантія надається за з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 381282 грн. 00 коп, *(або, якщо учасник є нерезидентом України, еквівалент у ЄВРО або долар США по курсу НБУ на дату оформлення забезпечення тендерної пропозиції). Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія, PDF або Word з накладанням кваліфікованого електронного підпису (КЕП) гаранта, яка надається одночасно з поданням тендерної пропозиції. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше120 (сто двадцять) календарних днів з кінцевого строку подання тендерної пропозиції, який вказаний в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. 2. Терміни, зазначені у банківській гарантії, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). Гарантія надається за формою, наведеною у цій тендерній документації (у Додатку 10), з урахуванням умов, викладених у даному пункті. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії. 3. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: — повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань; — код банку (у разі наявності); — адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; — адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; — SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: — повне найменування — для юридичної особи; — прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань — для принципала юридичної особи – резидента; — реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності); — серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); — адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: — повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія**; — адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: — дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; — назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 4. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: — вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим; — вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; — можливості часткової сплати суми гарантії. 5. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, мають бути підтверджені сканованою копією відповідного документу гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). У випадку, якщо зміст банківської гарантії містить посилання на договір про отримання гарантії (надання гарантії тощо) учасник повинен надати (завантажити в електронну систему закупівель у складі своєї тендерної пропозиції) такий договір. 6. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. **Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Банківська гарантія повинна бути безвідкличною. Обов’язок банка сплатити суму гарантії протягом 5 робочих днів після дня отримання гарантом письмової вимоги бенефіціара про сплату суми гарантії (далі - вимога). Банківська гарантія сформульована іншим чином, або яка містить відкладні умови набуття нею чинності, вважається такою, що не відповідає вимогам тендерної документації. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель на підставі абзацу 4 підпункту 1 пункту 44 Особливостей у разі, коли учасник процедури закупівлі не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником та у випадку, коли банківська гарантія оформлена не належним чином (електронна банківська гарантія не містить КЕП (ЕЦП) або подана у форматі, що не дає можливості перевірити КЕП (ЕЦП) банку-гаранта). Зазначаються реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії, а саме: назва Сарненська міська рада, 34500, м.Сарни, вул.Широка,31 ЄДРПОУ 04057770, UA268999980314000544000017531 код 24060300, ЄДРПОУ 38012494 Державна казначейська служба України. У разі якщо до тендерної документації вносяться зміни, забезпечення тендерної пропозиції має враховувати внесені зміни та відповідно містити посилання на дату рішення замовника, яким затверджена остання редакція тендерної документації. ) Ожидаемое значение: 0.5 відсоток
Приемлемые доказательства:
Документ.
Документ к закупке:додаток 10.docx
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 08.05.2025
Забезпечення виконання договору про закупівлю
Забезпечення виконання договору про закупівлю повертається: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі/спрощеної закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 цього Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин
Критерий относится к лоту Капітальний ремонт шляхом комплексної те
Информация для ознакомления организатору процедур Обеспечение исполнения договора
При наданні забезпечення у формі банківської гарантії підтверджується, що
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю Ожидаемое значение: 3 відсоток
Приемлемые доказательства:
Документ. Замовник вимагає від переможця надати Замовнику забезпечення виконання договору – оригінал банківської гарантії не пізніше дати укладення договору про закупівлю, але в будь-якому випадку до кінцевого строку укладання договору, передбаченого пунктом 49 Особливостей. Розмір забезпечення виконання договору має складати від вартості договору. 3% Строк дії забезпечення виконання договору повинен закінчуватися не раніше, ніж через 30 календарних днів після дати закінчення дії договору про закупівлю. У разі продовження строку дії договору, або строку(ів) постачання товарів та/або виконання робіт та/або надання супутніх послуг, якщо при цьому гарантія забезпечення виконання договору не буде стягнена на користь замовника, строк дії забезпечення виконання договору повинен бути продовжений учасником на відповідний строк. Банківська гарантія повинна бути надана з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги». Банківська гарантія в електронному вигляді повинна бути обов’язково підписана кваліфікованим електронним підписом Банка-Гаранта або у вигляді файлу в форматі, придатному для перевірки достовірності видачі банківської гарантії банком та накладення кваліфікованого електронного підпису (КЕП) уповноваженої посадової особи банку-гаранта, та надана Замовнику шляхом прикріплення на веб-порталі Уповноваженого органу («Прозорро») по відповідній закупівлі. Форма та зміст гарантії повинні відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного Банку України від 15.12.2004 №639, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 13.01.2005 за №41/10321. Розділ VI п.7 Тендерної документації
