Announced: 20.12.2025 13:07. Last modified: 20.12.2025 13:08
Послуги з охорони приміщень Тернопільської міської ради
| Tender ID | UA-2025-12-20-001073-a | |
| ID | d5bcbce99bd4434ab59f414742e90b4f | |
| Plan ID | UA-P-2025-12-20-001075-a |
The total budget for procurement
1`900`000.00 Hryvnia
Price for offer 2040.00 Hryvnia
Register and take part in the auction
or sign in if you are already a participant
You are not a participant of the discussion of this procurement yet
You are not a participant of this procurement yet
Cancel publishing
Add to favorites
Hide
To plan participation
Категорія замовника - орган місцевого самоврядування. ДК 021:2015: 79710000-4 Охоронні послуги (79711000-1 Послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації, 79713000-5 Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони). На потреби 2026 року.
Procurement entity
| Official name | Тернопільська міська рада | |
| The total budget for procurement | 1`900`000.00 Hryvnia (VAT included) | |
| Purchase procedure | ?:tender method open_aboveThreshold | |
| Method of evaluation of tender offers of participants | Evaluation of bids of bidders on the lowest bid | |
| Procurement Category: | Servises |
Announced
20.12.25
Clarification
till 26.12.25
Complaint period
till 26.12.25
Bid apply
till 29.12.25
Remains7 days Hurry to participate!
Auction
29.12.25
Specification of procurement
Lot #1. Послуги з охорони приміщень Тернопільської міської ради
Auction parameters
| Expected price | 1`900`000.00 Hryvnia (VAT included) | |
| Amount of the minimal step of auction | 9`500.00 Hryvnia | |
| Auction start date | 29.12.2025 12:01 |
Terms of the payment
| Title of event | ?:tender milestones item title submittingServices | |
| Description | Оплата за надані послуги між Сторонами здійснюється шляхом перерахування Замовником коштів на рахунок Виконавця протягом 14 (чотирнадцяти) банківських днів з дня підписання Сторонами акту наданих послуг за відповідний розрахунковий період. Розрахунковим періодом є календарний місяць. | |
| Type of the payment | Payment after delivery (made works) | |
| Payment amount (IMPORTANT: Total payment terms must be 100%) | 100% | |
| Period | 14 Banking days |
Procurement specifications
| 1) |
Послуги з охорони об’єктів під спостереженням систем тривожної сигналізації
ДК 021:2015: 79711000-1 - Послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації
Delivery address: 46001, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, 46000 Україна Тернопільська область вул. Листопадова, 5 , вул. Листопадова, 6, Кн. Острозького, 6, бульвар Шевченка, 3, вул. Коперника, 1 , вул. Київська, 7а
Required maximum delivery date
: 31.12.2026
|
Quantity: 1 послуга
|
| 2) |
Послуги з фізичної охорони
ДК 021:2015: 79713000-5 - Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони
Delivery address: Україна, Тернопільська область, Тернопіль, Листопадова, 5
Required maximum delivery date
: 31.12.2026
|
Quantity: 1 послуга
|
Tender documents
![]() |
Document type is not specified
Дод.2 Перелік документів та інформації, які подаються ПЕРЕМОЖЦЕМ .docx
|
Published: 20.12.2025 12:59
version from date: 20.12.2025 12:59
ID: 1e23713f3036480aad7ce234a5ff37ca
|
![]() |
Document type is not specified
Дод.1 Перелік документів таабо інформації, які подаються УЧАСНИКАМИ процедури закупівлі .docx
|
Published: 20.12.2025 12:59
version from date: 20.12.2025 12:59
ID: 5263a135240d437eac1ff2518d3d18c9
|
![]() |
Draft contract
Проект договору .docx
|
Published: 20.12.2025 12:59
version from date: 20.12.2025 12:59
ID: 6e988f63de1046e790a465fd7131bb78
|
![]() |
Document type is not specified
Оголошення .docx
|
Published: 20.12.2025 12:59
version from date: 20.12.2025 12:59
ID: 899bd77858924743a82c9a75500c92e3
|
![]() |
Bidding Documents
Тендерна документація .docx
|
Published: 20.12.2025 12:59
version from date: 20.12.2025 12:59
ID: 2b373d8d034f4e40b6eef5bce46a8908
|
![]() |
Tender notice
sign.p7s
|
Published: 20.12.2025 13:08
version from date: 20.12.2025 13:08
ID: 2ef874ae86af4221a15b2a9990535578
|
Tender configuration
▼Description of criteria
|
Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
Замовник може відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з тим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання і застосування санкцій у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Зазначений учасник процедури закупівлі може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відхилення тендерної пропозиції. Для цього учасник процедури закупівлі (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, тендерна пропозиція такого учасника не може бути відхилена
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків Expected value: Yes
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків Expected value: Yes
Acceptable evidence:
Document. Документальне підтвердження вжиття заходів. Документальне підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність зазначеної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі, а саме: документів, які підтверджують, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків.
|
|
Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Acceptable evidence:
Document.
|
|
Вчинення корупційних правопорушень
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
References to legislation
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення Expected value: Yes
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією Expected value: Yes
Acceptable evidence:
Document.
