Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 16.05.2024 14:55. Дата последних изменений - 06.09.2024 14:21

Лот 1 - послуги з технічного обслуговування ліфтів, Лот 2 - послуги з технічного обслуговування ліфтів -

Идентификатор закупки UA-2024-05-16-008218-a  
ID 616cf69634ed4006adcd705e1ae2f70a  
Идентификатор плана UA-P-2024-05-16-010593-a  
Общая ожидаемая стоимость закупки
8`116`610.32 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

дана закупівля проводиться у відповідності до особливостей, які визначені постановою КМУ від 12.10.2022 року №1178

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика Комунальне підприємство «Житлово-експлуатаційна організація №2» Полтавської міської ради  
Общая ожидаемая стоимость закупки 8`116`610.32 Гривна (с НДС)  
Процедура закупки Открытые торги с особенностями  
Метод оценки тендерных предложений участников Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением  
Вид предмета закупки: Закупка услуг  
Закупка объявлена
16.05.24
Период уточнений
до 21.06.24
Период обжалования
до 21.06.24
Прием предложений
до 24.06.24
Аукцион
24.06.24
Квалификация
с24.06.24
Имеются вопросы без ответа (жалобы без решения)
с30.07.24
Процедура приостановлена из-за жалобы
24.05.2024, 17:41. ID: UA-2024-05-16-008218-a.a1
Жалоба в АМКУ
ФОП "ШЕЙКО ОЛЕКСАНДР ГРИГОРОВИЧ"
оскарження умов закупвлі
?:tender complaints objections sequenceNumber: 1
Вимога замовника надання у складі тендерної документації "Скановану копію оригіналу сертифікату учасника на систему управління якістю згідно вимог стандарту ДСТУ ISO 37001:2018 «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування (ISO 37001:2016, IDT)»...." та супутні документи.
Описание сущности пункта жалобы
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
Пунктом 6 переліку змін до тендерної документації (документ оприлюднено в 17:44 год) внесено зміни до п.2, 3, 4, 5 Розділу II Додатку 5 тендерної документації та відповідно в тендерній документацію (зі змінами) додано дану вимогу.
Классификация нарушения
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
?:tender complaint objection requested remedy Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Зобов’язати Комунальне підприємство «Житлово-експлуатаційна організація №2» Полтавської міської ради внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі UA-2024-05-16-008218-a з метою усунення дискримінаційних умов в тендерній документації.
?:tender complaints objections argument evidence зміни до тендерної документації
внесення вимоги до тендерної документації
?:tender complaints objections argument evidence тендерна документація
наявність вимоги у тендерній документації
Дата рассмотрения жалобы04.06.2024, 10:00
Место рассмотрения жалобыАнтимонопольний комітет України
Вирішено внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі - "Лот 1 - послуги з технічного обслуговування ліфтів, Лот 2 - послуги з технічного обслуговування ліфтів", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-05-16-008218-a, з метою усунення порушень, зазначених у мотивувальній частині рішення Органу оскарження №9789-р/пк-пз від 04.06.2024 року, із переліком змін наведеним у Додатку №1 до протоколу.
Дата исполнения решения заказчиком: 12.06.2024 16:17
Выполнена заказчиком