Announced: 25.12.2025 14:56. Last modified: 25.12.2025 15:04
Послуги з організації гарячого харчування учнів (здобувачів освіти) у комунальних закладах загальної середньої освіти територіальної громади міста Києва
| Tender ID | UA-2025-12-25-009711-a | |
| ID | d4aaab963dad4c82931cc8c4868a6427 | |
| Plan ID | UA-P-2025-12-25-010448-a |
The total budget for procurement
67`217`960.00 Hryvnia
Price range4080.00 - 16320.00 Hryvnia
Register and take part in the auction
or sign in if you are already a participant
You are not a participant of the discussion of this procurement yet
You are not a participant of this procurement yet
Cancel publishing
Add to favorites
Hide
To plan participation
Procurement entity
| Official name | Management of education Dnepr district in city Kyiv of state administration | |
| The total budget for procurement | 67`217`960.00 Hryvnia (no VAT) | |
| Providing tender offer (e-warranty) | 2`015`000.00 Hryvnia | |
| Purchase procedure | ?:tender method open_aboveThreshold | |
| Method of evaluation of tender offers of participants | Evaluation of bids of bidders on the lowest bid | |
| Procurement Category: | Servises |
Announced
25.12.25
Clarification
till 30.12.25
Complaint period
till 30.12.25
Bid apply
till 02.01.26
Remains7 days Hurry to participate!
Auction
02.01.26
Specification of procurement
Lot #1. Лот 1 Послуги з організації гарячого харчування учнів (здобувачів освіти) у комунальних закладах загальної середньої освіти територіальної громади міста Києва
Auction parameters
| Expected price | 26`144`880.00 Hryvnia (no VAT) | |
| Amount of the minimal step of auction | 130`724.40 Hryvnia | |
| Electronic bank guarantee | 784`000.00 Hryvnia | |
| Auction start date | 02.01.2026 15:51 |
Terms of the payment
| Title of event | ?:tender milestones item title submittingServices | |
| Type of the payment | Payment after delivery (made works) | |
| Payment amount (IMPORTANT: Total payment terms must be 100%) | 100% | |
| Period | 60 Banking days |
Procurement specifications
| 1) |
Лот 1 Послуги з організації гарячого харчування учнів (здобувачів освіти) у комунальних закладах загальної середньої освіти територіальної громади міста Києва
ДК 021:2015: 55320000-9 - Послуги з організації харчування
Delivery address: 02105, Україна, м. Київ, Заклади управління освіти, зазначені в Додатку № 2 проєкту договору
Required maximum delivery date
: 30.06.2026
|
Quantity: 1 лот
|
Tender documents
![]() |
Bidding Documents
ТД послуги харчування.docx
|
Published: 25.12.2025 14:54
version from date: 25.12.2025 14:54
ID: 7b6663e91db2409eafd0209f63da4a40
|
![]() |
Technical description of the subject of procurement
Додаток № 2 до ТД (технічні вимоги) Лот 1.doc
|
Published: 25.12.2025 14:55
version from date: 25.12.2025 14:55
ID: 3d2e82afa2fa4316b7acf40f6a1b687c
|
![]() |
Draft contract
Додаток № 4 до ТД (проєкт договору) Лот 1.doc
|
Published: 25.12.2025 14:55
version from date: 25.12.2025 14:55
ID: 8d29af43d1ad4d539781976ca0f46255
|
![]() |
Tender notice
sign.p7s
|
Published: 25.12.2025 15:04
version from date: 25.12.2025 15:04
ID: 4d5bdc5c5714418f829a47f4517b2520
|
![]() |
Tender notice
sign.p7s
|
Published: 25.12.2025 14:56
version from date: 25.12.2025 14:56
ID: 4d5bdc5c5714418f829a47f4517b2520
|
Lot #2. Лот 2 Послуги з організації гарячого харчування учнів (здобувачів освіти) у комунальних закладах загальної середньої освіти територіальної громади міста Києва
Auction parameters
| Expected price | 18`899`920.00 Hryvnia (no VAT) | |
| Amount of the minimal step of auction | 94`499.60 Hryvnia | |
| Electronic bank guarantee | 566`000.00 Hryvnia | |
| Auction start date | 02.01.2026 12:00 |
Terms of the payment
| Title of event | ?:tender milestones item title submittingServices | |
| Type of the payment | Payment after delivery (made works) | |
| Payment amount (IMPORTANT: Total payment terms must be 100%) | 100% | |
| Period | 60 Banking days |
Procurement specifications
| 1) |
Лот 2 Послуги з організації гарячого харчування учнів (здобувачів освіти) у комунальних закладах загальної середньої освіти територіальної громади міста Києва
ДК 021:2015: 55320000-9 - Послуги з організації харчування
Delivery address: 02105, Україна, м. Київ, Заклади управління освіти, зазначені в Додатку № 2 проєкту договору
Required maximum delivery date
: 30.06.2026
|
Quantity: 1 лот
|
Tender documents
![]() |
Bidding Documents
ТД послуги харчування.docx
|
Published: 25.12.2025 14:54
version from date: 25.12.2025 14:54
ID: 7b6663e91db2409eafd0209f63da4a40
|
![]() |
Technical description of the subject of procurement
Додаток № 2 до ТД (технічні вимоги) Лот 2.doc
|
Published: 25.12.2025 14:55
version from date: 25.12.2025 14:55
ID: 5ebeb7a3a2b94921ac4c598a64ba59bf
|
![]() |
Draft contract
Додаток № 4 до ТД (проєкт договору) Лот 2.doc
|
Published: 25.12.2025 14:55
version from date: 25.12.2025 14:55
ID: 64f29eef6bfc4fd1a499939d6322db3c
|
![]() |
Tender notice
sign.p7s
|
Published: 25.12.2025 15:04
version from date: 25.12.2025 15:04
ID: 4d5bdc5c5714418f829a47f4517b2520
|
![]() |
Tender notice
sign.p7s
|
Published: 25.12.2025 14:56
version from date: 25.12.2025 14:56
ID: 4d5bdc5c5714418f829a47f4517b2520
|
