Announced: 26.12.2025 15:08. Last modified: 26.12.2025 15:10
ДК 021:2015 50710000-5 Послуги з ремонту і технічного обслуговування електричного і механічного устаткування будівель (Ремонт електромереж)
| Tender ID | UA-2025-12-26-010755-a | |
| ID | 973ee738ede44545b2c49655e9712ca4 | |
| Plan ID | UA-P-2025-12-10-024287-a |
The total budget for procurement
2`163`740.00 Hryvnia
Price for offer 2040.00 Hryvnia
Register and take part in the auction
or sign in if you are already a participant
You are not a participant of the discussion of this procurement yet
You are not a participant of this procurement yet
Cancel publishing
Add to favorites
Hide
To plan participation
ДК 021:2015 50710000-5 Послуги з ремонту і технічного обслуговування електричного і механічного устаткування будівель (Ремонт електромереж) згідно документації. Загальна площа приміщень для обслуговування – 175757,63 м2, Заклади дошкільної освіти — 31550,27 м2, Заклади загальної середньої освіти - 140355,26 м2, Позашкільні навчальні заклади - 2917,00 м2, Інші установи — 935,10 м2 Місцезнаходження: за місцезнаходженням закладів освіти Печерського району згідно дислокації. Термін надання послуг – протягом 2026 р. Види послуг: – Зовнішній огляд, виявлення пошкоджень вимикачів, автоматичних вимикачів, електропроводки та ізоляції. – Зачистка клем від корозії. – Перевірка кріплення проводів в контакторах. – Перевірка ізоляції електропроводки та заземлення. – Перевірка та ремонт мереж внутрішнього освітлення. – Перевірка та ремонт мереж зовнішнього освітлення. – Перевірка кріплення світильників та вимикачів. – Оперативне відключення-включення електричних мереж. – Заміна автоматичних вимикачів, та проводів при виявленні механічних пошкоджень або виходу їх з ладу. – Зовнішній огляд, зачищення та регулювання натиску контактів пускачів, теплових реле. – Огляд та виявлення пошкоджень рубильників, пускачів, контакторів, реле. – Зовнішній огляд запобіжників. – Заміна неробочих запобіжників на автомати. – Перевірка напруги системи живлення вводу № 1 та вводу № 2. – Ревізія шин і наконечників. – Ремонт, заміна шин та наконечників. У вартість наданих послуг включена вартість витратних матеріалів (розетки, вимикачі, стартери, лампи, світильники, провідникова продукція, автоматичні вимикачі номіналу 10-600А, лічильники, рубильники 100-630А, запобіжники 100-630А, короба діалектричні, автоматичні магнітні пускачі та ін.) та інвентар Виконавця, податки, збори та витрати. Для підтвердження надання послуг відповідно до технічних умов, учасник має надати у складі своєї пропозиції документи, що підтверджують якість матеріалів, які будуть використовуватись у разі укладення договору (посвідчення про якість, або сертифікат відповідності, або висновок санітарно-епідеміологічної експертизи, або інші документи). Виконавець здійснює планове технічне обслуговування електромереж не рідше одного разу на місяць. Виконавець повинен забезпечити комплексне цілодобове (включаючи вихідні і святкові дні) технічне обслуговування та ремонт електромереж закладів освіти згідно дислокації та ліквідацію наслідків аварійних пошкоджень внутрішніх електромереж, електрощитових і систем освітлення. До складу послуг з Технічного обслуговування закладів входить: періодичний огляд, підтримка у робочому стані, регулярне проведення профілактичних робіт. До складу послуг з ліквідації наслідків аварійних пошкоджень внутрішніх електромереж, електрощитових і систем освітлення входить: організація за телефонним замовленням Замовника прибуття оперативної бригади (Аварійний виїзд), усунення причини аварії і її наслідків протягом однієї години з моменту отримання телефонного замовлення від Замовника. Прийняття робіт по Технічному обслуговуванню проводиться по Акту здачі-приймання наданих послуг разом з актом підтвердженням за підписом представника закладу освіти, або інженера. Виконавець повинен забезпечити виконання послуг власною робочою силою та матеріально-технічним забезпеченням у відповідності до чинних нормативних документів, техніки безпеки, пожежної безпеки. Виконавець зобов’язаний приймати заяви Ліквідації наслідків аварійних пошкоджень, а також на виконання додаткових послуг та робіт. Виконавець повинен надавати інформацію керівництву про причини та строки відсутності електроенергії (при планових ремонтах – за 3 доби, при аварійних зупинках – негайно). Виконавець повинен забезпечувати обслуговування та Ліквідацію аварійних пошкоджень та підтримувати цілодобово зв’язок через засоби зв`язку Виконавця (контактні телефони диспетчерської служби Виконавця), якісно та своєчасно усувати виявлені несправності та здійснювати заміну пошкоджених та/або відсутніх елементів обладнання. Фіксування в змінному журналі дату, час перебування на об`єкті та роботи, виконані персоналом Виконавця по заявам. Для оперативного вирішення питань, пов`язаних з виконанням послуг, Виконавець зобов`язаний призначити своїх представників, які від імені Виконавця будуть здійснювати контроль за виконанням послуг, і письмово повідомити про таке призначення Замовника із зазначенням прізвищ, посад та повноважень зазначених осіб.
