Процедура закупки объявлена 14.03.2025 18:20. Дата последних изменений - 27.06.2025 13:54
ДК 021:2015 - 45453000-7 – «Капітальний ремонт і реставрація» (Капітальний ремонт приміщень лівого крила Хірургічного відділення лікувального корпусу (Літера «А») КНП «ОДЕСЬКА ОБЛАСНА ДИТЯЧА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ООР» з метою встановлення ангіографа, за адресою: м. Одеса, вул. Віталія Нестеренка, 3 (колишня назва – Академіка Воробйова) -
| Идентификатор закупки | UA-2025-03-14-012488-a | |
| ID | 8d77ff618865429ab7e09b8586ea8ea3 |
Общая ожидаемая стоимость закупки
15`619`247.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие
Заказчик (Проводит закупку)
| Наименование заказчика | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОДЕСЬКА ОБЛАСНА ДИТЯЧА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" | |
| Общая ожидаемая стоимость закупки | 15`619`247.00 Гривна (с НДС) | |
| Общий размер обеспечения тендерных предложений | 78`096.24 Гривна | |
| Процедура закупки | Открытые торги с особенностями | |
| Метод оценки тендерных предложений участников | Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением |
Закупка объявлена
14.03.25
Период уточнений
до 20.04.25
Период обжалования
до 20.04.25
Прием предложений
до 23.04.25
Аукцион
24.04.25
Квалификация
с24.04.25
Предложения рассмотрены
с05.06.25
Завершен
27.06.25
17.03.2025, 11:36
Щодо підтвердження учасниками досвіду виконання аналогічного договору
Общий вопрос о закупке
Відповідно до пп. 3.1 розділу 3 додатка 1.1 до Додатка 3 до тендерної документації, Замовник вимагає надати Довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) (не менше одного договору) із зазначенням ідентифікатору закупівлі в системі Prozorro та надання листа – відгука від контрагента, з яким укладено договір, із зазначенням наступної інформації: номер та дата договору, предмет договору, сума договору, інформація про своєчасне та якісне виконання робіт/надання послуг, відсутність зауважень та штрафів за даним договором, ідентифікатор закупівлі відповідно до якої було укладено даний договір.
Зазначення ідентифікатору закупівлі відповідно до якої було укладено договір та номеру процедури у Prozorro у відгуці обмежує коло учасників, оскільки договір в такому випадку повинен бути укладений з бюджетною організацією на підставі проведення процедури закупівлі, а договір може бути укладений з приватною організацією без проведення процедури закупівлі.
У зв’язку з цим просимо внести зміни до ТД та виключити з тендерної документації дану умову.
Для обґрунтування внесення змін до ТД просимо Замовника ознайомитися з рішенням постійно діючої адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 5769 -р/пк-пз від 23.03.2021р. (номер оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2021-03-04-002913-b).
Зазначення ідентифікатору закупівлі відповідно до якої було укладено договір та номеру процедури у Prozorro у відгуці обмежує коло учасників, оскільки договір в такому випадку повинен бути укладений з бюджетною організацією на підставі проведення процедури закупівлі, а договір може бути укладений з приватною організацією без проведення процедури закупівлі.
У зв’язку з цим просимо внести зміни до ТД та виключити з тендерної документації дану умову.
Для обґрунтування внесення змін до ТД просимо Замовника ознайомитися з рішенням постійно діючої адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 5769 -р/пк-пз від 23.03.2021р. (номер оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2021-03-04-002913-b).
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован24.03.2025, 19:00)
Добрий день, шановний Учаснику, з урахуванням Ваших зауважень, було внесено відповідні зміни до тендерної документації.
17.03.2025, 16:56
Вимога Замовника надати Акт обстеження об’єкту, підписаний замовником
Общий вопрос о закупке
Відповідно п.п. 4.9 розділу 4 Додатка 2 ТД для більш детального ознайомлення з обсягами робіт, проектно – кошторисною документацією та об’єктом, Учасник повинен здійснити огляд об’єкту та після обстеження Учасник має надати підписаний Замовником Акт огляду.
У Додатку 2 ТД окреслено види ремонту, обсяги ремонту і інші необхідні технічні, якісні і кількісні характеристики. Предмет даної закупівлі не містить складних умов виконання, прихованих об’єктів, тощо, які б вимагали додаткового обстеження. Даного цілком достатньо для розрахунку ціни пропозиції і оцінки власних можливостей.
За таких умов, представник Замовника з незалежних від учасника обставин на власний розсуд може не завірити акт обстеження, що може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції такого учасника, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єкта господарювання.
Дії Замовника в частині встановлення у тендерній документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», якими передбачена недискримінація учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
Просимо Замовника усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації у цій частині.
У Додатку 2 ТД окреслено види ремонту, обсяги ремонту і інші необхідні технічні, якісні і кількісні характеристики. Предмет даної закупівлі не містить складних умов виконання, прихованих об’єктів, тощо, які б вимагали додаткового обстеження. Даного цілком достатньо для розрахунку ціни пропозиції і оцінки власних можливостей.
За таких умов, представник Замовника з незалежних від учасника обставин на власний розсуд може не завірити акт обстеження, що може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції такого учасника, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єкта господарювання.
Дії Замовника в частині встановлення у тендерній документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», якими передбачена недискримінація учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
Просимо Замовника усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації у цій частині.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован24.03.2025, 19:03)
Добрий день! Шановний Учаснику, вимога щодо огляду об’єкту не є дискримінаційною та встановлена для зручності самих учасників, щоб унеможливити виникнення непередбачувальних ситуацій пов’язаних з невідповідністю кошторисних обсягів робіт з фактичними, нецільового використання коштів.
