Клавіатури, миші, USB-концентратори, подовжувачі
| Идентификатор закупки | UA-2025-04-18-008275-a | |
| ID | 5b72ddc5bdfc499d9ad6cec5bdd22885 | |
| Идентификатор плана | UA-P-2025-01-17-005124-a |
Строк поставки: з дати укладання договору до 23.05.2025. Послуги з транспортування, розвантаження, встановлення товару у місцях, зазначених Замовником, окремо не сплачуються і включаються до загальної вартості товару. Замовник сплачує вартість за всю партію поставки відповідно до підписаних видаткових накладних. Оплата здійснюється шляхом безготівкового переказу на поточний рахунок Постачальника, зазначений у реквізитах Постачальника у Договорі на підставі накладної протягом 5 календарних днів. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок здійснюється впродовж 5 (П’яти) банківських днів з моменту отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій рахунок. Замовник не несе відповідальності перед Постачальником за несвоєчасне виконання грошових зобов’язань у разі затримки фінансування з бюджету та оплати через ГУ ДКСУ у Київській області. Розрахунки за цим Договором здійснюються відповідно до підпункту 2 пункту 19 «Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану», затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 09.06.2021 року № 590 (зі змінами та доповненнями) в національній валюті України гривні у безготівковій формі шляхом перерахування належних до сплати сум коштів на поточний рахунок Постачальника, що вказаний у цьому Договорі. Замовник здійснює оплату у межах отриманого бюджетного фінансування.
Заказчик (Проводит закупку)
| Наименование заказчика | Виконавчий комітет Обухівської міської ради Київської області | |
| Ожидаемая стоимость | 10`000.00 Гривна (с НДС) | |
| Процедура закупки | Запрос цены предложения | |
| Вид предмета закупки: | Закупка товаров |
Условия оплаты согласно договора
| Событие | Поставка товара | |
| Описание | Замовник сплачує вартість за всю партію поставки відповідно до підписаних видаткових накладних. Оплата здійснюється шляхом безготівкового переказу на поточний рахунок Постачальника, зазначений у реквізитах Постачальника у Договорі на підставі накладної протягом 5 банківських днів. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок здійснюється впродовж 5 (П’яти) банківських днів з моменту отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій рахунок. Замовник не несе відповідальності перед Постачальником за несвоєчасне виконання грошових зобов’язань у разі затримки фінансування з бюджету та оплати через ГУ ДКСУ у Київській області. Розрахунки за цим Договором здійснюються відповідно до підпункту 2 пункту 19 «Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану», затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 09.06.2021 року № 590 (зі змінами та доповненнями) в національній валюті України гривні у безготівковій формі шляхом перерахування належних до сплати сум коштів на поточний рахунок Постачальника, що вказаний у цьому Договорі. Замовник здійснює оплату у межах отриманого бюджетного фінансування. | |
| Тип оплаты | Постоплата | |
| Размер оплаты (Важно: общая сумма должна быть равна 100%) | 100% | |
| Период | 5 Банковские дни |
Условия поставки
| Событие | Подписания договра | |
| Тип оплаты | ?:tender milestones item code standard | |
| Размер оплаты (Важно: общая сумма должна быть равна 100%) | 100% | |
| Период | 20 Рабочие дни |
Спецификация закупки
| 1) |
Клавіатури
ДК 021:2015: 30230000-0 - Комп’ютерне обладнання
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 08700 , Україна, Київська область, Обухів, 08700, Київська обл., місто Обухів, ВУЛ.КИЇВСЬКА, будинок 10
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 23.05.2025
Информация по поставке партиями: Строк поставки: з дати укладання договору до 23.05.2025. Послуги з транспортування, розвантаження, встановлення товару у місцях, зазначених Замовником, окремо не сплачуються і включаються до загальної вартості товару. Замовник сплачує вартість за всю партію поставки відповідно до підписаних видаткових накладних. Оплата здійснюється шляхом безготівкового переказу на поточний рахунок Постачальника, зазначений у реквізитах Постачальника у Договорі на підставі накладної протягом 5 календарних днів. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок здійснюється впродовж 5 (П’яти) банківських днів з моменту отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій рахунок. Замовник не несе відповідальності перед Постачальником за несвоєчасне виконання грошових зобов’язань у разі затримки фінансування з бюджету та оплати через ГУ ДКСУ у Київській області. Розрахунки за цим Договором здійснюються відповідно до підпункту 2 пункту 19 «Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану», затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 09.06.2021 року № 590 (зі змінами та доповненнями) в національній валюті України гривні у безготівковій формі шляхом перерахування належних до сплати сум коштів на поточний рахунок Постачальника, що вказаний у цьому Договорі. Замовник здійснює оплату у межах отриманого бюджетного фінансування.
