Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Announced: 26.12.2025 15:17. Last modified: 26.12.2025 15:17

Сосиски з яловичини, сорт вищий, відповідно до коду ДК 021:2015: 15130000-8 М’ясопродукти.

Tender ID UA-2025-12-26-011440-a  
ID ca33befc0bf54c91838b147a97bc7dad  
Plan ID UA-P-2025-12-26-013311-a  
You are not a participant of the discussion of this procurement yet
You are not a participant of this procurement yet
Cancel publishing
Add to favorites
Hide
To plan participation

Строк (термін) поставки Товару до 31 грудня 2026 р. Поставка Товару здійснюється Постачальником поетапно, дрібними партіями, відповідно до потреб Замовника, без обмежень мінімального обсягу кількості Товару в межах однієї поставки (одного замовлення) Товару, в обсягах та у строк визначений замовленням (заявкою) Замовника, протягом 1 (одного) робочого дня з дня отримання замовлення (заявки). Замовлення (заявка) на отримання партії Товару здійснюється Замовником за телефоном та додатково може дублюватися на електронну адресу Постачальника. Графік поставки – 1-3 рази на тиждень, залежно від фактичної потреби Замовника (час: 0700-0900).

Procurement entity

Official name КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ОБЛАСНА ДИТЯЧА ІНФЕКЦІЙНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ"  
Expected price 117`000.00 Hryvnia (VAT included)  
Purchase procedure Price Quotation  
Procurement Category: Goods  
Announced
26.12.25
Bid apply
till 31.12.25
Remains3 days. Hurry to participate! Hurry to participate!

Terms of the payment

Title of event Goods delivery  
Type of the payment Payment after delivery (made works)  
Payment amount (IMPORTANT: Total payment terms must be 100%) 100%  
Period 15 ?:tender milestones item duration type working  

Procurement specifications

1)
Сосиски з яловичини, сорт вищий
ДК 021:2015: 15130000-8 - М’ясопродукти
Delivery address: 61096, Україна, Харківська область, м. Харків, пр. Байрона, 160
Required maximum delivery date : 31.12.2026
Delivery information in batches: Строк (термін) поставки Товару до 31 грудня 2026 р. Поставка Товару здійснюється Постачальником поетапно, дрібними партіями, відповідно до потреб Замовника, без обмежень мінімального обсягу кількості Товару в межах однієї поставки (одного замовлення) Товару, в обсягах та у строк визначений замовленням (заявкою) Замовника, протягом 1 (одного) робочого дня з дня отримання замовлення (заявки). Замовлення (заявка) на отримання партії Товару здійснюється Замовником за телефоном та додатково може дублюватися на електронну адресу Постачальника. Графік поставки – 1-3 рази на тиждень, залежно від фактичної потреби Замовника (час: 0700-0900).
Quantity: 400 кілограм

Tender documents

Draft contract
ПД - м'ясопродкути 26.docx
Published: 26.12.2025 15:16
version from date: 26.12.2025 15:16
ID: 476c5e933cd14049908fe5d6fb4615ea
Tender notice
sign.p7s
Published: 26.12.2025 15:17
version from date: 26.12.2025 15:17
ID: 4554ffabc90e409681952e6f679455d2

Tender configuration

Description of criteria

Забезпечення виконання договору про закупівлю
Забезпечення виконання договору про закупівлю повертається: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі/спрощеної закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 цього Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин
The criterion refers to the tender
Information for acquaintance with the organizer of procedures Ensuring the implementation of the contract
При наданні забезпечення у формі банківської гарантії підтверджується, що
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю Expected value: 5 відсоток
Acceptable evidence:
Document. На дату укладення цього Договору Постачальником надається Замовнику оригінал паперової банківської гарантії як забезпечення виконання цього Договору (далі — Банківська гарантія) в розмірі 5 відсотків від вартості цього Договору в національній валюті України — гривні. Банківська гарантія повинна бути оформлена з грошовим забезпеченням (покриттям), яке розміщене учасником у банку-гаранта на відповідний строк, що необхідно підтвердити шляхом надання довідки, виданої банком-гарантом, завіреної уповноваженою особою банку-гаранта, про розміщення повного грошового покриття, яка також повинна містити номер та дату видачі банківської гарантії, суму гарантії цифрами та словами, реквізити рахунку, на який здійснювалось зарахування коштів такого грошового покриття. Банківська гарантія має відповідати нормам статей 560–569 Цивільного кодексу України, вимогам постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах», вимогам. Банк-гарант, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не перебувати в стадії ліквідації. Банк-гарант повинен відноситися до системно важливих банків, визначених рішенням Правління Національного банку України від 29.02.2024 №70-рш.
Requirement status: "Active"

Date of publication of the requirement: 26.12.2025
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на Expected value: 0 день
Requirement status: "Active"

Date of publication of the requirement: 26.12.2025
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг)
The criterion refers to the subject of procurement Сосиски з яловичини, сорт вищий
Information for acquaintance with the organizer of procedures Information for acquaintance of participants of procedures
Підтверджується, що
Відповідність ДСТУ 4436 Expected value: Yes
Requirement status: "Active"

Date of publication of the requirement: 26.12.2025
Склад м'ясної сировини: яловичина
Requirement status: "Active"

Date of publication of the requirement: 26.12.2025
Сорт: вищий
Requirement status: "Active"

Date of publication of the requirement: 26.12.2025
Вид: сосиски
Requirement status: "Active"

Date of publication of the requirement: 26.12.2025

Dates

Date of publication 26.12.2025 15:17  
Proposals start date 26.12.2025 15:17  
Proposals end date 31.12.2025 07:00  
Auction start date expected  

Procurement entity

Official name КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ОБЛАСНА ДИТЯЧА ІНФЕКЦІЙНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ"  
National ID / Tax Number 02003534  
Legal address 61096, Україна, Харківська область, м. Харків, просп. Байрона, 160