Процедура закупівлі оголошена 06.04.2018 14:13. Дата останніх змін - 23.05.2018 18:49
Впровадження комплексної системи захисту інформації (КСЗІ) -
Ідентифікатор закупівлі | UA-2018-04-06-001371-a | |
ID | 29a196688de749e49d10c51e4c7926d0 |
Очікувана вартість закупівлі
400`000.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Закупівля товарів у вільній торгівлі (SH) відповідно до правил та процедур встановлених МБРР та імплементованих у Операційному посібнику, затвердженому наказом МОЗ від 13.03.2017 №276 (частина 2 «Організація закупівель»)
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | Департамент охорони здоров'я Закарпатської обласної державної адміністрації | |
Очікувана вартість закупівлі | 400`000.00 Гривня (з ПДВ) | |
Розмір мінімального кроку пониження ціни | 2`000.00 Гривня | |
Процедура закупівлі | Спрощені закупівлі | |
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників | Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією |
Закупівля оголошена
06.04.18
Період уточнень
до 16.04.18
Подання пропозицій
до 23.04.18
Аукціон
24.04.18
Кваліфікація переможця
з 24.04.18
Пропозиції розглянуті
з 18.05.18
Завершена
23.05.18
12.04.2018, 13:23
Просимо розглянути можливість зміни формулювання
Загальне запитання щодо оголошення
Повідомляємо Вас, що послуги з розробки та впровадження комплексної системи захисту інформації не є високовартісними і існує широке коло кваліфікованих надавачів таких послуг, загальна сума виконаних контрактів у яких є значної, проте сума кожного окремого контракту є невеликою. Ми розуміємо, що Ви зацікавлені в підтвердженні досвіду потенційного учасника закупівлі у виконанні контрактів на суму спів ставну з оголошеною Вами очікуваною вартістю. Для забезпечення дотримання Ваших інтересів, а разом з тим для розширення кола потенційних учасників просимо розширити вимоги, щодо підтвердження досвіду потенційних учасників, встановивши вимогу надати підтвердження у виконанні не менше трьох аналогічних контрактів із постачання, встановлення та технічної підтримки подібних товарів і послуг, на загальну суму 500 000 грн. і більше, (в тому числі не менше одного контракту на суму 350 000 грн. (триста п’ятдесят тисяч ) гривень або більше), що були виконані протягом останніх 3 (трьох років) у формі нижче наведеної Вами таблиці.