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією Expected value: Yes
Acceptable evidence:
Document.
|
|
Вчинення економічних правопорушень
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
References to legislation
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів Expected value: Yes
|
|
Вчинення кримінальних правопорушень
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
References to legislation
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку Expected value: Yes
Acceptable evidence:
Document.
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку Expected value: Yes
Acceptable evidence:
Document.
|
|
Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Acceptable evidence:
Document.
|
|
Порушення справи про банкрутство
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура Expected value: Yes
|
|
Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
References to legislation
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА Expected value: Yes
|
|
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми Expected value: Yes
Acceptable evidence:
Document.
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми Expected value: Yes
Acceptable evidence:
Document.
|
|
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
References to legislation
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" Expected value: Yes
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом Expected value: Yes
|
|
Мова (мови) тендерної пропозиції
Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації і додатками до неї, складаються українською мовою.
Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові, ніж українська, учасник надає автентичний переклад цього документа українською мовою. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст викладений українською мовою.
Дана вимога не відноситься до власних назв та/або загальноприйнятих визначень, термінів, малюнків, креслень тощо
References to legislation
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Ukrainian
|
|
Строк дії тендерної пропозиції
Строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
References to legislation
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій Expected value: 120 day
|
|
Інформування про субпідрядників/співвиконавців
У тендерній пропозиції зазначається інформація (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю
References to legislation
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця або в обсязі не більше ніж 20% вартості договору підтверджується, що
Учасник закупівлі, разом із залученими спроможностями субпідрядника/співвиконавця (за наявності), відповідає кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII "Про публічні закупівлі" Expected value: Yes
Acceptable evidence:
Document. Лист у довільній формі. У разі незалучення Учасником до надання послуг субпідрядника / співвиконавця (суб’єкта господарювання) та/або залучення Учасником до надання послуг субпідрядника/співвиконавця (суб’єкта господарювання) в обсязі менше 20 відсотків, такий Учасник в складі тендерної пропозиції надає лист у довільній формі, в якому зазначається відповідна інформація.
При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше ніж 20% вартості договору підтверджується, що
Субʼєкт господарювання, спроможності якого залучаються до виконання робіт та послуг не має підстав, визначених у частині першій статті 17 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII "Про публічні закупівлі" Expected value: Yes
Acceptable evidence:
Document. ДОВІДКА, ЩО МІСТИТЬ ІНФОРМАЦІЮ ПРО СУПБІДРЯДНИКА(ІВ)/СПІВВИКОНАВЦЯ(ІВ). Якщо Учасник планує залучати до надання послуг як субпідрядника(ів) / співвиконавця(ів) суб’єкта (ів) господарювання в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, така інформація підтверджується довідкою за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції, що містить інформацію щодо кожного субпідрядника(ів) / співвиконавця(ів), яких учасник планує залучати до надання послуг, згідно з наведеною нижче формою:
ДОВІДКА, ЩО МІСТИТЬ ІНФОРМАЦІЮ ПРО СУПБІДРЯДНИКА(ІВ)/СПІВВИКОНАВЦЯ(ІВ)
Повне найменування та місцезнаходження субпідрядника/співвиконавця (суб’єкта господарювання) Види послуг, на які учасник планує залучити субпідрядника/співвиконавця (суб’єкта господарювання) Орієнтовний обсяг послуг
(у %) субпідрядника/
співвиконавця (суб’єкта господарювання)
1 2 3
Інформація, яка подається від субпідрядника/співвиконавця у разі залучення учасником до надання послуг субпідрядників/співвиконавців
1) наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій:
- довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, за формою наведеною нижче
№ п/п Найменування обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, транспортних засобів Марка, модель тощо та термін експлуатації (років) Технічний стан, а також наявна кількість
2) наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід у сфері надання послуг, що є предметом закупівлі:
- довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, що є предметом закупівлі, за формою наведеною нижче
№
п/п Прізвище ім’я
по-батькові Посада Освіта Назва спеціальності Загальний стаж роботи та стаж роботи в субпідрядника/співвиконавця, років
Учаснику необхідно завантажити Лист від кожного субпідрядника/співвиконавця, завірений підписом уповноваженої особи субпідрядника/співвиконавця, про згоду на надання послуг, що будуть йому доручені.
