Процедура закупки объявлена 25.03.2025 14:54. Дата последних изменений - 11.04.2025 00:00
Шкільні меблі -
| Идентификатор закупки | UA-2025-03-25-009850-a | |
| ID | e827fc3fcb2e49c29c9ac013653f337a | |
| Идентификатор плана | UA-P-2025-03-25-010197-a |
Общая ожидаемая стоимость закупки
2`129`000.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие
Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі: електронної банківської гарантії (безвідкличної, безумовної, оформленої відповідно до вимог Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року № 2628), із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 3 Розділу 3 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, відшкодувати на рахунок замовника кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції, визначеній в тендерній документації.
Заказчик (Проводит закупку)
| Наименование заказчика | Гуманітарний відділ виконавчого комітету Миронівської міської ради Обухівського району Київської області | |
| Общая ожидаемая стоимость закупки | 2`129`000.00 Гривна (с НДС) | |
| Общий размер обеспечения тендерных предложений | 63`870.00 Гривна | |
| Процедура закупки | Открытые торги с особенностями | |
| Метод оценки тендерных предложений участников | Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением | |
| Вид предмета закупки: | Закупка товаров |
Закупка объявлена
25.03.25
Период уточнений
до 30.03.25
Период обжалования
до 30.03.25
Прием предложений
до 02.04.25
Торги отменены
11.04.25
Жалоб/требований во время периода уточнений/приема предложений не зарегистрировано