Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 30.03.2021 12:15. Дата последних изменений - 26.04.2021 10:12

Послуги з ремонту і технічного обслуговування насосів, клапанів, кранів і металевих контейнерів (Послуги з технічного обслуговування насосного устаткування) -

Идентификатор закупки UA-2021-03-30-004189-c  
ID 229ce8d2a9b04113ad72bbfb3089766a  
Идентификатор плана UA-P-2021-03-30-003048-c  
Ожидаемая стоимость
125`506.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

1. Найменування: Національна академія внутрішніх справ 1.1. Код за ЄДРПОУ: 08751177 1.2. Місцезнаходження: 03035, м. Київ, пл. Солом’янська, 1 2. Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв’язок з учасниками: З питань оформлення тендерних пропозицій (далі – пропозиція) звертатися до Барановської Лесі Василівни – уповноважена особа; 03035, м. Київ, пл. Солом’янська, 1; тел./факс +38(044)2454247; e-mail: baranovskalesja@ukr.net 2.1. Очікувана вартість предмета закупівлі: 125 506,00 грн (Сто двадцять п’ять тисяч п’ятсот шість грн. 00 коп.) з урахуванням ПДВ. 2. Інформація про предмет закупівлі: 2.1. Найменування предмета закупівлі: Послуги з ремонту і технічного обслуговування насосів, клапанів, кранів і металевих контейнерів (Послуги з технічного обслуговування насосного устаткування) (ДК 021:2015 - 50510000-3 Послуги з ремонту і технічного обслуговування насосів, клапанів, кранів і металевих контейнерів) 2.2. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: 3 послуги, згідно Технічного завдання (додаток 4 до цього оголошення) 3. Місце поставки товару/послуг, виконання робіт: - м. Київ, вул. Ушинського 34а; - Київська обл., Києво-Святошинський р-н., с. Віта Поштова. 4. Строк надання послуг: до 31.12.2021 р. 5. Умови оплати: Щоквартально. Замовник оплачує Виконавцю послуги за Договором протягом 5 банківських днів з дати підписання Сторонами актів виконаних робіт (наданих послуг), за наявності відповідних бюджетних асигнувань 6. Основні умови договору: 6.1. Учасник процедури закупівлі у складі своєї пропозиції надає гарантійний Лист щодо погодження з проектом Договору і умовами оголошення визначеними в додатках. 7. Відхилення пропозицій: Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо: 1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі; 2) учасник не надав забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; 3) учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю; 4) якщо учасник протягом одного року до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю (у тому числі через неукладення договору з боку учасника) більше двох разів із замовником, який проводить таку спрощену закупівлю. 8. Період уточнення інформації про закупівлю (не менше трьох робочих днів): до 05.04.2021 року 9. Кінцевий строк подання пропозицій (строк для подання пропозицій не може бути менше ніж п’ять робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі в електронній системі закупівель): 08.04.2021 року 10. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна з ПДВ. Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель шляхом застосування електронного аукціону. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону складає 1 % від очікуваної вартості закупівлі. Після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку розгляду тендерної пропозиції замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель. У разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною. 11. Розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається 12. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається 13. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону в межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків або в грошових одиницях очікуваної вартості закупівлі: Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону складає 1 % від очікуваної вартості закупівлі

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика ДВНЗ "Національна академія внутрішніх справ"  
Ожидаемая стоимость 125`506.00 Гривна (с НДС)  
Минимальный шаг снижения цены 1`255.06 Гривна  
Процедура закупки Упращенные/Допороговые закупки  
Метод оценки тендерных предложений участников Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением  
Метод избрания процедуры закупки Упрощенная закупка  
Вид предмета закупки: Закупка услуг  
Закупка объявлена
30.03.21
Период уточнений
до 05.04.21
Прием предложений
до 08.04.21
Квалификация
с08.04.21
Предложения рассмотрены
с09.04.21
Завершен
26.04.21
Жалоб/требований во время периода уточнений/приема предложений не зарегистрировано