Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 06.04.2018 14:13. Дата останніх змін - 23.05.2018 18:49

Впровадження комплексної системи захисту інформації (КСЗІ) -

Ідентифікатор закупівлі UA-2018-04-06-001371-a  
ID 29a196688de749e49d10c51e4c7926d0  
Очікувана вартість закупівлі
400`000.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівля товарів у вільній торгівлі (SH) відповідно до правил та процедур встановлених МБРР та імплементованих у Операційному посібнику, затвердженому наказом МОЗ від 13.03.2017 №276 (частина 2 «Організація закупівель»)

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Департамент охорони здоров'я Закарпатської обласної державної адміністрації  
Очікувана вартість закупівлі 400`000.00 Гривня (з ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 2`000.00 Гривня  
Процедура закупівлі Спрощені закупівлі  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Закупівля оголошена
06.04.18
Період уточнень
до 16.04.18
Подання пропозицій
до 23.04.18
Аукціон
24.04.18
Кваліфікація переможця
з 24.04.18
Пропозиції розглянуті
з 18.05.18
Завершена
23.05.18
12.04.2018, 13:23
Просимо розглянути можливість зміни формулювання
Загальне запитання щодо оголошення
Повідомляємо Вас, що послуги з розробки та впровадження комплексної системи захисту інформації не є високовартісними і існує широке коло кваліфікованих надавачів таких послуг, загальна сума виконаних контрактів у яких є значної, проте сума кожного окремого контракту є невеликою. Ми розуміємо, що Ви зацікавлені в підтвердженні досвіду потенційного учасника закупівлі у виконанні контрактів на суму спів ставну з оголошеною Вами очікуваною вартістю. Для забезпечення дотримання Ваших інтересів, а разом з тим для розширення кола потенційних учасників просимо розширити вимоги, щодо підтвердження досвіду потенційних учасників, встановивши вимогу надати підтвердження у виконанні не менше трьох аналогічних контрактів із постачання, встановлення та технічної підтримки подібних товарів і послуг, на загальну суму 500 000 грн. і більше, (в тому числі не менше одного контракту на суму 350 000 грн. (триста п’ятдесят тисяч ) гривень або більше), що були виконані протягом останніх 3 (трьох років) у формі нижче наведеної Вами таблиці.