Процедура закупки объявлена 16.05.2024 14:55. Дата последних изменений - 06.09.2024 14:21
Лот 1 - послуги з технічного обслуговування ліфтів, Лот 2 - послуги з технічного обслуговування ліфтів -
Идентификатор закупки | UA-2024-05-16-008218-a | |
ID | 616cf69634ed4006adcd705e1ae2f70a | |
Идентификатор плана | UA-P-2024-05-16-010593-a |
Общая ожидаемая стоимость закупки
8`116`610.32 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие
дана закупівля проводиться у відповідності до особливостей, які визначені постановою КМУ від 12.10.2022 року №1178
Заказчик (Проводит закупку)
Наименование заказчика | Комунальне підприємство «Житлово-експлуатаційна організація №2» Полтавської міської ради | |
Общая ожидаемая стоимость закупки | 8`116`610.32 Гривна (с НДС) | |
Процедура закупки | Открытые торги с особенностями | |
Метод оценки тендерных предложений участников | Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением | |
Вид предмета закупки: | Закупка услуг |
Закупка объявлена
16.05.24
Период уточнений
до 21.06.24
Период обжалования
до 21.06.24
Прием предложений
до 24.06.24
Аукцион
24.06.24
Квалификация
с24.06.24
Имеются вопросы без ответа (жалобы без решения)
с30.07.24
Процедура приостановлена из-за жалобы
24.05.2024, 17:41. ID:
UA-2024-05-16-008218-a.a1
Жалоба в АМКУ
ФОП "ШЕЙКО ОЛЕКСАНДР ГРИГОРОВИЧ"
оскарження умов закупвлі
?:tender complaints objections sequenceNumber: 1
Вимога замовника надання у складі тендерної документації "Скановану копію оригіналу сертифікату учасника на систему управління якістю згідно вимог стандарту ДСТУ ISO 37001:2018 «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування (ISO 37001:2016, IDT)»...." та супутні документи.
Описание сущности пункта жалобы
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
Пунктом 6 переліку змін до тендерної документації (документ оприлюднено в 17:44 год) внесено зміни до п.2, 3, 4, 5 Розділу II Додатку 5 тендерної документації та відповідно в тендерній документацію (зі змінами) додано дану вимогу.
Классификация нарушения
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
?:tender complaint objection requested remedy
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Зобов’язати Комунальне підприємство «Житлово-експлуатаційна організація №2» Полтавської міської ради внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі UA-2024-05-16-008218-a з метою усунення дискримінаційних умов в тендерній документації.
?:tender complaints objections argument evidence
зміни до тендерної документації
внесення вимоги до тендерної документації
?:tender complaints objections argument evidence
тендерна документація
наявність вимоги у тендерній документації
Дата рассмотрения жалобы04.06.2024, 10:00
Место рассмотрения жалобыАнтимонопольний комітет України
Вирішено внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі - "Лот 1 - послуги з технічного обслуговування ліфтів, Лот 2 - послуги з технічного обслуговування ліфтів", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-05-16-008218-a, з метою усунення порушень, зазначених у мотивувальній частині рішення Органу оскарження №9789-р/пк-пз від 04.06.2024 року, із переліком змін наведеним у Додатку №1 до протоколу.
Дата исполнения решения заказчиком: 12.06.2024 16:17
Выполнена заказчиком