Lot #3. Лот 3 Послуги з організації гарячого харчування учнів (здобувачів освіти) у комунальних закладах загальної середньої освіти територіальної громади міста Києва
Auction parameters
| Expected price | 12`371`680.00 Hryvnia (no VAT) | |
| Amount of the minimal step of auction | 61`858.40 Hryvnia | |
| Electronic bank guarantee | 371`000.00 Hryvnia | |
| Auction start date | 02.01.2026 14:46 |
Terms of the payment
| Title of event | ?:tender milestones item title submittingServices | |
| Type of the payment | Payment after delivery (made works) | |
| Payment amount (IMPORTANT: Total payment terms must be 100%) | 100% | |
| Period | 60 Banking days |
Procurement specifications
| 1) |
Лот 3 Послуги з організації гарячого харчування учнів (здобувачів освіти) у комунальних закладах загальної середньої освіти територіальної громади міста Києва
ДК 021:2015: 55320000-9 - Послуги з організації харчування
Delivery address: 02105, Україна, м. Київ, Заклади управління освіти, зазначені в Додатку № 2 проєкту договору
Required maximum delivery date
: 30.06.2026
|
Quantity: 1 лот
|
Tender documents
![]() |
Bidding Documents
ТД послуги харчування.docx
|
Published: 25.12.2025 14:54
version from date: 25.12.2025 14:54
ID: 7b6663e91db2409eafd0209f63da4a40
|
![]() |
Technical description of the subject of procurement
Додаток № 2 до ТД (технічні вимоги) Лот 3.doc
|
Published: 25.12.2025 14:55
version from date: 25.12.2025 14:55
ID: 71165d1699274e3799aaa8d83603c183
|
![]() |
Draft contract
Додаток № 4 до ТД (проєкт договору) Лот 3.doc
|
Published: 25.12.2025 14:55
version from date: 25.12.2025 14:55
ID: 5d17b1c5cd6046189aba069ed2381911
|
![]() |
Tender notice
sign.p7s
|
Published: 25.12.2025 15:04
version from date: 25.12.2025 15:04
ID: 4d5bdc5c5714418f829a47f4517b2520
|
![]() |
Tender notice
sign.p7s
|
Published: 25.12.2025 14:56
version from date: 25.12.2025 14:56
ID: 4d5bdc5c5714418f829a47f4517b2520
|
Lot #4. Лот 4 Послуги з організації гарячого харчування учнів (здобувачів освіти) у комунальних закладах загальної середньої освіти територіальної громади міста Києва
Auction parameters
| Expected price | 9`801`480.00 Hryvnia (no VAT) | |
| Amount of the minimal step of auction | 49`007.40 Hryvnia | |
| Electronic bank guarantee | 294`000.00 Hryvnia | |
| Auction start date | 02.01.2026 15:27 |
Terms of the payment
| Title of event | ?:tender milestones item title submittingServices | |
| Type of the payment | Payment after delivery (made works) | |
| Payment amount (IMPORTANT: Total payment terms must be 100%) | 100% | |
| Period | 60 Banking days |
Procurement specifications
| 1) |
Лот 4 Послуги з організації гарячого харчування учнів (здобувачів освіти) у комунальних закладах загальної середньої освіти територіальної громади міста Києва
ДК 021:2015: 55320000-9 - Послуги з організації харчування
Delivery address: 02105, Україна, м. Київ, Заклади управління освіти, зазначені в Додатку № 2 проєкту договору
Required maximum delivery date
: 30.06.2026
|
Quantity: 1 лот
|
Tender documents
![]() |
Bidding Documents
ТД послуги харчування.docx
|
Published: 25.12.2025 14:54
version from date: 25.12.2025 14:54
ID: 7b6663e91db2409eafd0209f63da4a40
|
![]() |
Draft contract
Додаток № 4 до ТД (проєкт договору) Лот 4.doc
|
Published: 25.12.2025 15:01
version from date: 25.12.2025 15:01
ID: a472936e9fd54e748a6137ea2e40b2bc
|
![]() |
Draft contract
Додаток № 4 до ТД (проєкт договору) Лот 4.doc
|
Published: 25.12.2025 14:55
version from date: 25.12.2025 14:55
ID: a472936e9fd54e748a6137ea2e40b2bc
|
![]() |
Technical description of the subject of procurement
Додаток № 2 до ТД (технічні вимоги) Лот 4.doc
|
Published: 25.12.2025 14:55
version from date: 25.12.2025 14:55
ID: bd7d3f4053a34e4ebfdfd3f82c90e1cb
|
![]() |
Tender notice
sign.p7s
|
Published: 25.12.2025 15:04
version from date: 25.12.2025 15:04
ID: 4d5bdc5c5714418f829a47f4517b2520
|
![]() |
Tender notice
sign.p7s
|
Published: 25.12.2025 14:56
version from date: 25.12.2025 14:56
ID: 4d5bdc5c5714418f829a47f4517b2520
|
Tender configuration
▼Description of criteria
|
Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
Замовник може відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з тим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання і застосування санкцій у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Зазначений учасник процедури закупівлі може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відхилення тендерної пропозиції. Для цього учасник процедури закупівлі (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, тендерна пропозиція такого учасника не може бути відхилена
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків Expected value: Yes
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків Expected value: Yes
Acceptable evidence:
Document.
|
|
Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Acceptable evidence:
Document.
|
|
Вчинення корупційних правопорушень
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
References to legislation
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення Expected value: Yes
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією Expected value: Yes
Acceptable evidence:
Document.
