Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 18.04.2025 15:17. Дата последних изменений - 29.04.2025 10:25

Клавіатури, миші, USB-концентратори, подовжувачі -

Идентификатор закупки UA-2025-04-18-008275-a  
ID 5b72ddc5bdfc499d9ad6cec5bdd22885  
Ожидаемая стоимость
10`000.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Строк поставки: з дати укладання договору до 23.05.2025. Послуги з транспортування, розвантаження, встановлення товару у місцях, зазначених Замовником, окремо не сплачуються і включаються до загальної вартості товару. Замовник сплачує вартість за всю партію поставки відповідно до підписаних видаткових накладних. Оплата здійснюється шляхом безготівкового переказу на поточний рахунок Постачальника, зазначений у реквізитах Постачальника у Договорі на підставі накладної протягом 5 календарних днів. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок здійснюється впродовж 5 (П’яти) банківських днів з моменту отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій рахунок. Замовник не несе відповідальності перед Постачальником за несвоєчасне виконання грошових зобов’язань у разі затримки фінансування з бюджету та оплати через ГУ ДКСУ у Київській області. Розрахунки за цим Договором здійснюються відповідно до підпункту 2 пункту 19 «Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану», затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 09.06.2021 року № 590 (зі змінами та доповненнями) в національній валюті України гривні у безготівковій формі шляхом перерахування належних до сплати сум коштів на поточний рахунок Постачальника, що вказаний у цьому Договорі. Замовник здійснює оплату у межах отриманого бюджетного фінансування.

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика Виконавчий комітет Обухівської міської ради Київської області  
Ожидаемая стоимость 10`000.00 Гривна (с НДС)  
Процедура закупки Запрос цены предложения  
Закупка объявлена
18.04.25
Прием предложений
до 23.04.25
Квалификация
с23.04.25
Предложения рассмотрены
с24.04.25
Завершен
29.04.25