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 15 штука
|
| 2) |
USB-концентратори і кардрідери
ДК 021:2015: 30230000-0 - Комп’ютерне обладнання
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 08700 , Україна, Київська область, Обухів, 08700, Київська обл., місто Обухів, ВУЛ.КИЇВСЬКА, будинок 10
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 23.05.2025
Информация по поставке партиями: Строк поставки: з дати укладання договору до 23.05.2025. Послуги з транспортування, розвантаження, встановлення товару у місцях, зазначених Замовником, окремо не сплачуються і включаються до загальної вартості товару. Замовник сплачує вартість за всю партію поставки відповідно до підписаних видаткових накладних. Оплата здійснюється шляхом безготівкового переказу на поточний рахунок Постачальника, зазначений у реквізитах Постачальника у Договорі на підставі накладної протягом 5 календарних днів. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок здійснюється впродовж 5 (П’яти) банківських днів з моменту отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій рахунок. Замовник не несе відповідальності перед Постачальником за несвоєчасне виконання грошових зобов’язань у разі затримки фінансування з бюджету та оплати через ГУ ДКСУ у Київській області. Розрахунки за цим Договором здійснюються відповідно до підпункту 2 пункту 19 «Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану», затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 09.06.2021 року № 590 (зі змінами та доповненнями) в національній валюті України гривні у безготівковій формі шляхом перерахування належних до сплати сум коштів на поточний рахунок Постачальника, що вказаний у цьому Договорі. Замовник здійснює оплату у межах отриманого бюджетного фінансування.
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 4 штука
|
| 3) |
Мережеві фільтри та подовжувачі
ДК 021:2015: 30230000-0 - Комп’ютерне обладнання
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 08700 , Україна, Київська область, Обухів, 08700, Київська обл., місто Обухів, ВУЛ.КИЇВСЬКА, будинок 10
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 23.05.2025
Информация по поставке партиями: Строк поставки: з дати укладання договору до 23.05.2025. Послуги з транспортування, розвантаження, встановлення товару у місцях, зазначених Замовником, окремо не сплачуються і включаються до загальної вартості товару. Замовник сплачує вартість за всю партію поставки відповідно до підписаних видаткових накладних. Оплата здійснюється шляхом безготівкового переказу на поточний рахунок Постачальника, зазначений у реквізитах Постачальника у Договорі на підставі накладної протягом 5 календарних днів. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок здійснюється впродовж 5 (П’яти) банківських днів з моменту отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій рахунок. Замовник не несе відповідальності перед Постачальником за несвоєчасне виконання грошових зобов’язань у разі затримки фінансування з бюджету та оплати через ГУ ДКСУ у Київській області. Розрахунки за цим Договором здійснюються відповідно до підпункту 2 пункту 19 «Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану», затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 09.06.2021 року № 590 (зі змінами та доповненнями) в національній валюті України гривні у безготівковій формі шляхом перерахування належних до сплати сум коштів на поточний рахунок Постачальника, що вказаний у цьому Договорі. Замовник здійснює оплату у межах отриманого бюджетного фінансування.
