Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Announced: 23.12.2025 11:33. Last modified: 23.12.2025 11:53

Канцелярські товари, код ДК 021:2015 – 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне» (Канцелярські товари різні)

Tender ID UA-2025-12-23-006389-a  
ID e4c4f66f42b54ffcbf7087c27c0f0a7a  
Plan ID UA-P-2025-12-22-000861-a  
Expected price
20`000.00 Hryvnia
You are not a participant of the discussion of this procurement yet
You are not a participant of this procurement yet
Cancel publishing
Add to favorites
Hide
To plan participation

Procurement entity

Official name Департамент розвитку об'єктів комунальної власності територіальної громади Херсонської міської ради  
Expected price 20`000.00 Hryvnia (no VAT)  
Purchase procedure
Purchase without the use of an electronic system
 
Procurement Category: Goods  
Announced
23.12.25
Choice of contractor
Preparation of contract
Completed
23.12.25

Procurement specifications

1)
Папір офісний А4
ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Delivery address: 73003, Україна, Херсонська область, м. Херсон, проспект Незалежності,37
Required maximum delivery date : 31.12.2025
Quantity: 100 пачка

Tender documents

Tender notice
sign.p7s
Published: 23.12.2025 11:51
version from date: 23.12.2025 11:51
ID: 0147733049094861a5b590b3fd34e84d

Tender configuration

Procurement entity

Official name Департамент розвитку об'єктів комунальної власності територіальної громади Херсонської міської ради  
National ID / Tax Number 44279728  
Legal address 73003, Україна, Херсонська область, Херсон, проспект Незалежності, 37  

Qualification of participants

#
Participant
Price offer
Status
Documents

Contracts

Contract number
42
Date of signing
22.12.2025
Start date
22.12.2025
Expiration Date
31.12.2025
Tender contract amount
20`000.00 Hryvnia no VAT