Процедура закупки объявлена 14.03.2025 18:20. Дата последних изменений - 27.06.2025 13:54
ДК 021:2015 - 45453000-7 – «Капітальний ремонт і реставрація» (Капітальний ремонт приміщень лівого крила Хірургічного відділення лікувального корпусу (Літера «А») КНП «ОДЕСЬКА ОБЛАСНА ДИТЯЧА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ООР» з метою встановлення ангіографа, за адресою: м. Одеса, вул. Віталія Нестеренка, 3 (колишня назва – Академіка Воробйова) -
| Идентификатор закупки | UA-2025-03-14-012488-a | |
| ID | 8d77ff618865429ab7e09b8586ea8ea3 | |
| Идентификатор плана | UA-P-2025-03-14-012871-a |
Общая ожидаемая стоимость закупки
15`619`247.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие
Заказчик (Проводит закупку)
| Наименование заказчика | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОДЕСЬКА ОБЛАСНА ДИТЯЧА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" | |
| Общая ожидаемая стоимость закупки | 15`619`247.00 Гривна (с НДС) | |
| Общий размер обеспечения тендерных предложений | 78`096.24 Гривна | |
| Процедура закупки | Открытые торги с особенностями | |
| Метод оценки тендерных предложений участников | Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением | |
| Вид предмета закупки: | Закупка работ |
Закупка объявлена
14.03.25
Период уточнений
до 20.04.25
Период обжалования
до 20.04.25
Прием предложений
до 23.04.25
Аукцион
24.04.25
Квалификация
с24.04.25
Предложения рассмотрены
с05.06.25
Завершен
27.06.25
25.03.2025, 23:33. ID:
UA-2025-03-14-012488-a.a1
Жалоба в АМКУ
ТОВ "СКАЙ ГРУП ДЕВЕЛОПМЕНТ"
СКАРГА про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
?:tender complaints objections sequenceNumber: 1
п.4 додатку 2 до тендерної документації учасник надає в складі тендерної пропозиції наступні документи: 4.9. Для більш детального ознайомлення з обсягами робіт, проектно – кошторисною документацією та об’єктом, Учасник повинен здійснити огляд об’єкту
Описание сущности пункта жалобы
1. Відповідно до п.4 додатку 2 до тендерної документації учасник надає в складі тендерної пропозиції наступні документи: 4.9. Для більш детального ознайомлення з обсягами робіт, проектно – кошторисною документацією та об’єктом, Учасник повинен здійснити огляд об’єкту. Після обстеження Учасник має надати підписаний Замовником Акт огляду.
Вказана умова тендерної документації жодним чином не обґрунтована та її виконання жодним чином не може вплинути на якість надання послуг за предметом закупівлі.
Більше того, нічого не заважає Замовнику «не отримати» запит на проведення огляду, не надати відповіді на запит, не надати акт огляду об’єкта або "уникнути" огляду об’єкта потенційним учасником.
За таких умов, взяти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, що зможуть надати акт огляду об'єкта Замовника, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників, у тому числі, Скаржника.
Законом Закон України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон) та Постановою КМУ №1178 від 12.10.2022 року (надалі - Постанова) не встановленому жодних норм, які передбачали би обов’язкове надання акт обстеження об’єкта у складі тендерних пропозицій учасників торгів.
З незалежних від учасника підстав представник Замовника може не допустити учасника до відвідування об'єкта та не підписати акт огляду об’єкта, що в подальшому може стати підставою для відхилення пропозицій таких учасників.
Крім того, вимога про відвідування об’єктів з метою проведення огляду порушує право учасника на конфіденційність інформації, адже для участі у закупівлі учаснику необхідно провести огляд, тобто ще до відкриття пропозицій учасників, що приймуть участь в закупівлі, Замовнику вже відомі потенційні учасники закупівлі. Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною.
Згідно з частиною першою статті 5 Закону Закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінація учасників та рівне ставлення до них, передбачені статтею 5 Закону.
Аналогічної позиції дотримується колегія АМКУ в рішеннях №1920-р/пк-пз від 20.02.2023р та №3526-р/пк-пз від 21.03.2023р.
Доказами порушення наших прав є: Закон (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/922-19#Text) (додається) та Постанова (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1178-2022-%D0%BF#Text) (додається).
Вищевказана умова Документації є дискримінаційною і порушує права та законні інтереси Скаржника, як потенційного учасника, оскільки її виконання залежить саме від Замовника, а не від Скаржника, отже обмежується право останнього прийняти участь у процедурі закупівлі.
Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведену вище невідповідність шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Классификация нарушения
Кваліфікаційні критерії учасників
?:tender complaint objection requested remedy
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Зобов’язати замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести вимоги Оголошення та тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства.
?:tender complaints objections argument evidence
Закон
?:tender complaints objections argument evidence
Постанова
?:tender complaints objections sequenceNumber: 2
п. 3.1. додатку 3 до тендерної документації учасник має надати: довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору).
Описание сущности пункта жалобы
2. Відповідно до п. 3.1. додатку 3 до тендерної документації учасник має надати: довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору).
На підтвердження виконання аналогічного договору надати в складі пропозиції:
- копію аналогічного договору, який зазначений в довідці, в повному обсязі;
- копію документів, які підтверджують повне виконання договору, який зазначений в довідці;
- лист – відгук від контрагента, з яким укладено договір, із зазначенням наступної інформації: номер та дата договору, предмет договору, сума договору, інформація про своєчасне та якісне виконання робіт/надання послуг, відсутність зауважень та штрафів за даним договором.
