Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 25.03.2025 14:54. Дата последних изменений - 11.04.2025 00:00

Шкільні меблі -

Идентификатор закупки UA-2025-03-25-009850-a  
ID e827fc3fcb2e49c29c9ac013653f337a  
Идентификатор плана UA-P-2025-03-25-010197-a  
Общая ожидаемая стоимость закупки
2`129`000.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі: електронної банківської гарантії (безвідкличної, безумовної, оформленої відповідно до вимог Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року № 2628), із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 3 Розділу 3 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, відшкодувати на рахунок замовника кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції, визначеній в тендерній документації.

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика Гуманітарний відділ виконавчого комітету Миронівської міської ради Обухівського району Київської області  
Общая ожидаемая стоимость закупки 2`129`000.00 Гривна (с НДС)  
Общий размер обеспечения тендерных предложений 63`870.00 Гривна  
Процедура закупки Открытые торги с особенностями  
Метод оценки тендерных предложений участников Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением  
Вид предмета закупки: Закупка товаров  
Закупка объявлена
25.03.25
Период уточнений
до 30.03.25
Период обжалования
до 30.03.25
Прием предложений
до 02.04.25
Торги отменены
11.04.25
Жалоб/требований во время периода уточнений/приема предложений не зарегистрировано