Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 07.04.2025 17:29. Дата последних изменений - 14.04.2025 17:18

Стільці офісні, код ДК 021:2015-39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них -

Идентификатор закупки UA-2025-04-07-013397-a  
ID 20a984ff2bb044e1a23874726a1d13bc  
Ожидаемая стоимость
53`700.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Постачальник зобов'язується поставити Товар у кількості та асортименті, визначеному п.1.2 Договору, однією партією до 01 червня 2025р. Товар має бути новим, таким, що раніше не використовували. До ціни Товару входять усі витрати Постачальника пов’язані з поставкою Товару, у тому числі на транспортування, збирання, пакування, страхування, навантаження, розвантаження, монтування, встановлення, вартість тари, маркування, сплату податків, та інших обов’язкових платежів і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені в зв’язку з виконанням цього Договору, також витрати, які несуть треті особи в зв’язку зі здійсненням поставки Товару. Не враховані Постачальником окремі витрати не сплачуються Покупцем окремо та вважаються врахованими у ціну товару. Постачальник зобов’язується поставити Товар Покупцю упакований таким чином, щоб уникнути його псування, ушкодження, знищення при завантаженні, доставці (транспортуванні), вивантаженні та зберіганні. Колір товару: чорний.

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика Виконавчий комітет Хмельницької міської ради Хмельницької області  
Ожидаемая стоимость 53`700.00 Гривна (с НДС)  
Процедура закупки Запрос цены предложения  
Закупка объявлена
07.04.25
Прием предложений
до 11.04.25
Квалификация
с11.04.25
Предложения рассмотрены
с11.04.25
Завершен
14.04.25
Информация о мониторинге закупки органами государственного финансового контроля отсутствует