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією Expected value: Yes
Acceptable evidence:
Document.
|
|
Вчинення економічних правопорушень
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
References to legislation
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів Expected value: Yes
|
|
Вчинення кримінальних правопорушень
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
References to legislation
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку Expected value: Yes
Acceptable evidence:
Document.
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку Expected value: Yes
Acceptable evidence:
Document.
|
|
Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Acceptable evidence:
Document.
|
|
Порушення справи про банкрутство
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура Expected value: Yes
|
|
Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
References to legislation
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА Expected value: Yes
|
|
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми Expected value: Yes
Acceptable evidence:
Document.
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми Expected value: Yes
Acceptable evidence:
Document.
|
|
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
References to legislation
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" Expected value: Yes
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом Expected value: Yes
|
|
Мова (мови) тендерної пропозиції
Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації і додатками до неї, складаються українською мовою.
Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові, ніж українська, учасник надає автентичний переклад цього документа українською мовою. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст викладений українською мовою.
Дана вимога не відноситься до власних назв та/або загальноприйнятих визначень, термінів, малюнків, креслень тощо
References to legislation
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Ukrainian
|
|
Забезпечення тендерних пропозицій
Забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання тендерної пропозиції/пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру/спрощеної закупівлі; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону; 4) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі)/спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією/оголошенням про проведення спрощеної закупівлі
References to legislation
Підтверджується, що
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі Expected value: 3 percent
Acceptable evidence:
Document. Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції.
Замовник вимагає надання Учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікаційним електронним підписом) уповноваженої особи банка-гаранта, що підписала гарантію. Банківська гарантія оформлюється відповідно до Положення про порядок здійснення банком операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженою постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та має відповідати формі та вимогам затверджених наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року № 2628 «Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції». Банківська гарантія подається Учасниками у складі тендерної пропозиції через електронну систему закупівель до кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Розмір забезпечення тендерної пропозиції:
Лот 1 – 784 000,00 грн. (сімсот вісімдесят чотири тисячі грн 00 коп.);
Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше ніж 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Реквізити для оформлення забезпечення тендерної пропозиції: Назва Замовника. Управління освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації.
Місцезнаходження Замовника. Проспект Миру, 6-а, м. Київ, 02105.
UA828201720355219013048077922 в ГУДКСУ м. Києва
Код ЄДРПОУ 37397216
МФО 820172
Банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити КЕП уповноваженої особи банку-гаранта. У випадку, якщо підписантом є не Голова правління, то повноваження особи яка підписує гарантію повинні бути підтверджені сканованою копією (оригіналом) відповідного документа Гаранта (доручення, тощо) з накладенням КЕП (кваліфікованого електронного підпису) уповноваженої особи Гаранта на підписання гарантії. Expected value: Yes
|
|
Забезпечення тендерних пропозицій
Забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання тендерної пропозиції/пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру/спрощеної закупівлі; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону; 4) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі)/спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією/оголошенням про проведення спрощеної закупівлі
References to legislation
Підтверджується, що
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі Expected value: 3 percent
Acceptable evidence:
Document. Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції.
Замовник вимагає надання Учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікаційним електронним підписом) уповноваженої особи банка-гаранта, що підписала гарантію. Банківська гарантія оформлюється відповідно до Положення про порядок здійснення банком операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженою постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та має відповідати формі та вимогам затверджених наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року № 2628 «Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції». Банківська гарантія подається Учасниками у складі тендерної пропозиції через електронну систему закупівель до кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Розмір забезпечення тендерної пропозиції:
Лот 2 – 566 000,00 грн. (п’ятсот шістдесят шість тисяч грн 00 коп.);
Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше ніж 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Реквізити для оформлення забезпечення тендерної пропозиції: Назва Замовника. Управління освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації.
Місцезнаходження Замовника. Проспект Миру, 6-а, м. Київ, 02105.
UA828201720355219013048077922 в ГУДКСУ м. Києва
Код ЄДРПОУ 37397216
МФО 820172
Банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити КЕП уповноваженої особи банку-гаранта. У випадку, якщо підписантом є не Голова правління, то повноваження особи яка підписує гарантію повинні бути підтверджені сканованою копією (оригіналом) відповідного документа Гаранта (доручення, тощо) з накладенням КЕП (кваліфікованого електронного підпису) уповноваженої особи Гаранта на підписання гарантії. Expected value: Yes
|
|
Забезпечення тендерних пропозицій
Забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання тендерної пропозиції/пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру/спрощеної закупівлі; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону; 4) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі)/спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією/оголошенням про проведення спрощеної закупівлі
References to legislation
Підтверджується, що
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі Expected value: 3 percent
Acceptable evidence:
Document. Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції.
Замовник вимагає надання Учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікаційним електронним підписом) уповноваженої особи банка-гаранта, що підписала гарантію. Банківська гарантія оформлюється відповідно до Положення про порядок здійснення банком операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженою постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та має відповідати формі та вимогам затверджених наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року № 2628 «Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції». Банківська гарантія подається Учасниками у складі тендерної пропозиції через електронну систему закупівель до кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Розмір забезпечення тендерної пропозиції:
Лот 3 – 371 000,00 грн. (триста сімдесят одна тисяча грн 00 коп.)
Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше ніж 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Реквізити для оформлення забезпечення тендерної пропозиції: Назва Замовника. Управління освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації.
