Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 07.04.2025 17:29. Дата последних изменений - 14.04.2025 17:18

Стільці офісні, код ДК 021:2015-39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них

Идентификатор закупки UA-2025-04-07-013397-a  
ID 20a984ff2bb044e1a23874726a1d13bc  
Идентификатор плана UA-P-2025-04-07-011996-a  
Ожидаемая стоимость
53`700.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Постачальник зобов'язується поставити Товар у кількості та асортименті, визначеному п.1.2 Договору, однією партією до 01 червня 2025р. Товар має бути новим, таким, що раніше не використовували. До ціни Товару входять усі витрати Постачальника пов’язані з поставкою Товару, у тому числі на транспортування, збирання, пакування, страхування, навантаження, розвантаження, монтування, встановлення, вартість тари, маркування, сплату податків, та інших обов’язкових платежів і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені в зв’язку з виконанням цього Договору, також витрати, які несуть треті особи в зв’язку зі здійсненням поставки Товару. Не враховані Постачальником окремі витрати не сплачуються Покупцем окремо та вважаються врахованими у ціну товару. Постачальник зобов’язується поставити Товар Покупцю упакований таким чином, щоб уникнути його псування, ушкодження, знищення при завантаженні, доставці (транспортуванні), вивантаженні та зберіганні. Колір товару: чорний.

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика Виконавчий комітет Хмельницької міської ради Хмельницької області  
Ожидаемая стоимость 53`700.00 Гривна (с НДС)  
Процедура закупки Запрос цены предложения  
Вид предмета закупки: Закупка товаров  
Закупка объявлена
07.04.25
Прием предложений
до 11.04.25
Квалификация
с11.04.25
Предложения рассмотрены
с11.04.25
Завершен
14.04.25

Условия оплаты согласно договора

Событие Поставка товара  
Описание Оплата належним чином поставленого та прийнятого Товару здійснюється Покупцем протягом 10-и (десяти) банківських днів з наступного дня після пред'явлення Постачальником рахунка на оплату товару та підписання Сторонами видаткової накладної шляхом перерахування грошових коштів в національній валюті України на розрахунковий рахунок Постачальника за умови надходження бюджетного фінансування відповідних видатків на рахунок Покупця у 2024 році у порядку, передбаченому постановою Кабінету Міністрів України від 09.06.2021 року №590.  
Тип оплаты Постоплата  
Размер оплаты (Важно: общая сумма должна быть равна 100%) 100%  
Период 10 Банковские дни  

Спецификация закупки

1)
Стільці офісні
ДК 021:2015: 39110000-6 - Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 29005, Україна, Хмельницька область, м. Хмельницький, вул. Героїв Маріуполя, 3
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 01.06.2025
Информация по поставке партиями: Постачальник зобов'язується поставити Товар у кількості та асортименті, визначеному п.1.2 Договору, однією партією до 01 червня 2025р. Товар має бути новим, таким, що раніше не використовували. До ціни Товару входять усі витрати Постачальника пов’язані з поставкою Товару, у тому числі на транспортування, збирання, пакування, страхування, навантаження, розвантаження, монтування, встановлення, вартість тари, маркування, сплату податків, та інших обов’язкових платежів і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені в зв’язку з виконанням цього Договору, також витрати, які несуть треті особи в зв’язку зі здійсненням поставки Товару. Не враховані Постачальником окремі витрати не сплачуються Покупцем окремо та вважаються врахованими у ціну товару. Постачальник зобов’язується поставити Товар Покупцю упакований таким чином, щоб уникнути його псування, ушкодження, знищення при завантаженні, доставці (транспортуванні), вивантаженні та зберіганні. Колір товару: чорний.
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 60 штука

Тендерная документация

Проект договора
Проект договору (ЗФ) стільці офісні.docx
Загружено в ЦБД Prozorro: 07.04.2025 17:28
Версия документа от: 07.04.2025 17:28
ID: 3f5522420e7f4775a40f6b3b39fe9194
Уведомление о закупке
sign.p7s
Загружено в ЦБД Prozorro: 07.04.2025 17:29
Версия документа от: 07.04.2025 17:29
ID: 6b2d3a50a0c244188cd97f29f01c17fe