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 08.05.2025
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на Ожидаемое значение: 30 день
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 08.05.2025
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб'єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців
Критерий относится к лоту Капітальний ремонт шляхом комплексної те
Информация для ознакомления организатору процедур Информация для ознакомления участникам процедур
Підтверджується, що
Наявність в учасника* процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій * Учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. (2.1. Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. 2.1.1. Довідка за формою Додатка 2.1. до цієї документації про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт визначених у технічних вимогах, яка містить інформацію про основні типи обладнання, автотранспорт, будівельні машини та механізми учасника (із зазначенням марок, або типів, або моделей, кількості одиниць, власне чи залучене), необхідні для виконання замовлення, що є предметом закупівлі згідно з Додатком 5 цієї документації. Учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. мінімально-необхідний перелік техніки: 1. Автомобіль бортовий вантажопідйомність 8 т - 1 од. 2. Кран на автомобільному ходу, вантажопідйомність 6,3 т - 1од. 3. Екскаватор одноковшевий дизельний на пневмоколісному ходу, місткість ковша 0,25 м3 – 1 од. На підтвердження наявності про основні типи обладнання, автотранспорт, будівельні машини та механізми учасника (із зазначенням марок, або типів, або моделей, кількості одиниць, власне чи залучене)обладнання, вказаного у Довідці згідно форми Додатку 2.1. до Тендерної документації, учасник у складі пропозиції враховує мінімально-необхідний перелік техніки необхідний для проведення робіт та надає: - оборотно-сальдову відомість (складену/сформовану не раніше дати оприлюднення оголошення про заплановану закупівлю (оборотно-сальдова відомість обов’язково повинна мати дату складання/формування), яка повинна підтверджувати знаходження основних засобів на балансі підприємства учасника; - дійсного/их та чинного/их, протягом всього строку виконання робіт, договору/ів оренди або лізингу, або послуг тощо, що посвідчує/ють право користування. Договір/ори оренди або лізингу, або послуг тощо, наданий/і учасником у складі пропозиції, має/ють бути укладений/і на строк не менше строку виконання робіт. У разі якщо строк дії вказаного/их договору/ів менше строку виконання робіт, учасник додатково надає лист про те, що такий/і договір/ори буде/уть продовжено/пролонговано на строк не менше строку виконання робіт. - Оригінал або належним чином завірену копію ліцензії на використання програмного комплексу АВК-5 або іншого програмного комплексу, який взаємодіє з комплексом АВК-5 в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірних цін. ) Ожидаемое значение: Да
Приемлемые доказательства:
Документ.
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 08.05.2025
Наявність працівників відповідної кваліфікації
Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб'єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців
Критерий относится к лоту Капітальний ремонт шляхом комплексної те
Информация для ознакомления организатору процедур Информация для ознакомления участникам процедур
Підтверджується, що
Наявність в учасника* процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід * Учасник може для підтвердження своєї відповідності цьому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. (2.2. Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: 2.2.1. Довідка за формою Додатка 2.2. до цієї документації, яка містить інформацію про наявність в учасника торгів працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, із зазначенням посади, досвіду роботи в цілому (років), освіти та спеціальності/кваліфікації працівників. Довідка, підготовлена у відповідності до вимог Додатку 2.2. до Тендерної документації, повинна містити інформацію про наявність такого персоналу: 1.Начальник дільниці/виконавець робіт або інша особа, яка виконує його функції– щонайменше 5 років загального досвіду; 2. Головний інженер на об’єкті, або інша особа, яка здійснює технічне керівництво діяльністю будівельної організації - щонайменше 3 роки загального досвіду, 3.Менеджер з постачання чи менеджер з логістики – щонайменше 3 роки загального досвіду 4.Спеціаліст з екологічних, соціальних питань, охорони здоров’я та безпеки праці, або інший спеціаліст, відповідальний за екологічні, соціальні питання, охорону здоров’я та безпеку праці - щонайменше 5 років загального досвіду. 5. Спеціаліст з проведення сертифікації енергетичної ефективності будівель – щонайменше 5 років загального досвіду. -6.Кошторисник - досвід роботи з кошторисною документацією щонайменше 5 років. На підтвердження наявності в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід виконання робіт / надання послуг / постачання товару, Учасник має надати довідку за формою, наведеною у Додатку 2.2 Для підтвердження інформації, наведеної в довідці, Учасник має надати документи, що підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками, наявність відповідної кваліфікації працівників*, а також, за необхідності, документи, що підтверджують виконання Учасником вимог спеціального законодавства щодо виконання робіт. *Зазначається для працівників, щодо яких законодавством передбачено проведення професійної атестації з видачею відповідного кваліфікаційного сертифіката (в разі, якщо відповідна інформація не міститься у відкритих реєстрах). Учасник може для підтвердження своєї відповідності цьому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. ) Ожидаемое значение: Да
