Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити

Кількість об’єктів _13, перелік об’єктів наданий окремим файлом. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: стадія «РП», запроектовані теплолічильники та інше обладнання повинні бути сертифіковані в Україні, теплолічильники крім того повинні мати сертифікат Укрметртестстандарта та внесені в Державний реєстр засобів вимірювальної техніки України, як лічильники теплової енергії, якість проекту повинна бути підтверджена позитивним експертним звітом. Завдання на проектування, технічне завдання, принципові схеми надані окремими файлами. Строк виконання робіт: до 15.06.2021 Строк виконання робіт може бути змінений в залежності від терміну проведення спрощеної закупівлі Перелік критеріїв та методика оцінки пропозиції із зазначенням питомої ваги критеріїв: ціна 100%

Реквизиты договора

Сумма договора 187`434.00 Гривна (с НДС)  
Сумма договора без НДС 156`195.00 Гривна  
Сумма оплаты по договору 152`830.80 Гривна (с НДС)  
Сумма оплаты по договору без НДС 127`359.00 Гривна  
Номер договора 19-Г-П-ТЛ  
Дата подписания 28.04.2021  
Дата начала действия 28.04.2021  
Дата завершения действия 31.12.2021  
Опубликован
28.04.21
Подписан
Завершен
Договор был подписан и исполнен сторонами в полном объеме

Номенклатура договора

1)
Розробка проектно – кошторисної документації по оснащенню інженерних вводів житлових будинків комунальної форми власності, житлово-будівельних кооперативів та об'єднань співвласників багатоквартирних будинків теплолічильниками разом з програмно-апаратною частиною диспетчеризації
ДК 021:2015: 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 01601, Україна, м. Київ, місто Київ, вул. Богдана Хмельницького, 3-а
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 15.06.2021
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 13 роботи

Документы договора/изменений

Нетипизированный документ
Лот 2 ДУ Сінерджи.pdf
Загружено в ЦБД Prozorro: 28.04.2021 10:52
ID: 6c0f938e380b40abb58a02894ec59ae8
Нетипизированный документ
Лот 2 Сінерджи.pdf
Загружено в ЦБД Prozorro: 28.04.2021 10:52
ID: d85b2747b514490e8bcbc80666e0dba8
Нетипизированный документ
sign.p7s
Загружено в ЦБД Prozorro: 28.04.2021 10:53
ID: a10185d17def48da97cace38e9f1bbde
Нетипизированный документ
sign.p7s
Загружено в ЦБД Prozorro: 28.04.2021 10:53
ID: a10185d17def48da97cace38e9f1bbde
Дополнения к контракту
ДУ 2 Сінеджи 1.pdf Добавлено в изменения №1от15.06.2021
Загружено в ЦБД Prozorro: 18.06.2021 15:31
ID: 2fed966ddae4494697a40b3169726591
Нетипизированный документ
sign.p7s Добавлено в изменения №1от15.06.2021
Загружено в ЦБД Prozorro: 18.06.2021 15:32
ID: 1757669ea5d045dab3ef650e190d491e
Дополнения к контракту
1. ДУ3 Дог 19 Сінерджі прод.pdf Добавлено в изменения №2от30.07.2021
Загружено в ЦБД Prozorro: 30.07.2021 18:03
ID: 017d1e039cf54aac8074c12674f7c0ec
Нетипизированный документ
sign.p7s Добавлено в изменения №2от30.07.2021
Загружено в ЦБД Prozorro: 30.07.2021 18:03
ID: 9ea0dd2bf28c41c1a7109f73da3ba7f7
Дополнения к контракту
ДУ 4 -19.pdf Добавлено в изменения №3от20.08.2021
Загружено в ЦБД Prozorro: 20.08.2021 14:00
ID: 019522bafd0b49b0a4cc496d4d13cf70
Нетипизированный документ
sign.p7s Добавлено в изменения №3от20.08.2021
Загружено в ЦБД Prozorro: 20.08.2021 14:01
ID: 777a5a917a084d03be58928a9e25d17e
Нетипизированный документ
ДУ 19.pdf Добавлено в изменения №4от14.12.2021
Загружено в ЦБД Prozorro: 15.12.2021 12:22
ID: 463c653feebd4191a85f7dffe5c0edbc
Нетипизированный документ
sign.p7s Добавлено в изменения №4от14.12.2021
Загружено в ЦБД Prozorro: 15.12.2021 12:22
ID: 193a03acd4a2471cae39fd43792e3fd4