?:tender item config

Oписание критериев

Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Критерий относится к предмету закупки Стільці офісні
Информация для ознакомления организатору процедур Информация для ознакомления участникам процедур
Підтверджується, що
Тип ніжок: звичайні
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 07.04.2025
Матеріал оббивки спинки: тканина
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 07.04.2025
Матеріал оббивки сидіння: тканина
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 07.04.2025
Матеріал каркасу: метал
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 07.04.2025
Бренд: amf
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 07.04.2025
Висота сидіння ?:tender criteria requirement min_maxValue: 460 - 460 міліметр
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 07.04.2025

Даты и сроки

Дата публикации 07.04.2025 17:29  
Начало периода приема предложений 07.04.2025 17:29  
Окончание периода приема предложений 11.04.2025 10:00  
Дата проведения онлайн-аукциона ожидается  

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика Виконавчий комітет Хмельницької міської ради Хмельницької області  
Код в ЕГРПОУ / ИНН 04060772  
Юридический адрес 29005, Україна, Хмельницька область, м. Хмельницький, Вул. Героїв Маріуполя, буд. 3  

Реестр предложений

Дата и время раскрытия 11.04.2025 10:00
Участник
Начальное предложение
Ценовое предложение
Документы
1
ФОП "МІЩУК ВАЛЕРІЙ СЕРГІЙОВИЧ"
ID: b540d9bc6e934c49929175652aed2f48
50`700.00
Гривна с НДС
2
42`300.00
Гривна с НДС
3
49`980.00
Гривна с НДС
4
ФОП АМЕЛЬЧЕНКО ОЛЬГА ВАСИЛІВНА
ID: 9519fded77d4464989b1b6b31d23c1bc
43`365.00
Гривна с НДС
5
ФОП "Міщук Сергій Степанович"
ID: 12ff69d3ed114dbfba77f885d154e1ff
53`100.00
Гривна с НДС
6
ФОП ГАВРИЛЮК ДМИТРО ВАСИЛЬОВИЧ
ID: 10db39e3eccd4e569e6b0a4370b44ce0
50`520.00
Гривна с НДС
7
ТОВ "Епіцентр К"
ID: 82a9f6ca991f4ad386f0aff86004ab11
48`258.00
Гривна с НДС
8
ФОП "ОСАДЧУК СЕРГІЙ ВІКТОРОВИЧ"
ID: e562376f596b4872b26a6ec34fe8489c
43`740.00
Гривна с НДС

Квалификация участников

Участник
Ценовое предложение
Статус
Документы
1
42`300.00
Гривна с НДС

Стілець офісний AMF Мастер чорний А-1 (110100)

705.00 Гривна без НДС
Победитель
11.04.2025 10:16
2
43`365.00
Гривна с НДС

Стілець офісний AMF Мастер чорний А-1 (110100)

722.75 Гривна без НДС
Не рассматривался
3
43`740.00
Гривна с НДС

Стілець офісний AMF Мастер чорний А-1 (110100)

729.00 Гривна без НДС
Не рассматривался
4
48`258.00
Гривна с НДС

Стілець офісний AMF Мастер чорний А-1 (110100)

670.25 Гривна без НДС
Не рассматривался
5
49`980.00
Гривна с НДС

Стілець офісний AMF Мастер чорний А-1 (110100)

833.00 Гривна без НДС
Не рассматривался
6
50`520.00
Гривна с НДС

Стілець офісний AMF Мастер чорний А-1 (110100)

842.00 Гривна без НДС
Не рассматривался
7
50`700.00
Гривна с НДС

Стілець офісний AMF Мастер чорний А-1 (110100)

845.00 Гривна без НДС
Не рассматривался
8
53`100.00
Гривна с НДС

Стілець офісний AMF Мастер чорний А-1 (110100)

885.00 Гривна без НДС
Не рассматривался

Сообщение о намерении заключить договор

Участник
Окончательное предложение
Дата и время публикации
ФОП "Бистров Дмитро В'ячеславович"
Код ЕГРПОУ:2965006792
42`300.00
Гривна с НДС
11.04.2025
10:16

Заключенные договоры

Номер договора
146
Дата подписания
14.04.2025
Дата начала действия
14.04.2025
Дата завершения действия
31.12.2025
Цена договора
42`300.00 Гривна с НДС
?:tender contract amountNet
35`250.00 Гривна