Procurement entity
| Official name | Department of Education and innovation Pechersk district in Kyiv state administration | |
| The total budget for procurement | 2`163`740.00 Hryvnia (VAT included) | |
| Purchase procedure | ?:tender method open_aboveThreshold | |
| Method of evaluation of tender offers of participants | Evaluation of bids of bidders on the lowest bid | |
| Procurement Category: | Servises |
Announced
26.12.25
Clarification
till 02.01.26
Complaint period
till 02.01.26
Bid apply
till 05.01.26
Remains8 days Hurry to participate!
Auction
06.01.26
Specification of procurement
Lot #1. ДК 021:2015 50710000-5 Послуги з ремонту і технічного обслуговування електричного і механічного устаткування будівель (Ремонт електромереж)
Auction parameters
| Expected price | 2`163`740.00 Hryvnia (VAT included) | |
| Amount of the minimal step of auction | 10`818.70 Hryvnia | |
| Auction start date | 06.01.2026 13:58 |
Terms of the payment
| Title of event | ?:tender milestones item title submittingServices | |
| Description | Розрахунки здійснюються за рахунок коштів місцевого бюджету протягом 30 днів після отримання послуг на підставі Акту наданих послуг відповідно до ч.1 ст.49 Бюджетного кодексу України. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за надані послуги здійснюються протягом 10-ти робочих днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок. | |
| Type of the payment | Payment after delivery (made works) | |
| Payment amount (IMPORTANT: Total payment terms must be 100%) | 100% | |
| Period | 30 Banking days |
Procurement specifications
| 1) |
Ремонт електромереж.
Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету.
ДК 021:2015: 50710000-5 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування електричного і механічного устаткування будівель
Delivery address: Україна, Відповідно до документації
Required maximum delivery date
: 31.12.2026
|
Quantity: 182658.87 метр квадратний
|
Tender documents
![]() |
Bidding Documents
Тендер з особливостями_2026.docx
|
Published: 26.12.2025 15:07
version from date: 26.12.2025 15:07
ID: c3d349665d964a0a81ebb8244cb1a452
|
![]() |
Document type is not specified
Додаток_5_ЛИСТ-ЗГОДА.docx
|
Published: 26.12.2025 15:07
version from date: 26.12.2025 15:07
ID: df0ac33c5ab848f08499f65ac7272feb
|
![]() |
Draft contract
Додаток_4_Проeкт_договору_(11).doc
|
Published: 26.12.2025 15:07
version from date: 26.12.2025 15:07
ID: 23a30b6832a2415fa8986141aaaf4c68
|
![]() |
Eligibility Criteria
Додаток_6_до_тендерноi_документацii_(Документи_Переможця).docx
|
Published: 26.12.2025 15:07
version from date: 26.12.2025 15:07
ID: 23671647834c42dba9bf77c926a16f6f
|
![]() |
Technical description of the subject of procurement
Додаток_1_ТВ_2026.docx
|
Published: 26.12.2025 15:07
version from date: 26.12.2025 15:07
ID: cacd802277c44ad4b82af94f48dd48da
|
![]() |
Document type is not specified
Додаток_3_Форма_ТП(4).doc
|
Published: 26.12.2025 15:07
version from date: 26.12.2025 15:07
ID: a3d326194b814b3fba8dc3aff9c2e892
|
![]() |
Eligibility Criteria
Додаток 2 (кваліфікаційні критерії, вимоги)(2).docx
|
Published: 26.12.2025 15:07
version from date: 26.12.2025 15:07
ID: c952896fbdd44eb8b8e98acdbcaa4293
|
![]() |
Tender notice
sign.p7s
|
Published: 26.12.2025 15:10
version from date: 26.12.2025 15:10
ID: b4bb15c91c83450083713637c9a9af2a
|
Tender configuration
▼Description of criteria
|
Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
Замовник може відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з тим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання і застосування санкцій у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Зазначений учасник процедури закупівлі може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відхилення тендерної пропозиції. Для цього учасник процедури закупівлі (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, тендерна пропозиція такого учасника не може бути відхилена
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків Expected value: Yes
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків Expected value: Yes
Acceptable evidence:
Document.
