Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 06.04.2018 14:13. Дата последних изменений - 23.05.2018 18:49

Впровадження комплексної системи захисту інформації (КСЗІ) -

Идентификатор закупки UA-2018-04-06-001371-a  
ID 29a196688de749e49d10c51e4c7926d0  
Ожидаемая стоимость
400`000.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Закупівля товарів у вільній торгівлі (SH) відповідно до правил та процедур встановлених МБРР та імплементованих у Операційному посібнику, затвердженому наказом МОЗ від 13.03.2017 №276 (частина 2 «Організація закупівель»)

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика Департамент охорони здоров'я Закарпатської обласної державної адміністрації  
Ожидаемая стоимость 400`000.00 Гривна (с НДС)  
Минимальный шаг снижения цены 2`000.00 Гривна  
Процедура закупки Упращенные/Допороговые закупки  
Метод оценки тендерных предложений участников Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением  
Закупка объявлена
06.04.18
Период уточнений
до 16.04.18
Прием предложений
до 23.04.18
Аукцион
24.04.18
Квалификация
с24.04.18
Предложения рассмотрены
с18.05.18
Завершен
23.05.18
12.04.2018, 13:23
Просимо розглянути можливість зміни формулювання
Общий вопрос о закупке
Повідомляємо Вас, що послуги з розробки та впровадження комплексної системи захисту інформації не є високовартісними і існує широке коло кваліфікованих надавачів таких послуг, загальна сума виконаних контрактів у яких є значної, проте сума кожного окремого контракту є невеликою. Ми розуміємо, що Ви зацікавлені в підтвердженні досвіду потенційного учасника закупівлі у виконанні контрактів на суму спів ставну з оголошеною Вами очікуваною вартістю. Для забезпечення дотримання Ваших інтересів, а разом з тим для розширення кола потенційних учасників просимо розширити вимоги, щодо підтвердження досвіду потенційних учасників, встановивши вимогу надати підтвердження у виконанні не менше трьох аналогічних контрактів із постачання, встановлення та технічної підтримки подібних товарів і послуг, на загальну суму 500 000 грн. і більше, (в тому числі не менше одного контракту на суму 350 000 грн. (триста п’ятдесят тисяч ) гривень або більше), що були виконані протягом останніх 3 (трьох років) у формі нижче наведеної Вами таблиці.