|
|
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб'єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців
References to legislation
Підтверджується, що
Учасник повинен надати:
- довідку в довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності) за підписом уповноваженої особи та завірену печаткою, у разі її використання, про наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази й технологій, необхідних для надання послуг, визначених в Додатку 2 до Додатку 1 до тендерної документації, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння/користування, до якої, серед іншого, додаються:
- скановані копії документа/документів Учасника, що підтверджує/підтверджують право власності або документ, що підтверджує оренду або інше право користування (строк якого становить не менше строку надання послуг, що є предметом закупівлі) будівлі (приміщення) або її частини на території населеного пункту, на території якого надаватимуться послуги, де знаходиться матеріально-технічна база та група швидкого реагування Учасника;
- копії документів, які підтверджують наявність транспортних засобів (власних або орендованих чи ін.), обладнаних спеціальними світловими сигнальними пристроями, в кількості не менше 4 транспортних засобів, що мають спеціальне кольографічне пофарбування, розпізнавальні знаки та оснащені спеціальними звуковими і світловими сигнальними пристроями та GPS трекерами (копії дозволів, виданих відповідно до наказу МВС України №771 від 09.08.2016), радіостанції в машинах з виділеною частотою;
- довідка в довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності) за підписом уповноваженої особи та завірену печаткою, у разі її використання, про наявність в учасника групи швидкого реагування та список працівників які залучаються в кожну окрему групу швидкого реагування, склад не менше як з 2-х осіб на один транспортний засіб. Мінімальна кількість працівників, залучена у групи швидкого реагування – не менше 24 особи.
У разі відсутності у Учасника власного обладнання та матеріально-технічної бази, (в тому числі, але не виключно, із зазначенням офісних, складських приміщень та транспортних засобів), необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, зазначити інформацію про наявність чинних договорів оренди, використання, лізингу тощо обладнання та матеріально-технічної бази та вказати: найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ суб’єкта господарювання з яким укладено такий договір, а також строк (термін) дії такого договору.
При цьому договір найму (оренди) транспортного засобу за участі фізичної особи, а також договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їхньої окремої частини) строком на три роки і більше, у разі їх надання учасником, мають бути засвідчені нотаріально;
-довідка про взаємодію з правоохоронними органами щодо попередження виникненню терористичних ситуацій та взаємодії (враховуючи правовий режим воєнного стану в Україні). Expected value: Yes
Acceptable evidence:
Document. Довідка в довільній формі та необхідні копії документів. Учасник повинен надати:
- довідку в довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності) за підписом уповноваженої особи та завірену печаткою, у разі її використання, про наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази й технологій, необхідних для надання послуг, визначених в Додатку 2 до Додатку 1 до тендерної документації, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння/користування, до якої, серед іншого, додаються:
- скановані копії документа/документів Учасника, що підтверджує/підтверджують право власності або документ, що підтверджує оренду або інше право користування (строк якого становить не менше строку надання послуг, що є предметом закупівлі) будівлі (приміщення) або її частини на території населеного пункту, на території якого надаватимуться послуги, де знаходиться матеріально-технічна база та група швидкого реагування Учасника;
- копії документів, які підтверджують наявність транспортних засобів (власних або орендованих чи ін.), обладнаних спеціальними світловими сигнальними пристроями, в кількості не менше 4 транспортних засобів, що мають спеціальне кольографічне пофарбування, розпізнавальні знаки та оснащені спеціальними звуковими і світловими сигнальними пристроями та GPS трекерами (копії дозволів, виданих відповідно до наказу МВС України №771 від 09.08.2016), радіостанції в машинах з виділеною частотою;
- довідка в довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності) за підписом уповноваженої особи та завірену печаткою, у разі її використання, про наявність в учасника групи швидкого реагування та список працівників які залучаються в кожну окрему групу швидкого реагування, склад не менше як з 2-х осіб на один транспортний засіб. Мінімальна кількість працівників, залучена у групи швидкого реагування – не менше 24 особи.
У разі відсутності у Учасника власного обладнання та матеріально-технічної бази, (в тому числі, але не виключно, із зазначенням офісних, складських приміщень та транспортних засобів), необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, зазначити інформацію про наявність чинних договорів оренди, використання, лізингу тощо обладнання та матеріально-технічної бази та вказати: найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ суб’єкта господарювання з яким укладено такий договір, а також строк (термін) дії такого договору.
При цьому договір найму (оренди) транспортного засобу за участі фізичної особи, а також договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їхньої окремої частини) строком на три роки і більше, у разі їх надання учасником, мають бути засвідчені нотаріально;
-довідка про взаємодію з правоохоронними органами щодо попередження виникненню терористичних ситуацій та взаємодії (враховуючи правовий режим воєнного стану в Україні).
|
|
Наявність працівників відповідної кваліфікації
Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб'єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців
References to legislation
Підтверджується, що
Учасник повинен надати довідку в довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності) за підписом уповноваженої особи та завірену печаткою, у разі її використання, з інформацією про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та відповідають кваліфікаційним вимогам передбаченим постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 року № 960 для забезпечення технічної охорони (з розрахунку згідно технічного завдання, але не менше 7 осіб: 6 охоронників та 1 керівник фізичної охорони), із зазначенням: ПІБ, кваліфікація/спеціальність, строк роботи на займаній посаді.
