Процедура закупки объявлена 06.04.2018 14:13. Дата последних изменений - 23.05.2018 18:49
Впровадження комплексної системи захисту інформації (КСЗІ) -
Идентификатор закупки | UA-2018-04-06-001371-a | |
ID | 29a196688de749e49d10c51e4c7926d0 |
Ожидаемая стоимость
400`000.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие
Закупівля товарів у вільній торгівлі (SH) відповідно до правил та процедур встановлених МБРР та імплементованих у Операційному посібнику, затвердженому наказом МОЗ від 13.03.2017 №276 (частина 2 «Організація закупівель»)
Заказчик (Проводит закупку)
Наименование заказчика | Департамент охорони здоров'я Закарпатської обласної державної адміністрації | |
Ожидаемая стоимость | 400`000.00 Гривна (с НДС) | |
Минимальный шаг снижения цены | 2`000.00 Гривна | |
Процедура закупки | Упращенные/Допороговые закупки | |
Метод оценки тендерных предложений участников | Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением |
Закупка объявлена
06.04.18
Период уточнений
до 16.04.18
Прием предложений
до 23.04.18
Аукцион
24.04.18
Квалификация
с24.04.18
Предложения рассмотрены
с18.05.18
Завершен
23.05.18
12.04.2018, 13:23
Просимо розглянути можливість зміни формулювання
Общий вопрос о закупке
Повідомляємо Вас, що послуги з розробки та впровадження комплексної системи захисту інформації не є високовартісними і існує широке коло кваліфікованих надавачів таких послуг, загальна сума виконаних контрактів у яких є значної, проте сума кожного окремого контракту є невеликою. Ми розуміємо, що Ви зацікавлені в підтвердженні досвіду потенційного учасника закупівлі у виконанні контрактів на суму спів ставну з оголошеною Вами очікуваною вартістю. Для забезпечення дотримання Ваших інтересів, а разом з тим для розширення кола потенційних учасників просимо розширити вимоги, щодо підтвердження досвіду потенційних учасників, встановивши вимогу надати підтвердження у виконанні не менше трьох аналогічних контрактів із постачання, встановлення та технічної підтримки подібних товарів і послуг, на загальну суму 500 000 грн. і більше, (в тому числі не менше одного контракту на суму 350 000 грн. (триста п’ятдесят тисяч ) гривень або більше), що були виконані протягом останніх 3 (трьох років) у формі нижче наведеної Вами таблиці.