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 7 штука
|
| 4) |
Миші
ДК 021:2015: 30230000-0 - Комп’ютерне обладнання
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 08700 , Україна, Київська область, Обухів, 08700, Київська обл., місто Обухів, ВУЛ.КИЇВСЬКА, будинок 10
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 23.05.2025
Информация по поставке партиями: Строк поставки: з дати укладання договору до 23.05.2025. Послуги з транспортування, розвантаження, встановлення товару у місцях, зазначених Замовником, окремо не сплачуються і включаються до загальної вартості товару. Замовник сплачує вартість за всю партію поставки відповідно до підписаних видаткових накладних. Оплата здійснюється шляхом безготівкового переказу на поточний рахунок Постачальника, зазначений у реквізитах Постачальника у Договорі на підставі накладної протягом 5 календарних днів. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок здійснюється впродовж 5 (П’яти) банківських днів з моменту отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій рахунок. Замовник не несе відповідальності перед Постачальником за несвоєчасне виконання грошових зобов’язань у разі затримки фінансування з бюджету та оплати через ГУ ДКСУ у Київській області. Розрахунки за цим Договором здійснюються відповідно до підпункту 2 пункту 19 «Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану», затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 09.06.2021 року № 590 (зі змінами та доповненнями) в національній валюті України гривні у безготівковій формі шляхом перерахування належних до сплати сум коштів на поточний рахунок Постачальника, що вказаний у цьому Договорі. Замовник здійснює оплату у межах отриманого бюджетного фінансування.
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 5 штука
|
| 5) |
Миші
ДК 021:2015: 30230000-0 - Комп’ютерне обладнання
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 08700 , Україна, Київська область, Обухів, 08700, Київська обл., місто Обухів, ВУЛ.КИЇВСЬКА, будинок 10
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 23.05.2025
Информация по поставке партиями: Строк поставки: з дати укладання договору до 23.05.2025. Послуги з транспортування, розвантаження, встановлення товару у місцях, зазначених Замовником, окремо не сплачуються і включаються до загальної вартості товару. Замовник сплачує вартість за всю партію поставки відповідно до підписаних видаткових накладних. Оплата здійснюється шляхом безготівкового переказу на поточний рахунок Постачальника, зазначений у реквізитах Постачальника у Договорі на підставі накладної протягом 5 календарних днів. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок здійснюється впродовж 5 (П’яти) банківських днів з моменту отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій рахунок. Замовник не несе відповідальності перед Постачальником за несвоєчасне виконання грошових зобов’язань у разі затримки фінансування з бюджету та оплати через ГУ ДКСУ у Київській області. Розрахунки за цим Договором здійснюються відповідно до підпункту 2 пункту 19 «Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану», затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 09.06.2021 року № 590 (зі змінами та доповненнями) в національній валюті України гривні у безготівковій формі шляхом перерахування належних до сплати сум коштів на поточний рахунок Постачальника, що вказаний у цьому Договорі. Замовник здійснює оплату у межах отриманого бюджетного фінансування.
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 15 штука
|
Тендерная документация
![]() |
Проект договора
Шаблон договору-мишки-клавіатури.docx
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 18.04.2025 15:17
Версия документа от: 18.04.2025 15:17
ID: 804f4df2cded4885b7e57af9104e583f
|
![]() |
Уведомление о закупке
sign.p7s
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 18.04.2025 15:17
Версия документа от: 18.04.2025 15:17
ID: 4657d73159af45f49a111b8a30f1a3fd
|
?:tender item config
▼Oписание критериев
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг)
Ссылка на законодательство
Підтверджується, що
Бренд: a4tech, gembird
Форм-фактор: повнорозмірна
Тип підключення: дротове