Під час обстеження, Учасник може переконатися у можливості реалізації проектних рішень (оглядає місце проведення робіт, тощо), врахувати всі нюанси та особливості об’єкту, щоб не допустити в подальшому безпідставного коригування вартості робіт, що відповідає принципу максимальної економії та ефективності, встановленому в Законі України «Про публічні закупівлі».
Таким чином, дана вимога не порушує права Учасників, які хочуть взяти участь в даній закупівлі, тим більше, що будь – який Учасник може безперешкодно здійснити огляд об’єкту.
Щодо Ваших тверджень стосовно можливості незавірення акту обстеження, зазначаю, що Замовник гарантує належне виконання зобов'язань зі свого боку.
Під час обстеження, Учасник може переконатися у можливості реалізації проектних рішень (оглядає місце проведення робіт, тощо), врахувати всі нюанси та особливості об’єкту, щоб не допустити в подальшому безпідставного коригування вартості робіт, що відповідає принципу максимальної економії та ефективності, встановленому в Законі України «Про публічні закупівлі».
Таким чином, дана вимога не порушує права Учасників, які хочуть взяти участь в даній закупівлі, тим більше, що будь – який Учасник може безперешкодно здійснити огляд об’єкту.
Щодо Ваших тверджень стосовно можливості незавірення акту обстеження, зазначаю, що Замовник гарантує належне виконання зобов'язань зі свого боку.
21.03.2025, 10:33
Щодо відповіді на звернення Учасників
Общий вопрос о закупке
Шановний Замовнику, строк для відповіді на звернення — три робочих дні з дня, коли учасник оприлюднив звернення (абз. 2 п. 54 Особливостей). Потенційними учасниками торгів подані два звернення щодо умов закупівлі (Щодо підтвердження учасниками досвіду виконання аналогічного договору від 17.03.2025 11:36 та
Вимога Замовника надати Акт обстеження об’єкту, підписаний замовником від 17.03.2025 16:56) з обгрунтованими вимогами щодо внесення змін до тендерної документації. Станом на 21.03.2025 відповіді на звернення не надані, зміни до тендерної документації не внесені. У разі подальшої бездіяльності Замовника та ігнорування звернень потенційних учасників торгів та спливання терміну оскарження умов закупівлі, у термін до 26.03.2025 00:00, буде подана скарга до АМКУ на умови Закупівлі по темі зазначених вище звернень.
Вимога Замовника надати Акт обстеження об’єкту, підписаний замовником від 17.03.2025 16:56) з обгрунтованими вимогами щодо внесення змін до тендерної документації. Станом на 21.03.2025 відповіді на звернення не надані, зміни до тендерної документації не внесені. У разі подальшої бездіяльності Замовника та ігнорування звернень потенційних учасників торгів та спливання терміну оскарження умов закупівлі, у термін до 26.03.2025 00:00, буде подана скарга до АМКУ на умови Закупівлі по темі зазначених вище звернень.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован24.03.2025, 19:04)
Добрий день! Шановний Учаснику, відповіді надано, в частину тендерної документації внесено зміни.
24.03.2025, 18:08
Щодо акту огляду об'єкта
Общий вопрос о закупке
Шановний Замовнику, просимо Вас внести зміни до Тендерної документації, а саме видалити дискримінаційні вимоги у п.п. 4.9 Додатку 2 до Тендерної документації. Предмет даної закупівлі не містить складних умов виконання, прихованих об’єктів, тощо, які б вимагали додаткового обстеження. Даного цілком достатньо для розрахунку ціни пропозиції і оцінки власних можливостей. За таких умов, представник Замовника з незалежних від учасника обставин на власний розсуд може не завірити акт обстеження, що може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції такого учасника, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єкта господарювання. Після внесення змін до тендерної документації від 24.03.2025р. зазначений пункт не видалено, зміни не внесено. У разі відсутності внесення змін, будемо вимушені звернутися до органу оскарження.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован27.03.2025, 19:17)
Добрий день! Шановний Учаснику, вимога щодо огляду об’єкту не є дискримінаційною та встановлена для зручності самих учасників, щоб унеможливити виникнення непередбачувальних ситуацій пов’язаних з невідповідністю кошторисних обсягів робіт з фактичними, нецільового використання коштів.
Під час обстеження, Учасник може переконатися у можливості реалізації проектних рішень (оглядає місце проведення робіт, тощо), врахувати всі нюанси та особливості об’єкту, щоб не допустити в подальшому безпідставного коригування вартості робіт, що відповідає принципу максимальної економії та ефективності, встановленому в Законі України «Про публічні закупівлі».
Таким чином, дана вимога не порушує права Учасників, які хочуть взяти участь в даній закупівлі, тим більше, що будь – який Учасник може безперешкодно здійснити огляд об’єкту.
Щодо Ваших тверджень стосовно можливості незавірення акту обстеження, зазначаю, що Замовник гарантує належне виконання зобов'язань зі свого боку.
Під час обстеження, Учасник може переконатися у можливості реалізації проектних рішень (оглядає місце проведення робіт, тощо), врахувати всі нюанси та особливості об’єкту, щоб не допустити в подальшому безпідставного коригування вартості робіт, що відповідає принципу максимальної економії та ефективності, встановленому в Законі України «Про публічні закупівлі».
Таким чином, дана вимога не порушує права Учасників, які хочуть взяти участь в даній закупівлі, тим більше, що будь – який Учасник може безперешкодно здійснити огляд об’єкту.
Щодо Ваших тверджень стосовно можливості незавірення акту обстеження, зазначаю, що Замовник гарантує належне виконання зобов'язань зі свого боку.