Місцезнаходження Замовника. Проспект Миру, 6-а, м. Київ, 02105.
UA828201720355219013048077922 в ГУДКСУ м. Києва
Код ЄДРПОУ 37397216
МФО 820172
Банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити КЕП уповноваженої особи банку-гаранта. У випадку, якщо підписантом є не Голова правління, то повноваження особи яка підписує гарантію повинні бути підтверджені сканованою копією (оригіналом) відповідного документа Гаранта (доручення, тощо) з накладенням КЕП (кваліфікованого електронного підпису) уповноваженої особи Гаранта на підписання гарантії. Expected value: Yes
|
|
Забезпечення тендерних пропозицій
Забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання тендерної пропозиції/пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру/спрощеної закупівлі; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону; 4) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі)/спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією/оголошенням про проведення спрощеної закупівлі
References to legislation
Підтверджується, що
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі Expected value: 3 percent
Acceptable evidence:
Document. Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції.
Замовник вимагає надання Учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікаційним електронним підписом) уповноваженої особи банка-гаранта, що підписала гарантію. Банківська гарантія оформлюється відповідно до Положення про порядок здійснення банком операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженою постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та має відповідати формі та вимогам затверджених наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року № 2628 «Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції». Банківська гарантія подається Учасниками у складі тендерної пропозиції через електронну систему закупівель до кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Розмір забезпечення тендерної пропозиції:
Лот 4 – 294 000,00 грн. (двісті дев’яносто чотири тисячі грн. 00 коп.).
Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше ніж 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Реквізити для оформлення забезпечення тендерної пропозиції: Назва Замовника. Управління освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації.
Місцезнаходження Замовника. Проспект Миру, 6-а, м. Київ, 02105.
UA828201720355219013048077922 в ГУДКСУ м. Києва
Код ЄДРПОУ 37397216
МФО 820172
Банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити КЕП уповноваженої особи банку-гаранта. У випадку, якщо підписантом є не Голова правління, то повноваження особи яка підписує гарантію повинні бути підтверджені сканованою копією (оригіналом) відповідного документа Гаранта (доручення, тощо) з накладенням КЕП (кваліфікованого електронного підпису) уповноваженої особи Гаранта на підписання гарантії. Expected value: Yes
|
|
Строк дії тендерної пропозиції
Строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
References to legislation
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій Expected value: 90 day
|
|
Інформування про субпідрядників/співвиконавців
У тендерній пропозиції зазначається інформація (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю
References to legislation
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця або в обсязі не більше ніж 20% вартості договору підтверджується, що
Учасник закупівлі, разом із залученими спроможностями субпідрядника/співвиконавця (за наявності), відповідає кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII "Про публічні закупівлі" Expected value: Yes
При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше ніж 20% вартості договору підтверджується, що
Субʼєкт господарювання, спроможності якого залучаються до виконання робіт та послуг не має підстав, визначених у частині першій статті 17 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII "Про публічні закупівлі" Expected value: Yes
Acceptable evidence:
Document.
|
|
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб'єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців
References to legislation
Підтверджується, що
1.1. Заповнена довідка у нижченаведеній формі, що містить інформацію про наявність обладнання та матеріально-технічної бази Учасника (із зазначенням виду обладнання, характеристики, його технічного стану, а також із зазначенням: власне чи орендоване відповідне обладнання).
1.2. В умовах постійної загрози обмеження електропостачання, у зв’язку з військовою загрозою Російської Федерації, учасники мають підтвердити можливість надання послуг у заявлені замовником строки та відповідної якості. Для цього учасники мають надати:
– підтверджуючі документи наявності виробничого приміщення: договір купівлі-продажу та/або договір оренди строком дії не менше ніж до кінця 2026 року.
– копію документа (договір купівлі-продажу/поставки або видаткова накладна або договір оренди на підтвердження наявності автономної електростанції резервного живлення (генератора, тощо), на випадок планових або аварійних відключень електропостачання.
– копію діючого договору купівлі-продажу/поставки нафтопродуктів, тощо, на підтвердження можливості забезпечення роботи автономної електростанції резервного живлення
Довідка
про наявність обладнання та матеріально-технічної бази
(у тому числі про наявність необхідної кількості кухонного посуду, інвентарю та обладнання для комплектації шкільної їдальні)
№ з/п
Найменування
Кількість Документ, що підтверджує право власності або користування*
1 2 3 4
1.
*До довідки додаються скан-копії документів, зазначених у п.4. Учасник може приховати фінансову складову документів.
Уповноважена особа _______________ _________________
(посада) (підпис, М.П.) (ініціали та прізвище)
1.3 Скан-копії документів, які підтверджують наявність матеріально-технічної бази (свідоцтва про право власності або договору оренди складу, автотранспорту тощо).
1.4. Надати довідку про те, що потужності оператора ринку на складське приміщення мають державну реєстрацію або отримали експлуатаційний дозвіл відповідно до Закону про безпечність.
1.5. Надати гарантійний лист про те, що Учасник зобов’язується до визначення переможця торгів під час кваліфікації учасника з найбільш економічно вигідною пропозицією, надати можливість Замовнику перевірити складські приміщення, автотранспорт та іншу матеріально-технічну базу, яка буде використовуватися для обслуговування Замовника, з метою оцінки їх безпечності для зберігання та перевезення продуктів харчування.
1.6. Надати діючий договір на проведення дезінфекції, дератизації та дезінсекції складських приміщень та документ, підтверджуючий проведення вищезазначених заходів у 2025 році. Expected value: Yes
Acceptable evidence:
Document.
|
|
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб'єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців
References to legislation
Підтверджується, що
1.1. Заповнена довідка у нижченаведеній формі, що містить інформацію про наявність обладнання та матеріально-технічної бази Учасника (із зазначенням виду обладнання, характеристики, його технічного стану, а також із зазначенням: власне чи орендоване відповідне обладнання).
