Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 30.03.2021 12:15. Дата последних изменений - 26.04.2021 10:12

Послуги з ремонту і технічного обслуговування насосів, клапанів, кранів і металевих контейнерів (Послуги з технічного обслуговування насосного устаткування)

Идентификатор закупки UA-2021-03-30-004189-c  
ID 229ce8d2a9b04113ad72bbfb3089766a  
Идентификатор плана UA-P-2021-03-30-003048-c  
Ожидаемая стоимость
125`506.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

1. Найменування: Національна академія внутрішніх справ 1.1. Код за ЄДРПОУ: 08751177 1.2. Місцезнаходження: 03035, м. Київ, пл. Солом’янська, 1 2. Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв’язок з учасниками: З питань оформлення тендерних пропозицій (далі – пропозиція) звертатися до Барановської Лесі Василівни – уповноважена особа; 03035, м. Київ, пл. Солом’янська, 1; тел./факс +38(044)2454247; e-mail: baranovskalesja@ukr.net 2.1. Очікувана вартість предмета закупівлі: 125 506,00 грн (Сто двадцять п’ять тисяч п’ятсот шість грн. 00 коп.) з урахуванням ПДВ. 2. Інформація про предмет закупівлі: 2.1. Найменування предмета закупівлі: Послуги з ремонту і технічного обслуговування насосів, клапанів, кранів і металевих контейнерів (Послуги з технічного обслуговування насосного устаткування) (ДК 021:2015 - 50510000-3 Послуги з ремонту і технічного обслуговування насосів, клапанів, кранів і металевих контейнерів) 2.2. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: 3 послуги, згідно Технічного завдання (додаток 4 до цього оголошення) 3. Місце поставки товару/послуг, виконання робіт: - м. Київ, вул. Ушинського 34а; - Київська обл., Києво-Святошинський р-н., с. Віта Поштова. 4. Строк надання послуг: до 31.12.2021 р. 5. Умови оплати: Щоквартально. Замовник оплачує Виконавцю послуги за Договором протягом 5 банківських днів з дати підписання Сторонами актів виконаних робіт (наданих послуг), за наявності відповідних бюджетних асигнувань 6. Основні умови договору: 6.1. Учасник процедури закупівлі у складі своєї пропозиції надає гарантійний Лист щодо погодження з проектом Договору і умовами оголошення визначеними в додатках. 7. Відхилення пропозицій: Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо: 1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі; 2) учасник не надав забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; 3) учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю; 4) якщо учасник протягом одного року до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю (у тому числі через неукладення договору з боку учасника) більше двох разів із замовником, який проводить таку спрощену закупівлю. 8. Період уточнення інформації про закупівлю (не менше трьох робочих днів): до 05.04.2021 року 9. Кінцевий строк подання пропозицій (строк для подання пропозицій не може бути менше ніж п’ять робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі в електронній системі закупівель): 08.04.2021 року 10. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна з ПДВ. Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель шляхом застосування електронного аукціону. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону складає 1 % від очікуваної вартості закупівлі. Після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку розгляду тендерної пропозиції замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель. У разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною. 11. Розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається 12. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається 13. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону в межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків або в грошових одиницях очікуваної вартості закупівлі: Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону складає 1 % від очікуваної вартості закупівлі

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика ДВНЗ "Національна академія внутрішніх справ"  
Ожидаемая стоимость 125`506.00 Гривна (с НДС)  
Минимальный шаг снижения цены 1`255.06 Гривна  
Процедура закупки Упращенные/Допороговые закупки  
Метод оценки тендерных предложений участников Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением  
Метод избрания процедуры закупки Упрощенная закупка  
Вид предмета закупки: Закупка услуг  
Закупка объявлена
30.03.21
Период уточнений
до 05.04.21
Прием предложений
до 08.04.21
Квалификация
с08.04.21
Предложения рассмотрены
с09.04.21
Завершен
26.04.21

Условия оплаты согласно договора

Событие Предоставления услуг  
Тип оплаты Постоплата  
Размер оплаты (Важно: общая сумма должна быть равна 100%) 100%  
Период 5 Банковские дни  

Спецификация закупки

1)
Послуги з технічного обслуговування насосного устаткування
ДК 021:2015: 50511000-0 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування насосів
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: Україна, Відповідно до документації
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 31.12.2021
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 3 послуга

Тендерная документация

Нетипизированный документ
Оголошення_обслуговування насосного обладнання 2021.doc
Загружено в ЦБД Prozorro: 30.03.2021 12:15
Версия документа от: 30.03.2021 12:15
ID: 5e5a6ca004934f1c80473860d092a143
Нетипизированный документ
sign.p7s
Загружено в ЦБД Prozorro: 30.03.2021 12:16
Версия документа от: 30.03.2021 12:16
ID: 9a48817b73be4a0c962773d8083d7702

?:tender item config

Даты и сроки

Завершение периода уточнений 05.04.2021 10:00  
Начало периода приема предложений 05.04.2021 10:00  
Окончание периода приема предложений 08.04.2021 10:00  
Дата проведения онлайн-аукциона 09.04.2021 12:59  

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика ДВНЗ "Національна академія внутрішніх справ"  
Код в ЕГРПОУ / ИНН 08751177  
Юридический адрес 03035, Україна, м. Київ, м. Київ, пл. Солом'янська, 1  

Реестр предложений

Дата и время раскрытия 08.04.2021 10:00
Участник
Начальное предложение
Ценовое предложение
Документы

Квалификация участников

Участник
Ценовое предложение
Статус
Документы

Сообщение о намерении заключить договор

Участник
Окончательное предложение
Дата и время публикации
МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПМК-1" У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ
Код ЕГРПОУ:22856316
125`505.90
Гривна с НДС
09.04.2021
17:06

Заключенные договоры

Номер договора
К-283
Дата подписания
21.04.2021
Дата начала действия
21.04.2021
Дата завершения действия
31.12.2021
Цена договора
125`505.90 Гривна с НДС
?:tender contract amountNet
104`588.25 Гривна