Під аналогічним договором слід розуміти договір, виконаний у повному обсязі на виконання робіт з ремонту або будівництва приміщень для проведення рентгенівських діагностичних досліджень (рентгенкабінет, кабінет ангіографії, рентген-операційна, тощо) у акредитованих закладах охорони здоров‘я.
У скаржника наявний досвід виконання аналогічних договорів №39 від 14.06.2023 року та №256 від 12.08.2024 року (додаємо до скарги)
Вказана вимога розрахована на учасників торгів, в яких наявний досвід виконання договорів, предметом яких був ремонт або будівництво приміщень для проведення рентгенівських діагностичних досліджень (рентгенкабінет, кабінет ангіографії, рентген-операційна, тощо) у акредитованих закладах охорони здоров‘я, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників торгів, в тому числі Скаржника.
Скаржник в змозі повністю та якісно виконати договір про закупівлю, проте позбавлений можливості взяти участь у торгах.
Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведену вище невідповідність шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Классификация нарушения
Кваліфікаційні критерії учасників
?:tender complaint objection requested remedy
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Зобов’язати замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести вимоги Оголошення та тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства.
?:tender complaints objections argument evidence
Аналогічний договір
?:tender complaints objections argument evidence
Аналогічний договір
?:tender complaints objections sequenceNumber: 3
п.2.1. додатку 3 до тендерної документації учасники мають надати: заповнену довідка у нижченаведеній формі, що містить інформацію про наявність необхідних працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та будуть залучені учасником до виконання робіт у відповідності до технічного завдання:
Описание сущности пункта жалобы
3. Відповідно до п.2.1. додатку 3 до тендерної документації учасники мають надати: заповнену довідка у нижченаведеній формі, що містить інформацію про наявність необхідних працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та будуть залучені учасником до виконання робіт у відповідності до технічного завдання:
Довідка про працівників відповідної кваліфікації,
які мають необхідні знання та досвід
з/п Посада (робоча професія) Прізвище
та ініціали Освіта і спеціальність, розряд (в разі наявності) Загальний стаж роботи (років)
1 2 3 4 5
1
2
повноважена особа _______________ _________________
(посада) (підпис, М.П.) (ініціали та прізвище)
В довідці обов’язково підтвердити наявність таких працівників: головного інженера, майстра, виконавця робіт, інженера з охорони праці, маляра, штукатура, арматурника, слюсаря – сантехніка, електрогазозварника (електрозварника, або зварника).
2.2. На працівників, зазначених в довідці, надати наступні документи:
- на майстра та виконавця робіт – документ про отримання освіти;
- на головного інженера - протокол/витяг з протоколу та посвідчення з перевірки знань з загального курсу охорони праці, НПАОП 0.00-1.15-07 «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті», НПАОП 0.00-1.71-13 «Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями»;
- на інженера з охорони праці - сертифікат фахівця будівельної галузі, виданий відповідним органом із сертифікації персоналу будівельної галузі акредитованим НААУ про відповідність вимогам стандарту СОУ-С-001:2016 «Процедура сертифікації фахівців будівельної галузі» з можливістю претендувати на виконання функцій координатора з питань охорони праці та відповідне кваліфікаційне посвідчення до сертифікату, а також атестат про акредитацію (або свідоцтво) органа оцінювання, який видав сертифікат фахівця будівельної галузі із підтвердженням відповідної сфери акредитації, документ про отримання освіти;
Вимоги про надання сертифікату фахівця будівельної галузі (інженера з охорони праці), що виданий відповідним органом із сертифікації персоналу будівельної галузі акредитованим НААУ про відповідність вимогам стандарту СОУ-С-001:2016 «Процедура сертифікації фахівців будівельної галузі» з можливістю претендувати на виконання функцій координатора з питань охорони праці та відповідного кваліфікаційного посвідчення до сертифікату, а також атестату про акредитацію (або свідоцтво) органу оцінювання, який видав сертифікат фахівця будівельної галузі із підтвердженням відповідної сфери акредитації, документ про отримання освіти розраховані на учасників торгів, в яких є вказаний працівник, що має вищенаведені документи, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників торгів, в тому числі Скаржника.
У Скаржника наявна особа, яка буде виконувати функції інженера з охорони праці, який має відповідну кваліфікацію, що дозволяє йому в повній мірі виконувати завдання інженера з охорони праці без необхідності отримання усіх вищенаведених документів. На підтвердження надаємо копію кваліфікаційних документів. Вимога про усіх вищенаведених документів є надмірною та необґрунтованою.
Скаржник в змозі повністю та якісно виконати договір про закупівлю, проте позбавлений можливості взяти участь у торгах.
Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведену вище невідповідність шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Висловлюємо своє бажання бути присутніми на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень.
Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог та формування предмета закупівлі у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник бажає взяти участь у відповідній процедурі та реально претендує на укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником відповідного ринку. Проте, через дискримінаційні та незаконні вимоги Замовника до предмету закупівлі, Скаржник не може прийняти участь у закупівлі.
Классификация нарушения
Кваліфікаційні критерії учасників
?:tender complaint objection requested remedy
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Зобов’язати замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести вимоги Оголошення та тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства.
?:tender complaints objections argument evidence
Документи
Дата рассмотрения жалобы04.04.2025, 10:00
Место рассмотрения жалобыАнтимонопольний комітет України
Протоколом №19 виконано Рішення АМКУ №5346-р/пк-пз від 04.04.2025 року щодо внесення змін до тендерної документації (далі – ТД) оприлюдненої в електронній системі закупівель у процедурі закупівлі за кодом ДК 021:2015: 45453000-7 – "Капітальний ремонт і реставрація" (далі – Закупівля).
Дата исполнения решения заказчиком: 17.04.2025 16:49
Выполнена заказчиком