Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 25.03.2025 14:54. Дата последних изменений - 11.04.2025 00:00

Шкільні меблі -

Идентификатор закупки UA-2025-03-25-009850-a  
ID e827fc3fcb2e49c29c9ac013653f337a  
Общая ожидаемая стоимость закупки
2`129`000.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі: електронної банківської гарантії (безвідкличної, безумовної, оформленої відповідно до вимог Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року № 2628), із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 3 Розділу 3 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, відшкодувати на рахунок замовника кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції, визначеній в тендерній документації.

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика Гуманітарний відділ виконавчого комітету Миронівської міської ради Обухівського району Київської області  
Общая ожидаемая стоимость закупки 2`129`000.00 Гривна (с НДС)  
Общий размер обеспечения тендерных предложений 63`870.00 Гривна  
Процедура закупки Открытые торги с особенностями  
Метод оценки тендерных предложений участников Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением  
Закупка объявлена
25.03.25
Период уточнений
до 30.03.25
Период обжалования
до 30.03.25
Прием предложений
до 02.04.25
Торги отменены
11.04.25