Приемлемые доказательства:
Документ.
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 08.05.2025
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Критерий относится к лоту Капітальний ремонт шляхом комплексної те
Информация для ознакомления организатору процедур Информация для ознакомления участникам процедур
Підтверджується, що
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (2.3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): 2.3.1. Довідка про виконання аналогічного договору (аналогічних договорів) згідно з Додатком 2.3. до Тендерної документації. Під аналогічним договором слід розуміти виконаний договір з усіма додатками та додатковими угодами, предметом якого є капітальний ремонт (або нове будівництво, або реконструкція) об’єктів будівництва, зіставні за складом та характером робіт, у складі якого були виконані роботи з термомодернізації будівлі. При цьому клас наслідків (відповідальності) об’єкта будівництва за аналогічним договором (договорами) повинен бути не нижче ніж клас наслідків об’єкта будівництва за предметом закупівлі за класом наслідків не менше СС2. 2.3.2. Аналогічний(-ні) договір(-и) з усіма додатками, змінами та невід’ємними частинами до договору(-ів); 5.3.3. Акти виконаних робіт (форми КБ-2В) та довiдки про вapтicть виконаних робiт (форми КБ-3), що підтверджують факт виконання договору(-ів) у повному обсязі. У випадку коли сума актів виконаних робіт не відповідає вказаній вартості договору – надати пояснення; до уваги приймаються лише договори, виконані у повному обсязі. Відповідний досвід роботи: щонайменше один виконаний аналогічний договір протягом останніх пʼяти (5) років (з дати, що передує даті оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів) із вартістю договору не менше ніж 25% від очікуваної вартості закупівлі. (19 064 124 грн.) ) Ожидаемое значение: Да
Приемлемые доказательства:
Документ.
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 08.05.2025
Наявність фінансової спроможності
Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Не вимагається надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини)
Критерий относится к лоту Капітальний ремонт шляхом комплексної те
Информация для ознакомления организатору процедур Информация для ознакомления участникам процедур
Підтверджується, що
2.4. Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю* *У разі участі об’єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації ( 2.4. Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю *: 2.4.1. Копії балансу Учасника торгів (форма № 1) за чотири попередні календарні роки* *у разі, якщо учасник торгів є юридична чи фізична особа, яка відповідно до норм чинного законодавства не складає документи, зазначені у цьому підпункті, такий учасник подає у складі пропозиції копії тих документів, які є документами фінансової звітності для нього. Для суб’єктів малого підприємництва – копії фінансового звіту Учасника торгів-суб’єкта малого підприємництва (форма № 1-м) за чотири попередні календарні роки. 2.4.2. для Учасників торгів-юридичних осіб — копії звіту про фінансові результати Учасника (форма № 2) за чотири попередні календарні роки* *Для суб’єктів малого підприємництва – копії фінансового звіту Учасника торгів-суб’єкта малого підприємництва (форма № 2-м) за чотири попередні календарні роки. 2.4.3. Копія звіту про рух грошових коштів за чотири попередні роки (відповідно до Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні»), засвідчена печаткою учасника та підписом уповноваженої посадової особи Учасника торгів (для учасників, які зобов’язані подавати таку форму звітності згідно із Законом України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні»). Фінансова спроможність учасника закупівлі є такою, що відповідає критерію, за умови: середньорічний дохід за останні 4 календарні роки ( з урахуванням періоду дії воєнного стану) (середнє арифметичне значення річних оборотів) повинен бути не менше ніж 50 % від очікуваної вартості предмета закупівлі.(38 128 248 грн) Під річним оборотом розуміються загальні надходження протягом року відповідно до звіту про рух грошових коштів. Або, якщо учасник не складає звіт про рух грошових коштів відповідно до законодавства, то загальні надходження обчислюється, виходячи із показників відповідного рядка (код 2000) звіту про фінансові результати. У разі участі об’єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації. У разі, якщо учасник для підтвердження своєї відповідності кваліфікаційному(им) критерію(ям), визначеному(им) у пп.5.1-5.2, має намір залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців, у складі тендерної пропозиції учасник додатково надає довідку(и)/інформацію/документ(и) субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів), підготовлену(і) відповідно до вимог пп. 5.1—5.2, підписану(і) керівником субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) і скріплену(і) відбитком печатки. ) Ожидаемое значение: Да
Приемлемые доказательства:
Документ.
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 08.05.2025