1.2. В умовах постійної загрози обмеження електропостачання, у зв’язку з військовою загрозою Російської Федерації, учасники мають підтвердити можливість надання послуг у заявлені замовником строки та відповідної якості. Для цього учасники мають надати:
– підтверджуючі документи наявності виробничого приміщення: договір купівлі-продажу та/або договір оренди строком дії не менше ніж до кінця 2026 року.
– копію документа (договір купівлі-продажу/поставки або видаткова накладна або договір оренди на підтвердження наявності автономної електростанції резервного живлення (генератора, тощо), на випадок планових або аварійних відключень електропостачання.
– копію діючого договору купівлі-продажу/поставки нафтопродуктів, тощо, на підтвердження можливості забезпечення роботи автономної електростанції резервного живлення
Довідка
про наявність обладнання та матеріально-технічної бази
(у тому числі про наявність необхідної кількості кухонного посуду, інвентарю та обладнання для комплектації шкільної їдальні)
№ з/п
Найменування
Кількість Документ, що підтверджує право власності або користування*
1 2 3 4
1.
*До довідки додаються скан-копії документів, зазначених у п.4. Учасник може приховати фінансову складову документів.
Уповноважена особа _______________ _________________
(посада) (підпис, М.П.) (ініціали та прізвище)
1.3 Скан-копії документів, які підтверджують наявність матеріально-технічної бази (свідоцтва про право власності або договору оренди складу, автотранспорту тощо).
1.4. Надати довідку про те, що потужності оператора ринку на складське приміщення мають державну реєстрацію або отримали експлуатаційний дозвіл відповідно до Закону про безпечність.
1.5. Надати гарантійний лист про те, що Учасник зобов’язується до визначення переможця торгів під час кваліфікації учасника з найбільш економічно вигідною пропозицією, надати можливість Замовнику перевірити складські приміщення, автотранспорт та іншу матеріально-технічну базу, яка буде використовуватися для обслуговування Замовника, з метою оцінки їх безпечності для зберігання та перевезення продуктів харчування.
1.6. Надати діючий договір на проведення дезінфекції, дератизації та дезінсекції складських приміщень та документ, підтверджуючий проведення вищезазначених заходів у 2025 році. Expected value: Yes
Acceptable evidence:
Document.
|
|
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб'єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців
References to legislation
Підтверджується, що
1.1. Заповнена довідка у нижченаведеній формі, що містить інформацію про наявність обладнання та матеріально-технічної бази Учасника (із зазначенням виду обладнання, характеристики, його технічного стану, а також із зазначенням: власне чи орендоване відповідне обладнання).
1.2. В умовах постійної загрози обмеження електропостачання, у зв’язку з військовою загрозою Російської Федерації, учасники мають підтвердити можливість надання послуг у заявлені замовником строки та відповідної якості. Для цього учасники мають надати:
– підтверджуючі документи наявності виробничого приміщення: договір купівлі-продажу та/або договір оренди строком дії не менше ніж до кінця 2026 року.
– копію документа (договір купівлі-продажу/поставки або видаткова накладна або договір оренди на підтвердження наявності автономної електростанції резервного живлення (генератора, тощо), на випадок планових або аварійних відключень електропостачання.
– копію діючого договору купівлі-продажу/поставки нафтопродуктів, тощо, на підтвердження можливості забезпечення роботи автономної електростанції резервного живлення
Довідка
про наявність обладнання та матеріально-технічної бази
(у тому числі про наявність необхідної кількості кухонного посуду, інвентарю та обладнання для комплектації шкільної їдальні)
№ з/п
Найменування
Кількість Документ, що підтверджує право власності або користування*
1 2 3 4
1.
*До довідки додаються скан-копії документів, зазначених у п.4. Учасник може приховати фінансову складову документів.
Уповноважена особа _______________ _________________
(посада) (підпис, М.П.) (ініціали та прізвище)
1.3 Скан-копії документів, які підтверджують наявність матеріально-технічної бази (свідоцтва про право власності або договору оренди складу, автотранспорту тощо).
1.4. Надати довідку про те, що потужності оператора ринку на складське приміщення мають державну реєстрацію або отримали експлуатаційний дозвіл відповідно до Закону про безпечність.
1.5. Надати гарантійний лист про те, що Учасник зобов’язується до визначення переможця торгів під час кваліфікації учасника з найбільш економічно вигідною пропозицією, надати можливість Замовнику перевірити складські приміщення, автотранспорт та іншу матеріально-технічну базу, яка буде використовуватися для обслуговування Замовника, з метою оцінки їх безпечності для зберігання та перевезення продуктів харчування.
1.6. Надати діючий договір на проведення дезінфекції, дератизації та дезінсекції складських приміщень та документ, підтверджуючий проведення вищезазначених заходів у 2025 році. Expected value: Yes
Acceptable evidence:
Document.
|
|
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб'єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців
References to legislation
Підтверджується, що
1.1. Заповнена довідка у нижченаведеній формі, що містить інформацію про наявність обладнання та матеріально-технічної бази Учасника (із зазначенням виду обладнання, характеристики, його технічного стану, а також із зазначенням: власне чи орендоване відповідне обладнання).
1.2. В умовах постійної загрози обмеження електропостачання, у зв’язку з військовою загрозою Російської Федерації, учасники мають підтвердити можливість надання послуг у заявлені замовником строки та відповідної якості. Для цього учасники мають надати:
– підтверджуючі документи наявності виробничого приміщення: договір купівлі-продажу та/або договір оренди строком дії не менше ніж до кінця 2026 року.
