Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
 

ПОРЯДОК застосування системи електронних закупівель у Міністерстві соціальної політики України

У фокусі новин: аналітика та статті

 

 

МІНІСТЕРСТВО

СОЦІАЛЬНОЇ  ПОЛІТИКИ  УКРАЇНИ

 

Н А К А З

 

м.  Київ

 

29.04.2015                                                                     № 471

 

 

 

                                  

Про порядок застосування системи електронних закупівель

 

 

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                               

          З метою підвищення рівня прозорості, відкритості та попередження корупції в сфері державних закупівель

    

         НАКАЗУЮ:

 

1.       Затвердити Порядок застосування системи електронних закупівель в Міністерстві соціальної політики України (далі – Порядок), що додається.

2.       Керівникам підприємств, установ, організацій, що віднесені до сфери  управління Мінсоцполітики, у двотижневий термін:

1)      провести дії, спрямовані на приєднання до системи електронних закупівель товарів, робіт та послуг, вартість яких не перевищує меж, установлених законами України „Про здійснення державних закупівель” і „Про особливості здійснення закупівель в окремих сферах господарської діяльності”.

            Зазначені дії узгоджувати з відділом організації державних закупівель Управління адміністративного забезпечення Мінсоцполітики.

2)      розробити та затвердити відповідні порядки застосування системи електронних закупівель;

3.       Керівникам підприємств, установ, організацій, що віднесені до сфери  управління Мінсоцполітики, надіслати до відділу організації державних закупівель Управління адміністративного забезпечення Мінсоцполітики звіт про результати проведеної роботи до 18 травня 2015 року.

4.       Відділу організації державних закупівель Управління адміністративного забезпечення Мінсоцполітики забезпечити інформаційно-консультативну підтримку підприємствам, установам та організаціям, що віднесені до сфери управління Мінсоцполітики в процесі приєднання до системи електронних закупівель.

5.       Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.

 

 

 

Міністр                                                                                                   П. Розенко

ЗАТВЕРДЖЕНО

Наказ Міністерства соціальної політикиУкраїни

від 29.04 2015  № 471

 

 

ПОРЯДОК

застосування системи електронних закупівель у Міністерстві соціальної політики України

 

1. Цей Порядок розроблено у відповідності до основних вимог Закону України „Про здійснення державних закупівель” та регулює відносини, що виникають при проведенні допорогових закупівель товарів, робіт та послуг для належного виконання функцій Мінсоцполітики.

2. У цьому Порядку терміни вживаються у значеннях, визначених Законом України „Про здійснення державних закупівель”, та у таких значеннях:

Відповідальний підрозділ – структурний підрозділ Мінсоцполітики (департамент, управління, відділ, сектор, тощо), який є ініціатором проведення закупівлі;

Електронний майданчик – апаратно-програмний комплекс (програмне забезпечення), що функціонує в мережі Інтернет, який є частиною системи електронних закупівель, та забезпечує замовнику безоплатну реєстрацію і користування сервісами системи електронних закупівель з авто мотичним обміном інформацією щодо процесу закупівлі товарів на електронних майданчиках;

Електронний реверсій ний аукціон – процес поступового зниження ціни пропозицій учасників;

Користувач системи – будь-яка фізична або юридична особа, яка зареєструвалась в системі електронних закупівель;

Представник замовника – відділ організації державних закупівель;

Підрозділ технічної підтримки – Управління інформаційних технологій

Система електронних закупівель (надалі - система) – програмний комплекс, розроблений для проведення закупівлі та призначений для відбору постачальників товарів, робіт та послуг шляхом проведення електронного реверсивного аукціону;

Учасник – користувач системи, який подав в електронному вигляді пропозицію для участі в закупівлях, оголошених замовником.

 

ІІ. Застосування Порядку

1.             Цей Порядок застосовується для закупівлі товарів, робіт та послуг, вартість яких не перевищує межі, встановлені Законом України „Про здійснення державних закупівель”.

2.             Закупівля товарів, робіт та послуг здійснюється відповідно до Додатку до річного плану закупівель Мінсоцполітики та змін до нього.

