Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити

Кількість об’єктів _13, перелік об’єктів наданий окремим файлом. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: стадія «РП», запроектовані теплолічильники та інше обладнання повинні бути сертифіковані в Україні, теплолічильники крім того повинні мати сертифікат Укрметртестстандарта та внесені в Державний реєстр засобів вимірювальної техніки України, як лічильники теплової енергії, якість проекту повинна бути підтверджена позитивним експертним звітом. Завдання на проектування, технічне завдання, принципові схеми надані окремими файлами. Строк виконання робіт: до 15.06.2021 Строк виконання робіт може бути змінений в залежності від терміну проведення спрощеної закупівлі Перелік критеріїв та методика оцінки пропозиції із зазначенням питомої ваги критеріїв: ціна 100%

Реквізити договору

Сума договору 187`434.00 Гривня (з ПДВ)  
Сума договору без ПДВ 156`195.00 Гривня  
Сума оплати за договором 152`830.80 Гривня (з ПДВ)  
Сума оплати за договором без ПДВ 127`359.00 Гривня  
Номер договору 19-Г-П-ТЛ  
Дата підписання 28.04.2021  
Дата початку дії 28.04.2021  
Дата завершення дії 31.12.2021  
Опубліковано
28.04.21
Договір підписано
Договір виконано
Договір був підписаний та виконаний сторонами в повному обсязі

Номенклатура договору

1)
Розробка проектно – кошторисної документації по оснащенню інженерних вводів житлових будинків комунальної форми власності, житлово-будівельних кооперативів та об'єднань співвласників багатоквартирних будинків теплолічильниками разом з програмно-апаратною частиною диспетчеризації
Класифікація за ДК 021:2015: 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01601, Україна, м. Київ, місто Київ, вул. Богдана Хмельницького, 3-а
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15.06.2021
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 13 роботи

Документи договору/змін

Нетипізований документ
Лот 2 ДУ Сінерджи.pdf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 28.04.2021 10:52
ID: 6c0f938e380b40abb58a02894ec59ae8
Нетипізований документ
Лот 2 Сінерджи.pdf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 28.04.2021 10:52
ID: d85b2747b514490e8bcbc80666e0dba8
Нетипізований документ
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 28.04.2021 10:53
ID: a10185d17def48da97cace38e9f1bbde
Нетипізований документ
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 28.04.2021 10:53
ID: a10185d17def48da97cace38e9f1bbde
Додатки до контракту
ДУ 2 Сінеджи 1.pdf Додано в зміні №1 від 15.06.2021
Завантажено в ЦБД Prozorro: 18.06.2021 15:31
ID: 2fed966ddae4494697a40b3169726591
Нетипізований документ
sign.p7s Додано в зміні №1 від 15.06.2021
Завантажено в ЦБД Prozorro: 18.06.2021 15:32
ID: 1757669ea5d045dab3ef650e190d491e
Додатки до контракту
1. ДУ3 Дог 19 Сінерджі прод.pdf Додано в зміні №2 від 30.07.2021
Завантажено в ЦБД Prozorro: 30.07.2021 18:03
ID: 017d1e039cf54aac8074c12674f7c0ec
Нетипізований документ
sign.p7s Додано в зміні №2 від 30.07.2021
Завантажено в ЦБД Prozorro: 30.07.2021 18:03
ID: 9ea0dd2bf28c41c1a7109f73da3ba7f7
Додатки до контракту
ДУ 4 -19.pdf Додано в зміні №3 від 20.08.2021
Завантажено в ЦБД Prozorro: 20.08.2021 14:00
ID: 019522bafd0b49b0a4cc496d4d13cf70
Нетипізований документ
sign.p7s Додано в зміні №3 від 20.08.2021
Завантажено в ЦБД Prozorro: 20.08.2021 14:01
ID: 777a5a917a084d03be58928a9e25d17e
Нетипізований документ
ДУ 19.pdf Додано в зміні №4 від 14.12.2021
Завантажено в ЦБД Prozorro: 15.12.2021 12:22
ID: 463c653feebd4191a85f7dffe5c0edbc
Нетипізований документ
sign.p7s Додано в зміні №4 від 14.12.2021
Завантажено в ЦБД Prozorro: 15.12.2021 12:22
ID: 193a03acd4a2471cae39fd43792e3fd4

Зміни до Договору

Зміна до договору №1 від 15.06.2021.

Деталізація внесених змін

Причини змін до договору
Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
 
Опис причини змін у зв’язку виникненням об’єктивних обставин, а саме: труднощів з можливістю обстеження об’єктів, пов’язаних з дією до 01.05.2021 р. жорстких карантинних обмежень, спрямованих на запобігання поширенню COVID-19, що унеможливлює виконання зобов’язань в строки передбачені Договором, керуючись пунктом 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», викласти Додаток № 2 «Календарний план» Договору в новій редакції.  
Дата публікації змін 18.06.2021 15:32  
Повідомлення про внесення змін до Договору PDF  

Зміна до договору №2 від 30.07.2021.

Деталізація внесених змін

Причини змін до договору
Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
 
Опис причини змін у зв’язку з довготривалою процедурою погодження проєктної документації в СП «Енергозбут» КП «Київтеплоенерго», яке обумовлено коригуванням теплових навантажень та погодженням проектних рішень, що унеможливлює отримання дозвільних документів в строки передбачені Договором Додаток № 2 " Календарний план " викладений у новій редакції  
Дата публікації змін 30.07.2021 18:03  
Повідомлення про внесення змін до Договору PDF  

Зміна до договору №3 від 20.08.2021.

Деталізація внесених змін

Причини змін до договору
Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
 
Опис причини змін у зв’язку виникненням об’єктивних обставин, а саме: з довготривалою процедурою отримання позитивного висновку експертизи пов’язану з необхідністю внесення додаткових змін у проектні рішення, що унеможливлює виконання зобов’язань в строки передбачені Договором, керуючись пунктом 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», викласти Додаток № 2 «Календарний план» Договору в новій редакції.  
Дата публікації змін 20.08.2021 14:01  
Повідомлення про внесення змін до Договору PDF  

Зміна до договору №4 від 14.12.2021.

Деталізація внесених змін

Причини змін до договору
Зменшення обсягів закупівлі
 
Опис причини змін Договірна ціна зменшується у зв’язку із виникненням об’єктивної обставини, а саме: у зв’язку з неможливістю виконання Робіт на деяких Об’єктах після проведення обстеження та отримання необхідних даних щодо таких Об’єктів Пункти 2.1., 2.4. Договору, Додаток № 3 , Додаток №4 та Додаток № 5 до Договору у новій редакції  
Дата публікації змін 15.12.2021 12:22  
Повідомлення про внесення змін до Договору PDF  

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника КП "Група впровадження проекту з енергозбереження в адміністративних і громадських будівлях м. Києва"  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 25772436  
Юридична адреса 01601, Україна, Київська область, м. Київ, вул. Богдана Хмельницького, 3а  
Процедура закупівлі Спрощені закупівлі  

Інформація про постачальника

Назва юридичної особи ТОВ "ГРУПА КОМПАНІЙ "СІНЕРДЖИ"  
Код ЄДРПОУ 39616396  
Юридична адреса 02090, Україна, м. Київ, м.Київ,, ВУЛИЦЯ В. СОСЮРИ, будинок 5