– копію документа (договір купівлі-продажу/поставки або видаткова накладна або договір оренди на підтвердження наявності автономної електростанції резервного живлення (генератора, тощо), на випадок планових або аварійних відключень електропостачання.
– копію діючого договору купівлі-продажу/поставки нафтопродуктів, тощо, на підтвердження можливості забезпечення роботи автономної електростанції резервного живлення
Довідка
про наявність обладнання та матеріально-технічної бази
(у тому числі про наявність необхідної кількості кухонного посуду, інвентарю та обладнання для комплектації шкільної їдальні)
№ з/п
Найменування
Кількість Документ, що підтверджує право власності або користування*
1 2 3 4
1.
*До довідки додаються скан-копії документів, зазначених у п.4. Учасник може приховати фінансову складову документів.
Уповноважена особа _______________ _________________
(посада) (підпис, М.П.) (ініціали та прізвище)
1.3 Скан-копії документів, які підтверджують наявність матеріально-технічної бази (свідоцтва про право власності або договору оренди складу, автотранспорту тощо).
1.4. Надати довідку про те, що потужності оператора ринку на складське приміщення мають державну реєстрацію або отримали експлуатаційний дозвіл відповідно до Закону про безпечність.
1.5. Надати гарантійний лист про те, що Учасник зобов’язується до визначення переможця торгів під час кваліфікації учасника з найбільш економічно вигідною пропозицією, надати можливість Замовнику перевірити складські приміщення, автотранспорт та іншу матеріально-технічну базу, яка буде використовуватися для обслуговування Замовника, з метою оцінки їх безпечності для зберігання та перевезення продуктів харчування.
1.6. Надати діючий договір на проведення дезінфекції, дератизації та дезінсекції складських приміщень та документ, підтверджуючий проведення вищезазначених заходів у 2025 році. Expected value: Yes
Acceptable evidence:
Document.
|
|
Наявність працівників відповідної кваліфікації
Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб'єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців
References to legislation
Підтверджується, що
2.1. Надати довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід роботи, з урахуванням наказу МОН України № 1205 від 06.12.2010 «Про затвердження Типових штатних нормативів закладів загальної середньої освіти».
Заповнена довідка у нижченаведеній формі, що містить інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (в т.ч водія та/або водія-експедитора):
Довідка про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
№ з/п Посада (робоча професія) Прізвище
та ініціали Освіта і спеціальність, розряд (в разі наявності) Загальний стаж роботи (років) Досвід роботи на аналогічній посаді (років)
1 2 3 4 5 6
1
Уповноважена особа _______________ _________________
(посада) (підпис, М.П.) (ініціали та прізвище)
До довідки у складі тендерної пропозиції надати:
2.2. Кольорові скан-копії трудових книжок (перша сторінка та сторінка з записом про прийом на роботу) або копії наказів або цивільно-правових договорів.
2.3. Учасник повинен підтвердити наявність в штаті підприємства технолога (з вищою освітою за спеціальністю: технологія і організація громадського харчування, з кваліфікацією інженера-технолога та досвідом роботи за спеціальністю не менше 3 х років). На підтвердження надати диплом про освіту.
2.4. Скан-копії особових медичних книжок працівників, які будуть залучатись до організації харчування. Особисті медичні книжки персоналу відповідно до Наказу МОЗ України від 21.02.2013 № 150 - перша та остання сторінки із відміткою про допуск до роботи працівників, які будуть залучені до виконання предмету закупівлі.
2.5. Також, надати договір з медичною установою на здійснення медичних оглядів працівників. Expected value: Yes
Acceptable evidence:
Document.
|
|
Наявність працівників відповідної кваліфікації
Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб'єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців
References to legislation
Підтверджується, що
2.1. Надати довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід роботи, з урахуванням наказу МОН України № 1205 від 06.12.2010 «Про затвердження Типових штатних нормативів закладів загальної середньої освіти».
Заповнена довідка у нижченаведеній формі, що містить інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (в т.ч водія та/або водія-експедитора):
Довідка про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
№ з/п Посада (робоча професія) Прізвище
та ініціали Освіта і спеціальність, розряд (в разі наявності) Загальний стаж роботи (років) Досвід роботи на аналогічній посаді (років)
1 2 3 4 5 6
1
Уповноважена особа _______________ _________________
(посада) (підпис, М.П.) (ініціали та прізвище)
До довідки у складі тендерної пропозиції надати:
2.2. Кольорові скан-копії трудових книжок (перша сторінка та сторінка з записом про прийом на роботу) або копії наказів або цивільно-правових договорів.
2.3. Учасник повинен підтвердити наявність в штаті підприємства технолога (з вищою освітою за спеціальністю: технологія і організація громадського харчування, з кваліфікацією інженера-технолога та досвідом роботи за спеціальністю не менше 3 х років). На підтвердження надати диплом про освіту.
2.4. Скан-копії особових медичних книжок працівників, які будуть залучатись до організації харчування. Особисті медичні книжки персоналу відповідно до Наказу МОЗ України від 21.02.2013 № 150 - перша та остання сторінки із відміткою про допуск до роботи працівників, які будуть залучені до виконання предмету закупівлі.
2.5. Також, надати договір з медичною установою на здійснення медичних оглядів працівників. Expected value: Yes
Acceptable evidence:
Document.
|
|
Наявність працівників відповідної кваліфікації
Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб'єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців
References to legislation
Підтверджується, що
2.1. Надати довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід роботи, з урахуванням наказу МОН України № 1205 від 06.12.2010 «Про затвердження Типових штатних нормативів закладів загальної середньої освіти».
