Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 17.01.2025 15:31. Дата последних изменений - 11.02.2025 15:54

ГІОЦ-25П_8_ВО Послуги з супроводу системи корпоративного електронного документообігу АТ «Укрзалізниця» -

Идентификатор закупки UA-2025-01-17-014078-a  
ID eec94052273b40a7a82934b7abb0c2ab  
Общая ожидаемая стоимость закупки
8`068`500.40 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика Філія «Головний інформаційно-обчислювальний центр» акціонерного товариства «Українська залізниця»  
Общая ожидаемая стоимость закупки 8`068`500.40 Гривна (без НДС)  
Общий размер обеспечения тендерных предложений 242`000.00 Гривна  
Процедура закупки Открытые торги с особенностями  
Метод оценки тендерных предложений участников Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением  
Закупка объявлена
17.01.25
Период уточнений
до 25.01.25
Период обжалования
до 25.01.25
Прием предложений
до 28.01.25
Квалификация
с28.01.25
Предложения рассмотрены
с30.01.25
Завершен
11.02.25
24.01.2025, 15:32
Вимоги щодо персоналу
Общий вопрос о закупке
Просмио надати роз'яснення, якщо учасник планує залучати до надання послуг, які є предметом закупівлі, фізичних осіб-підприємців, таких осіб вказувати як співробітників у відповідній довідці чи як субпідрядників ? Якщо як співробтіників то чи достатньо буде надати для підтвердження співпраці копії договору між Учасника та фізичною особою-підприємцем ?
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован27.01.2025, 08:18)
В разі залучення фізичних осіб-підприємців, вони будуть вважатись субпідрядниками.