Процедура закупки объявлена 07.04.2025 17:29. Дата последних изменений - 14.04.2025 17:18
Стільці офісні, код ДК 021:2015-39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
| Идентификатор закупки | UA-2025-04-07-013397-a | |
| ID | 20a984ff2bb044e1a23874726a1d13bc | |
| Идентификатор плана | UA-P-2025-04-07-011996-a |
Ожидаемая стоимость
53`700.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие
Постачальник зобов'язується поставити Товар у кількості та асортименті, визначеному п.1.2 Договору, однією партією до 01 червня 2025р. Товар має бути новим, таким, що раніше не використовували. До ціни Товару входять усі витрати Постачальника пов’язані з поставкою Товару, у тому числі на транспортування, збирання, пакування, страхування, навантаження, розвантаження, монтування, встановлення, вартість тари, маркування, сплату податків, та інших обов’язкових платежів і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені в зв’язку з виконанням цього Договору, також витрати, які несуть треті особи в зв’язку зі здійсненням поставки Товару. Не враховані Постачальником окремі витрати не сплачуються Покупцем окремо та вважаються врахованими у ціну товару. Постачальник зобов’язується поставити Товар Покупцю упакований таким чином, щоб уникнути його псування, ушкодження, знищення при завантаженні, доставці (транспортуванні), вивантаженні та зберіганні. Колір товару: чорний.
Заказчик (Проводит закупку)
| Наименование заказчика | Виконавчий комітет Хмельницької міської ради Хмельницької області | |
| Ожидаемая стоимость | 53`700.00 Гривна (с НДС) | |
| Процедура закупки | Запрос цены предложения | |
| Вид предмета закупки: | Закупка товаров |
Закупка объявлена
07.04.25
Прием предложений
до 11.04.25
Квалификация
с11.04.25
Предложения рассмотрены
с11.04.25
Завершен
14.04.25
Условия оплаты согласно договора
| Событие | Поставка товара | |
| Описание | Оплата належним чином поставленого та прийнятого Товару здійснюється Покупцем протягом 10-и (десяти) банківських днів з наступного дня після пред'явлення Постачальником рахунка на оплату товару та підписання Сторонами видаткової накладної шляхом перерахування грошових коштів в національній валюті України на розрахунковий рахунок Постачальника за умови надходження бюджетного фінансування відповідних видатків на рахунок Покупця у 2024 році у порядку, передбаченому постановою Кабінету Міністрів України від 09.06.2021 року №590. | |
| Тип оплаты | Постоплата | |
| Размер оплаты (Важно: общая сумма должна быть равна 100%) | 100% | |
| Период | 10 Банковские дни |
Спецификация закупки
| 1) |
Стільці офісні
ДК 021:2015: 39110000-6 - Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 29005, Україна, Хмельницька область, м. Хмельницький, вул. Героїв Маріуполя, 3
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 01.06.2025
Информация по поставке партиями: Постачальник зобов'язується поставити Товар у кількості та асортименті, визначеному п.1.2 Договору, однією партією до 01 червня 2025р. Товар має бути новим, таким, що раніше не використовували. До ціни Товару входять усі витрати Постачальника пов’язані з поставкою Товару, у тому числі на транспортування, збирання, пакування, страхування, навантаження, розвантаження, монтування, встановлення, вартість тари, маркування, сплату податків, та інших обов’язкових платежів і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені в зв’язку з виконанням цього Договору, також витрати, які несуть треті особи в зв’язку зі здійсненням поставки Товару. Не враховані Постачальником окремі витрати не сплачуються Покупцем окремо та вважаються врахованими у ціну товару. Постачальник зобов’язується поставити Товар Покупцю упакований таким чином, щоб уникнути його псування, ушкодження, знищення при завантаженні, доставці (транспортуванні), вивантаженні та зберіганні. Колір товару: чорний.
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 60 штука
|
Тендерная документация
![]() |
Проект договора
Проект договору (ЗФ) стільці офісні.docx
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 07.04.2025 17:28
Версия документа от: 07.04.2025 17:28
ID: 3f5522420e7f4775a40f6b3b39fe9194
|
![]() |
Уведомление о закупке
sign.p7s
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 07.04.2025 17:29
Версия документа от: 07.04.2025 17:29
ID: 6b2d3a50a0c244188cd97f29f01c17fe
|
?:tender item config
▼Oписание критериев
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Ссылка на законодательство
Підтверджується, що
Тип ніжок: звичайні
Матеріал оббивки спинки: тканина
Матеріал оббивки сидіння: тканина
Матеріал каркасу: метал
Бренд: amf
Висота сидіння ?:tender criteria requirement min_maxValue: 460 - 460 міліметр
|
Даты и сроки
| Дата публикации | 07.04.2025 17:29 | |
| Начало периода приема предложений | 07.04.2025 17:29 | |
| Окончание периода приема предложений | 11.04.2025 10:00 | |
| Дата проведения онлайн-аукциона | ожидается |
Заказчик (Проводит закупку)
| Наименование заказчика | Виконавчий комітет Хмельницької міської ради Хмельницької області |
| Код в ЕГРПОУ / ИНН | 04060772 |
| Юридический адрес | 29005, Україна, Хмельницька область, м. Хмельницький, Вул. Героїв Маріуполя, буд. 3 |
Реестр предложений
Дата и время раскрытия 11.04.2025 10:00
№
Участник
Начальное предложение
Ценовое предложение
Документы
Квалификация участников
№
Участник
Ценовое предложение
Статус
Документы
1
42`300.00
Гривна с НДС
Стілець офісний AMF Мастер чорний А-1 (110100)
705.00 Гривна без НДС
Победитель
11.04.2025 10:16
2
43`365.00
Гривна с НДС
Стілець офісний AMF Мастер чорний А-1 (110100)
722.75 Гривна без НДС
Не рассматривался
3
43`740.00
Гривна с НДС
Стілець офісний AMF Мастер чорний А-1 (110100)
729.00 Гривна без НДС
Не рассматривался
4
48`258.00
Гривна с НДС
Стілець офісний AMF Мастер чорний А-1 (110100)
670.25 Гривна без НДС
Не рассматривался
5
49`980.00
Гривна с НДС
Стілець офісний AMF Мастер чорний А-1 (110100)
833.00 Гривна без НДС
Не рассматривался
6
50`520.00
Гривна с НДС
Стілець офісний AMF Мастер чорний А-1 (110100)
842.00 Гривна без НДС
Не рассматривался
7
50`700.00
Гривна с НДС
Стілець офісний AMF Мастер чорний А-1 (110100)
845.00 Гривна без НДС
Не рассматривался
8
53`100.00
Гривна с НДС
Стілець офісний AMF Мастер чорний А-1 (110100)
885.00 Гривна без НДС
Не рассматривался
Сообщение о намерении заключить договор
Участник
Окончательное предложение
Дата и время публикации
ФОП "Бистров Дмитро В'ячеславович"
Код ЕГРПОУ:2965006792
42`300.00
Гривна с НДС
11.04.2025
10:16
Заключенные договоры
Номер договора
146
Дата подписания
14.04.2025
Дата начала действия
14.04.2025
Дата завершения действия
31.12.2025
Цена договора
42`300.00 Гривна с НДС
?:tender contract amountNet
35`250.00 Гривна