|
|
Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Acceptable evidence:
Document.
|
|
Вчинення корупційних правопорушень
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
References to legislation
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення Expected value: Yes
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією Expected value: Yes
Acceptable evidence:
Document.
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією Expected value: Yes
Acceptable evidence:
Document.
|
|
Вчинення економічних правопорушень
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
References to legislation
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів Expected value: Yes
|
|
Вчинення кримінальних правопорушень
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
References to legislation
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку Expected value: Yes
Acceptable evidence:
Document.
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку Expected value: Yes
Acceptable evidence:
Document.
|
|
Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Acceptable evidence:
Document.
|
|
Порушення справи про банкрутство
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура Expected value: Yes
|
|
Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
References to legislation
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА Expected value: Yes
|
|
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми Expected value: Yes
Acceptable evidence:
Document.
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми Expected value: Yes
Acceptable evidence:
Document.
|
|
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
References to legislation
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" Expected value: Yes
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом Expected value: Yes
|
|
Мова (мови) тендерної пропозиції
Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації і додатками до неї, складаються українською мовою.
Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові, ніж українська, учасник надає автентичний переклад цього документа українською мовою. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст викладений українською мовою.
Дана вимога не відноситься до власних назв та/або загальноприйнятих визначень, термінів, малюнків, креслень тощо
References to legislation
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Ukrainian
|
|
Строк дії тендерної пропозиції
Строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
References to legislation
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій Expected value: 120 day
|
|
Інформування про субпідрядників/співвиконавців
У тендерній пропозиції зазначається інформація (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю
References to legislation
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця або в обсязі не більше ніж 20% вартості договору підтверджується, що
Учасник закупівлі, разом із залученими спроможностями субпідрядника/співвиконавця (за наявності), відповідає кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII "Про публічні закупівлі" Expected value: Yes
При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше ніж 20% вартості договору підтверджується, що
Субʼєкт господарювання, спроможності якого залучаються до виконання робіт та послуг не має підстав, визначених у частині першій статті 17 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII "Про публічні закупівлі" Expected value: Yes
Acceptable evidence:
Document.
|
|
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб'єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців
References to legislation
Підтверджується, що
Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій Expected value: Yes
Acceptable evidence:
Document. 1.1.1. Довідка, що містить інформацію про наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій: № з/п Назва необхідного обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасника Кількість Зазначення належності * Назва та реквізити документа, що підтверджує належність ** 1 2 3 4 5 * Якщо учасник є власником, зазначається “власний”, в інших випадках вказується “право користування” механізмів, обладнання та устаткування тощо (договір оренди, договір лізингу, договір надання послуг, договір субпідряду (підряду) або в інший спосіб, визначений законодавством України). ** Зазначаються номер і дата документа щодо належності відповідно до графи 5 таблиці..