Даты и сроки

Дата публикации 08.05.2025 14:26  
Завершение периода уточнений 27.05.2025 00:00  
Начало периода приема предложений 08.05.2025 14:25  
Окончание периода приема предложений 30.05.2025 00:00  

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика Сарненська міська рада  
Код в ЕГРПОУ / ИНН 04057770  
Юридический адрес 34500, Україна, Рівненська область, м. Сарни, вул. Широка, 31  

Финансирование закупки

Наименование организации Світовий Банк  
Код ЕГРПОУ / ИНН XM-DAC:44000  
Юридический адрес 20433, Сполучені Штати Америки, DC, Вашингтон, 1818 H Street, NW  

Реестр предложений

Дата и время раскрытия 30.05.2025 15:42
Капітальний ремонт шляхом комплексної термомодернізації будівлі пологового будинку (блок «А», блок «Б», блок «В») комунального некомерційного підприємства «Сарненська центральна районна лікарня» Сарненської міської ради по вулиці Я.Мудрого, 3 у місті Сарни Рівненської області.
Участник
Начальное предложение
Ценовое предложение
Документы
1
ТОВ РЕНОМЕ-ЄВРОБУД
ID: 3a88eceb77d94a73b9e73d0a348560e1
76`255`061.14
Гривна с НДС
2
76`130`625.35
Гривна с НДС

Квалификация участников

Капітальний ремонт шляхом комплексної термомодернізації будівлі пологового будинку (блок «А», блок «Б», блок «В») комунального некомерційного підприємства «Сарненська центральна районна лікарня» Сарненської міської ради по вулиці Я.Мудрого, 3 у місті Сарни Рівненської області.
Участник
Ценовое предложение
Статус
Документы
1
76`130`625.35
Гривна с НДС
Дисквалифицировано
05.06.2025 12:30
2
76`255`061.14
Гривна с НДС
Победитель
12.06.2025 15:56

Сообщение о намерении заключить договор

Капітальний ремонт шляхом комплексної термомодернізації будівлі пологового будинку (блок «А», блок «Б», блок «В») комунального некомерційного підприємства «Сарненська центральна районна лікарня» Сарненської міської ради по вулиці Я.Мудрого, 3 у місті Сарни Рівненської області.
Участник
Окончательное предложение
Дата и время публикации
ТОВ РЕНОМЕ-ЄВРОБУД
Код ЕГРПОУ:32625535
76`255`061.14
Гривна с НДС
12.06.2025
15:56

Заключенные договоры

Капітальний ремонт шляхом комплексної термомодернізації будівлі пологового будинку (блок «А», блок «Б», блок «В») комунального некомерційного підприємства «Сарненська центральна районна лікарня» Сарненської міської ради по вулиці Я.Мудрого, 3 у місті Сарни Рівненської області.
Номер договора
5-SAR-1/189
Дата подписания
27.06.2025
Дата начала действия
27.06.2025
Дата завершения действия
31.12.2026
Цена договора
76`255`061.14 Гривна с НДС
?:tender contract amountNet
63`545`884.28 Гривна