Заповнена довідка у нижченаведеній формі, що містить інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (в т.ч водія та/або водія-експедитора):
Довідка про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
№ з/п Посада (робоча професія) Прізвище
та ініціали Освіта і спеціальність, розряд (в разі наявності) Загальний стаж роботи (років) Досвід роботи на аналогічній посаді (років)
1 2 3 4 5 6
1
Уповноважена особа _______________ _________________
(посада) (підпис, М.П.) (ініціали та прізвище)
До довідки у складі тендерної пропозиції надати:
2.2. Кольорові скан-копії трудових книжок (перша сторінка та сторінка з записом про прийом на роботу) або копії наказів або цивільно-правових договорів.
2.3. Учасник повинен підтвердити наявність в штаті підприємства технолога (з вищою освітою за спеціальністю: технологія і організація громадського харчування, з кваліфікацією інженера-технолога та досвідом роботи за спеціальністю не менше 3 х років). На підтвердження надати диплом про освіту.
2.4. Скан-копії особових медичних книжок працівників, які будуть залучатись до організації харчування. Особисті медичні книжки персоналу відповідно до Наказу МОЗ України від 21.02.2013 № 150 - перша та остання сторінки із відміткою про допуск до роботи працівників, які будуть залучені до виконання предмету закупівлі.
2.5. Також, надати договір з медичною установою на здійснення медичних оглядів працівників. Expected value: Yes
Acceptable evidence:
Document.
|
|
Наявність працівників відповідної кваліфікації
Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб'єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців
References to legislation
Підтверджується, що
2.1. Надати довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід роботи, з урахуванням наказу МОН України № 1205 від 06.12.2010 «Про затвердження Типових штатних нормативів закладів загальної середньої освіти».
Заповнена довідка у нижченаведеній формі, що містить інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (в т.ч водія та/або водія-експедитора):
Довідка про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
№ з/п Посада (робоча професія) Прізвище
та ініціали Освіта і спеціальність, розряд (в разі наявності) Загальний стаж роботи (років) Досвід роботи на аналогічній посаді (років)
1 2 3 4 5 6
1
Уповноважена особа _______________ _________________
(посада) (підпис, М.П.) (ініціали та прізвище)
До довідки у складі тендерної пропозиції надати:
2.2. Кольорові скан-копії трудових книжок (перша сторінка та сторінка з записом про прийом на роботу) або копії наказів або цивільно-правових договорів.
2.3. Учасник повинен підтвердити наявність в штаті підприємства технолога (з вищою освітою за спеціальністю: технологія і організація громадського харчування, з кваліфікацією інженера-технолога та досвідом роботи за спеціальністю не менше 3 х років). На підтвердження надати диплом про освіту.
2.4. Скан-копії особових медичних книжок працівників, які будуть залучатись до організації харчування. Особисті медичні книжки персоналу відповідно до Наказу МОЗ України від 21.02.2013 № 150 - перша та остання сторінки із відміткою про допуск до роботи працівників, які будуть залучені до виконання предмету закупівлі.
2.5. Також, надати договір з медичною установою на здійснення медичних оглядів працівників. Expected value: Yes
Acceptable evidence:
Document.
|
|
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
References to legislation
Підтверджується, що
Документи п.3.1., п.3.2, п.3.3. надати одним файлом.
3.1. Надати довідку про виконання аналогічного договору(ів) за 2024 та/або 2025 роки.
3.2. Для підтвердження цієї інформації надати документальне підтвердження досвіду виконання аналогічного(их) договору (ів) надати кольорові скан-копії договору, зазначеного в довідці, крім відомостей, що становлять комерційну таємницю.
3.3. Надати листи - відгуки про виконання зазначених вище договорів. У листі має бути чітко зазначено: щодо якого договору надається відгук і, відповідно, інформація про якість його виконання.
Аналогічними є договори на виконання послуг з організації харчування дітей.
При наданні вищезазначених документів, Учасник може не показувати відомості, які можуть становити комерційну таємницю. Expected value: Yes
Acceptable evidence:
Document.
|
|
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
References to legislation
Підтверджується, що
Документи п.3.1., п.3.2, п.3.3. надати одним файлом.
3.1. Надати довідку про виконання аналогічного договору(ів) за 2024 та/або 2025 роки.
3.2. Для підтвердження цієї інформації надати документальне підтвердження досвіду виконання аналогічного(их) договору (ів) надати кольорові скан-копії договору, зазначеного в довідці, крім відомостей, що становлять комерційну таємницю.
3.3. Надати листи - відгуки про виконання зазначених вище договорів. У листі має бути чітко зазначено: щодо якого договору надається відгук і, відповідно, інформація про якість його виконання.
Аналогічними є договори на виконання послуг з організації харчування дітей.
При наданні вищезазначених документів, Учасник може не показувати відомості, які можуть становити комерційну таємницю. Expected value: Yes
Acceptable evidence:
Document.
|
|
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
References to legislation
Підтверджується, що
Документи п.3.1., п.3.2, п.3.3. надати одним файлом.
3.1. Надати довідку про виконання аналогічного договору(ів) за 2024 та/або 2025 роки.
3.2. Для підтвердження цієї інформації надати документальне підтвердження досвіду виконання аналогічного(их) договору (ів) надати кольорові скан-копії договору, зазначеного в довідці, крім відомостей, що становлять комерційну таємницю.
3.3. Надати листи - відгуки про виконання зазначених вище договорів. У листі має бути чітко зазначено: щодо якого договору надається відгук і, відповідно, інформація про якість його виконання.
Аналогічними є договори на виконання послуг з організації харчування дітей.