3.             Додаток до річного плану закупівель складається та затверджується комітетом з конкурсних торгів на підставі пропозицій відповідальних підрозділів, в яких обґрунтовується потреба, зазначається код предмету закупівлі (за показником п’ятого знаку), очікувана вартість, терміни проведення, тощо. Оформлення, оприлюднення Додатку до річного плану закупівель та змін до нього покладається на представника замовника.

ІІІ. Процедура проведення закупівель

1. Представник замовника реєструється в системі у відповідності до регламенту роботи електронного майданчика, обраного ним, та має право зареєструватися на декількох електронних майданчиках.

2. Відповідальний підрозділ готує заявку на проведення електронних закупівель відповідно до Додатку до річного плану, в якій зазначається кваліфікаційні, технічні та якісні вимоги до предмету закупівлі, істотні умови договору, тощо та передає її в установленому порядку представнику замовника.

3. Представник замовника на підставі отриманих від відповідальних підрозділів документів формує в системі оголошення про закупівлю, згідно з регламентом системи.

4. В оголошенні про проведення закупівлі обов’язково зазначається:

- найменування замовника, код ЄДРПОУ, місцезнаходження;

- предмет закупівлі відповідно до ДК 016-2010;

- очікувана вартість предмету закупівлі;

- детальний опис предмету закупівлі, у тому числі технічні та якісні характеристики з відповідними документальними підтвердженнями;

- кількість товару та місце його поставки, виконання робіт, надання послуг та їх обсяги;

- кваліфікаційні критерії учасників з їх документальним підтвердженням;

- дата та час закінчення подання запитів на уточнення та/або запитань щодо предмету закупівлі;

- дата та час початку подання пропозицій, дата та час закінчення подання пропозицій;

- крок аукціону;

- інша інформація, яку замовник вважає за необхідності включити.

   5. У разі надходження від учасників запитів на уточнення та/або запитань щодо предмету закупівлі представник замовника невідкладно, протягом одного робочого дня інформує про це відповідний підрозділ.

   6. Відповідальний підрозділ повинен надати роз’яснення на запит або підготувати зміни до оголошення (у разі потреби) протягом двох робочих днів з дня його отримання та передати представнику замовника.

   7. Опрацювання всіх поданих пропозицій здійснюється на основі формування рейтингу позицій учасників за показником – ціна. Дана інформація автоматично оприлюднюється системою одразу після завершення електронного аукціону.

   8.  Відповідальний підрозділ та представник замовника в строк, що становить не більше ніж п’ять робочих днів з дня закінчення електронного аукціону, аналізує пропозицію з найнижчою ціною щодо відповідності кваліфікаційним критеріям учасника та технічним (якісним) характеристикам предмету закупівлі.

   9. Якщо пропозиція учасника відповідає всім критеріям замовника, така пропозиція є переможцем. Пропозиції інших учасників у такому випадку не розглядаються.

   10. У разі якщо пропозиція учасника не відповідає кваліфікаційним критеріям та/або технічним (якісним) характеристикам замовник відхиляє пропозицію. Підстави відхилення оприлюднюються в системі протягом одного робочого дня з дня прийняття такого рішення.

   11. У разі відхилення пропозиції учасника, який запропонував найнижчу ціну, розглядається наступна пропозиція з найнижчою ціною, що визначена системою відповідно до цього порядку та способу.

   12. У разі, якщо після відхилення не залишилося жодних пропозицій закупівля визначається такою, що не відбулася.

   13. Інформація про визначення переможця, відхилення пропозиції та визнання закупівлі такою, що не відбулася обов’язково оприлюднюється представником замовника в системі.

   14. Інформація про визначення переможця передається відповідальному підрозділу для організації роботи з укладання договору про закупівлю.

   15.Оприлюднення інформації про укладання договору покладається на представника замовника.

   16. У випадку неукладання договору з вини учасника-переможця представник замовника проводить розгляд наступної пропозиції з найнижчою ціною, визначеною системою.

   17. Технічне супроводження представника замовника при реєстрації в системі, проходженні етапів проведення електронних торгів покладається напідрозділ технічної підтримки Мінсоцполітики.

 

 

Заступник начальника управління

адміністративного забезпечення –

начальник відділу організації

державних закупівель                                                              В.А. Гаврилович

 

Джерело: http://www.mlsp.gov.ua/labour/control/uk/publish/article?art_id=176512&cat_id=172394