Інтерфейс підключення: usb
Мова розкладки: англійська, українська
Підсвічування клавіш Ожидаемое значение: нет
Матеріал корпусу: пластик
Гарантійний термін ?:tender criteria requirement min_maxValue: 12 - 12 місяць
|
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг)
Ссылка на законодательство
Підтверджується, що
Бренд: baseus, gembird
Тип: usb-концентратор
Інтерфейс підключення: usb 2.0
SD Ожидаемое значение: нет
TF (microSD) Ожидаемое значение: нет
USB 2.0 ?:tender criteria requirement min_maxValue: 4 - 4 штука
USB 3.1 Type-A ?:tender criteria requirement min_maxValue: 0 - 0 штука
USB 3.1 Type-C ?:tender criteria requirement min_maxValue: 0 - 0 штука
HDMI ?:tender criteria requirement min_maxValue: 0 - 0 штука
VGA (D-Sub) Ожидаемое значение: нет
Ethernet (RJ45) Ожидаемое значение: нет
Аудіо 3.5 мм Ожидаемое значение: нет
Живлення: usb
Гарантійний термін ?:tender criteria requirement min_maxValue: 12 - 12 місяць
|
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг)
Ссылка на законодательство
Підтверджується, що
Бренд: 2e
Тип: подовжувач
Кількість розеток ?:tender criteria requirement min_maxValue: 5 - 5 штука
Тип розеток: контурна вилка cee 7/17
Довжина шнура ?:tender criteria requirement min_maxValue: 1.5 - 1.5 метр
Максимальний вхідний струм ?:tender criteria requirement min_maxValue: 10 - 10 ампер
Вимикач Ожидаемое значение: нет
USB-A ?:tender criteria requirement min_maxValue: 0 - 0 штука
USB-C ?:tender criteria requirement min_maxValue: 0 - 0 штука
Гарантійний термін ?:tender criteria requirement min_maxValue: 12 - 12 місяць
|
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг)
Ссылка на законодательство
Підтверджується, що
Бренд: a4tech, gembird
Розмір: велика, середня
Тип підключення: бездротове
Інтерфейс підключення: usb
Кількість кнопок ?:tender criteria requirement min_maxValue: 3 - 4 штука
Колесо прокрутки Ожидаемое значение: Да
Тип сенсора: оптичний
Роздільна здатність ?:tender criteria requirement min_maxValue: 1200 - 1200 точок на дюйм
Живлення: батарейки
Гарантійний термін ?:tender criteria requirement min_maxValue: 12 - 12 місяць
|
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг)
Ссылка на законодательство
Підтверджується, що
Бренд: a4tech, gembird
Розмір: велика
Тип підключення: дротове
Інтерфейс підключення: usb
Кількість кнопок ?:tender criteria requirement min_maxValue: 3 - 3 штука
Колесо прокрутки Ожидаемое значение: Да
Тип сенсора: оптичний
Роздільна здатність ?:tender criteria requirement min_maxValue: 1200 - 1200 точок на дюйм
Довжина кабелю ?:tender criteria requirement min_maxValue: 1.45 - 1.45 метр
Гарантійний термін ?:tender criteria requirement min_maxValue: 12 - 12 місяць
|
Даты и сроки
| Дата публикации | 18.04.2025 15:17 | |
| Начало периода приема предложений | 18.04.2025 15:17 | |
| Окончание периода приема предложений | 23.04.2025 16:00 | |
| Дата проведения онлайн-аукциона | ожидается |
Заказчик (Проводит закупку)
| Наименование заказчика | Виконавчий комітет Обухівської міської ради Київської області |
| Код в ЕГРПОУ / ИНН | 04362680 |
| Юридический адрес | 08700 , Україна, Київська область, Обухів, 08700, Київська обл., місто Обухів, ВУЛ.КИЇВСЬКА, будинок 10 |
Реестр предложений
Квалификация участников
Gembird KB-U-103-UA Клавіатура дротова, USB, українська, чорний колір
Концентратор Gembird USB 2.0 4 ports black (UHB-U2P4-06)
Мережевий подовжувач 2Е на 5 розеток, 2G1.0, 1.5м, чорний (2E-U0510M1.5BK)
A4Tech G9-500F-1 (Black), Миша бездротова USB, V-Track, 1200 dpi
Gembird MUS-101 Оптична миша, USB інтерфейс, 1200 dpi
Gembird KB-U-103-UA Клавіатура дротова, USB, українська, чорний колір
Концентратор Gembird USB 2.0 4 ports black (UHB-U2P4-06)
Мережевий подовжувач 2E 5XCEE7/17 2G*1.0мм 1.5м білий (2E-U0510M1.5)
A4Tech G9-500F-1 (Black), Миша бездротова USB, V-Track, 1200 dpi
Gembird MUS-101 Оптична миша, USB інтерфейс, 1200 dpi
Gembird KB-U-103-UA Клавіатура дротова, USB, українська, чорний колір
Концентратор Gembird USB 2.0 4 ports black (UHB-U2P4-06)
Мережевий подовжувач 2E 5XCEE7/17 2G*1.0мм 1.5м білий (2E-U0510M1.5)
A4Tech G9-500F-1 (Black), Миша бездротова USB, V-Track, 1200 dpi
Gembird MUS-101 Оптична миша, USB інтерфейс, 1200 dpi