При наданні вищезазначених документів, Учасник може не показувати відомості, які можуть становити комерційну таємницю. Expected value: Yes
Acceptable evidence:
Document.
|
|
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
References to legislation
Підтверджується, що
Документи п.3.1., п.3.2, п.3.3. надати одним файлом.
3.1. Надати довідку про виконання аналогічного договору(ів) за 2024 та/або 2025 роки.
3.2. Для підтвердження цієї інформації надати документальне підтвердження досвіду виконання аналогічного(их) договору (ів) надати кольорові скан-копії договору, зазначеного в довідці, крім відомостей, що становлять комерційну таємницю.
3.3. Надати листи - відгуки про виконання зазначених вище договорів. У листі має бути чітко зазначено: щодо якого договору надається відгук і, відповідно, інформація про якість його виконання.
Аналогічними є договори на виконання послуг з організації харчування дітей.
При наданні вищезазначених документів, Учасник може не показувати відомості, які можуть становити комерційну таємницю. Expected value: Yes
Acceptable evidence:
Document.
|
|
Наявність фінансової спроможності
Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Не вимагається надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини)
References to legislation
Підтверджується, що
4.1. Для юридичних осіб:
4.1.1. Копія балансу підприємства за останній звітний період з відміткою про прийняття відповідного органу.
4.1.2. Копія звіту про рух грошових коштів за останній звітний період з відміткою про прийняття відповідного органу.
4.1.3. Копія звіту про фінансові результати за останній звітний період з відміткою про прийняття відповідного органу.
*Звітним періодом для складання фінансової звітності є календарний рік відповідно до ч. 1 ст. 13 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» № 996-XIV від 16.07.1999 (редакція станом на 14.11.2020).
4.2. Для фізичних осіб-підприємців:
4.2.1. Копія податкової декларації за останній звітний період відповідно до наказу Міністерства фінансів України від 19.06.2015 № 578 (у редакції наказу Міністерства фінансів України від 09.12.2020 № 752.
4.2.2. Копія квитанції про сплату єдиного податку за останній звітний період. Expected value: Yes
Acceptable evidence:
Document.
|
|
Наявність фінансової спроможності
Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Не вимагається надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини)
References to legislation
Підтверджується, що
4.1. Для юридичних осіб:
4.1.1. Копія балансу підприємства за останній звітний період з відміткою про прийняття відповідного органу.
4.1.2. Копія звіту про рух грошових коштів за останній звітний період з відміткою про прийняття відповідного органу.
4.1.3. Копія звіту про фінансові результати за останній звітний період з відміткою про прийняття відповідного органу.
*Звітним періодом для складання фінансової звітності є календарний рік відповідно до ч. 1 ст. 13 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» № 996-XIV від 16.07.1999 (редакція станом на 14.11.2020).
4.2. Для фізичних осіб-підприємців:
4.2.1. Копія податкової декларації за останній звітний період відповідно до наказу Міністерства фінансів України від 19.06.2015 № 578 (у редакції наказу Міністерства фінансів України від 09.12.2020 № 752.
4.2.2. Копія квитанції про сплату єдиного податку за останній звітний період. Expected value: Yes
Acceptable evidence:
Document.
|
|
Наявність фінансової спроможності
Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Не вимагається надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини)
References to legislation
Підтверджується, що
4.1. Для юридичних осіб:
4.1.1. Копія балансу підприємства за останній звітний період з відміткою про прийняття відповідного органу.
4.1.2. Копія звіту про рух грошових коштів за останній звітний період з відміткою про прийняття відповідного органу.
4.1.3. Копія звіту про фінансові результати за останній звітний період з відміткою про прийняття відповідного органу.
*Звітним періодом для складання фінансової звітності є календарний рік відповідно до ч. 1 ст. 13 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» № 996-XIV від 16.07.1999 (редакція станом на 14.11.2020).
4.2. Для фізичних осіб-підприємців:
4.2.1. Копія податкової декларації за останній звітний період відповідно до наказу Міністерства фінансів України від 19.06.2015 № 578 (у редакції наказу Міністерства фінансів України від 09.12.2020 № 752.
4.2.2. Копія квитанції про сплату єдиного податку за останній звітний період. Expected value: Yes
Acceptable evidence:
Document.
|
|
Наявність фінансової спроможності
Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Не вимагається надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини)
References to legislation
Підтверджується, що
4.1. Для юридичних осіб:
4.1.1. Копія балансу підприємства за останній звітний період з відміткою про прийняття відповідного органу.
4.1.2. Копія звіту про рух грошових коштів за останній звітний період з відміткою про прийняття відповідного органу.
4.1.3. Копія звіту про фінансові результати за останній звітний період з відміткою про прийняття відповідного органу.
*Звітним періодом для складання фінансової звітності є календарний рік відповідно до ч. 1 ст. 13 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» № 996-XIV від 16.07.1999 (редакція станом на 14.11.2020).
4.2. Для фізичних осіб-підприємців:
4.2.1. Копія податкової декларації за останній звітний період відповідно до наказу Міністерства фінансів України від 19.06.2015 № 578 (у редакції наказу Міністерства фінансів України від 09.12.2020 № 752.
4.2.2. Копія квитанції про сплату єдиного податку за останній звітний період. Expected value: Yes
Acceptable evidence:
Document.
|
Dates
| Date of publication | 25.12.2025 14:57 | |
| Enquiry period end date | 30.12.2025 00:00 | |
| Proposals start date | 25.12.2025 14:56 | |
| Proposals end date | 02.01.2026 00:00 |
Procurement entity
| Official name | Management of education Dnepr district in city Kyiv of state administration |
| National ID / Tax Number | 37397216 |
| Legal address | 02105, Україна, Київська область, Київ, пр-т Миру, 6-А |