|
|
Наявність працівників відповідної кваліфікації
Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб'єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців
References to legislation
Підтверджується, що
Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; Expected value: Yes
Acceptable evidence:
Document. 1.2.1. Довідка в довільній формі про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та будуть залучені до виконання зобов’язань перед замовником у разі укладення відповідного договору. 1.2.2. Довідка в довільній формі про наявність в штаті підприємства учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні посвідчення технічного нагляду та допуск не нижче 4 групи електробезпеки, із наданням копій цих документів. Надати копію наказу про прийняття на роботу. В разі прийняття за цивільно-правовим договором (угодою) – надати копію. 1.2.3. Надати копії особових медичних книжок персоналу відповідно до Наказу МОЗ України від 21.02.2013 № 150 – (перша сторінка та сторінки із відміткою про допуск до роботи) тільки тих працівників та керівного персоналу, які будуть залучені до виконання предмету закупівлі персоналу. 1.2.4. Копії довідки про проходження наркологічного та психіатричного огляду працівників. 1.2.5. На працівників, які будуть залучені до надання послуг необхідно надати копії посвідчень та протоколів про навчання та перевірку знань з «Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів», «Правил технічної експлуатації електроустановок споживачів», «Правил улаштування електроустановок», «Правил експлуатації електрозахисних засобів», «Правил пожежної безпеки», «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті», «Правил охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями», «Протоколи щодо електровимірювальних та випробувальних робіт засобів індивідуального захисту, електроінструменту та вимірювальних приладів відповідно до вимог ПУЕ та ПТЕЕС». 1.2.6. Надати Копію декларації матеріально-технічної бази для підтвердження відповідності вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки під час виконання робіт підвищеної небезпеки, а саме: роботи що виконуються на висоті понад 1,3метра. 1.2.7. Чинний договір добровільного страхування від нещасних випадків 3 групи ризику на працівників залучених до виконання робіт..
|
|
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
References to legislation
Підтверджується, що
Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); Expected value: Yes
Acceptable evidence:
Document. 1.3.1. Довідка про виконання аналогічного договору (аналогічних договорів), складена учасником за наступною формою: Предмет договору Сума договору Назва організації, з якою укладено аналогічний договір Контактний телефон, прізвище, ім’я, по батькові особи, яка відповідала за виконання договору від організації, з якою укладено аналогічний договір Аналогічним договором є виконаний договір, у якому предметом договору є надання аналогічних послуг. 1.3.2. Не менше одного виконаного у повному обсязі договору та акту( -ів) наданих послуг, зазначеного в довідці (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками до договору). 1.3.3. Копія листа-відгука (всіх листів-відгуків), від організації (організацій), з якою (якими) укладено аналогічний договір (аналогічні договори), із зазначенням дати і номеру договору (на який надано лист-відгук) та інформації про належне виконання договору, зазначеного (зазначених) в довідці, складеній відповідно до пп. 1.3.1..
|
|
Наявність фінансової спроможності
Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Не вимагається надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини)
References to legislation
Підтверджується, що
Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Expected value: Yes
Acceptable evidence:
Document. 1.4.1. Копія балансу підприємства з відміткою про прийняття відповідного органу за 2024 рік. 1.4.2. Копія звіту про рух грошових коштів з відміткою про прийняття відповідного органу за 2024 рік . 1.4.3. Копія звіту про фінансові результати з відміткою про прийняття відповідного органу за 2024 рік. Примітка: З метою уникнення дискримінації новостворених підприємств (утворених в 2025 р.), для підтвердження наявності фінансової спроможності, такі підприємства у складі своєї пропозиції надають лист у довільній формі з обґрунтованими причинами неможливості надати в складі пропозиції копію балансу, звіту про фінансові результати, звіту про рух грошових коштів. 1.4.4. Для фізичних осіб-підприємців: 1.4.5. Копія податкової декларації за 2024 рік відповідно до наказу Міністерства фінансів України від 19.06.2015 № 578 (у редакції наказу Міністерства фінансів України від 09.12.2020 № 752 з відміткою про прийняття відповідного органу. 1.4.6. Копія квитанції про сплату єдиного податку за останній звітний період. Примітка: З метою уникнення дискримінації новостворених підприємств (утворених в 2025 р.), для підтвердження наявності фінансової спроможності, такі підприємства у складі своєї пропозиції надають лист у довільній формі з обґрунтованими причинами неможливості надати в складі пропозиції копію балансу, звіту про фінансові результати, звіту про рух грошових коштів..
|
Dates
| Date of publication | 26.12.2025 15:10 | |
| Enquiry period end date | 02.01.2026 00:00 | |
| Proposals start date | 26.12.2025 15:08 | |
| Proposals end date | 05.01.2026 09:00 |
Procurement entity
| Official name | Department of Education and innovation Pechersk district in Kyiv state administration |
| National ID / Tax Number | 39833860 |
| Legal address | 01021, Україна, Київська область, Київ, вул. Інститутська, буд. 24/7 |