Изменения Договора

Изменения к договору №1от15.06.2021.

Детализация внесенных изменений

Причины изменений договора
Продление срока действия договора (из-за документально подтвержденных объективных обстоятельств)
 
Описание причины изменений у зв’язку виникненням об’єктивних обставин, а саме: труднощів з можливістю обстеження об’єктів, пов’язаних з дією до 01.05.2021 р. жорстких карантинних обмежень, спрямованих на запобігання поширенню COVID-19, що унеможливлює виконання зобов’язань в строки передбачені Договором, керуючись пунктом 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», викласти Додаток № 2 «Календарний план» Договору в новій редакції.  
Дата публикации изменений 18.06.2021 15:32  
Уведомление о внесении изменений в Договор PDF  

Изменения к договору №2от30.07.2021.

Детализация внесенных изменений

Причины изменений договора
Продление срока действия договора (из-за документально подтвержденных объективных обстоятельств)
 
Описание причины изменений у зв’язку з довготривалою процедурою погодження проєктної документації в СП «Енергозбут» КП «Київтеплоенерго», яке обумовлено коригуванням теплових навантажень та погодженням проектних рішень, що унеможливлює отримання дозвільних документів в строки передбачені Договором Додаток № 2 " Календарний план " викладений у новій редакції  
Дата публикации изменений 30.07.2021 18:03  
Уведомление о внесении изменений в Договор PDF  

Изменения к договору №3от20.08.2021.

Детализация внесенных изменений

Причины изменений договора
Продление срока действия договора (из-за документально подтвержденных объективных обстоятельств)
 
Описание причины изменений у зв’язку виникненням об’єктивних обставин, а саме: з довготривалою процедурою отримання позитивного висновку експертизи пов’язану з необхідністю внесення додаткових змін у проектні рішення, що унеможливлює виконання зобов’язань в строки передбачені Договором, керуючись пунктом 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», викласти Додаток № 2 «Календарний план» Договору в новій редакції.  
Дата публикации изменений 20.08.2021 14:01  
Уведомление о внесении изменений в Договор PDF  

Изменения к договору №4от14.12.2021.

Детализация внесенных изменений

Причины изменений договора
Уменьшение объемов закупки
 
Описание причины изменений Договірна ціна зменшується у зв’язку із виникненням об’єктивної обставини, а саме: у зв’язку з неможливістю виконання Робіт на деяких Об’єктах після проведення обстеження та отримання необхідних даних щодо таких Об’єктів Пункти 2.1., 2.4. Договору, Додаток № 3 , Додаток №4 та Додаток № 5 до Договору у новій редакції  
Дата публикации изменений 15.12.2021 12:22  
Уведомление о внесении изменений в Договор PDF  

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика КП "Група впровадження проекту з енергозбереження в адміністративних і громадських будівлях м. Києва"  
Код в ЕГРПОУ / ИНН 25772436  
Юридический адрес 01601, Україна, Київська область, м. Київ, вул. Богдана Хмельницького, 3а  
Процедура закупки Упращенные/Допороговые закупки  

Информация о поставщике

Название юридического лица ТОВ "ГРУПА КОМПАНІЙ "СІНЕРДЖИ"  
Код ЕГРПОУ 39616396  
Юридический адрес 02090, Україна, м. Київ, м.Київ,, ВУЛИЦЯ В. СОСЮРИ, будинок 5