Щодо кожного працівника, зазначеного у довідці, надати чинні на дату подання тендерної пропозиції копії документів:
- - довідку про проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин;
- - медичну довідку про проходження попереднього (періодичного) медичного огляду працівників, відповідно до законодавства щодо проведення обов’язкових медичних оглядів працівників певних категорій;
- документ, який підтверджує що така особа не має непогашеної чи не знятої в установленому законом порядку судимості за скоєння умисних злочинів (виданий не пізніше, ніж за 30 днів до дати подання тендерної пропозиції);
- - документ, що підтверджує проходження навчання з питань пожежної безпеки.
Всі працівники повинні бути забезпечені форменим одягом відповідної пори року, спецзасобами індивідуального захисту та самооборони, які відповідають чинному законодавству, зокрема: бронежилети, в кількості з розрахунком на кожного працівника, які відповідають вимогам ТУ або ДСТУ, GPS трекерами (з розрахунком 1 трекер на 1 пост охорони).
Копії документів, що підтверджують кваліфікацію працівників (копії допусків та/або документів про підвищення кваліфікації тощо) надаються на всіх працівників Учасника, інформація про яких надається в складі пропозиції. Expected value: Yes
Acceptable evidence:
Document. Довідка довільної форми та необхідні копії документів. Учасник повинен надати довідку в довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності) за підписом уповноваженої особи та завірену печаткою, у разі її використання, з інформацією про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та відповідають кваліфікаційним вимогам передбаченим постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 року № 960 для забезпечення технічної охорони (з розрахунку згідно технічного завдання, але не менше 7 осіб: 6 охоронників та 1 керівник фізичної охорони), із зазначенням: ПІБ, кваліфікація/спеціальність, строк роботи на займаній посаді.
Щодо кожного працівника, зазначеного у довідці, надати чинні на дату подання тендерної пропозиції копії документів:
- - довідку про проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин;
- - медичну довідку про проходження попереднього (періодичного) медичного огляду працівників, відповідно до законодавства щодо проведення обов’язкових медичних оглядів працівників певних категорій;
- документ, який підтверджує що така особа не має непогашеної чи не знятої в установленому законом порядку судимості за скоєння умисних злочинів (виданий не пізніше, ніж за 30 днів до дати подання тендерної пропозиції);
- - документ, що підтверджує проходження навчання з питань пожежної безпеки.
Всі працівники повинні бути забезпечені форменим одягом відповідної пори року, спецзасобами індивідуального захисту та самооборони, які відповідають чинному законодавству, зокрема: бронежилети, в кількості з розрахунком на кожного працівника, які відповідають вимогам ТУ або ДСТУ, GPS трекерами (з розрахунком 1 трекер на 1 пост охорони).
Копії документів, що підтверджують кваліфікацію працівників (копії допусків та/або документів про підвищення кваліфікації тощо) надаються на всіх працівників Учасника, інформація про яких надається в складі пропозиції.
|
|
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
References to legislation
Підтверджується, що
Учасник повинен надати довідку в довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності) за підписом уповноваженої особи та завірену печаткою, у разі її використання, з інформацією про виконання аналогічного договору з аналогічним предметом закупівлі за 2024-2025 роки.
У довідці обов’язково зазначити організацію (замовника) з адресою та контактними телефонами, сумою договору та стан виконання, у тому числі своєчасності виконання договору.
Разом з довідкою подати:
- копію договору (включаючи всі додаткові угоди, додатки та/або специфікації),
- копії підтверджуючих документів про надання послуг (акти наданих послуг тощо);
- лист-відгук (лист-підтвердження) від контрагента, з яким співпрацював учасник на договірній основі за аналогічним предметом закупівлі.
Під аналогічним договором за предметом закупівлі слід розуміти виконаний договір, предметом якого було надання послуг, а саме послуги з охорони приміщень та/або послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації та/або послуги з охорони об’єктів та особистої охорони та/або предмет закупівлі відповідно до коду ДК 021:2015: 79710000-4 Охоронні послуги. Expected value: Yes
Acceptable evidence:
Document. Довідка в довільній формі та необхідні копії документів. Учасник повинен надати довідку в довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності) за підписом уповноваженої особи та завірену печаткою, у разі її використання, з інформацією про виконання аналогічного договору з аналогічним предметом закупівлі за 2024-2025 роки.
У довідці обов’язково зазначити організацію (замовника) з адресою та контактними телефонами, сумою договору та стан виконання, у тому числі своєчасності виконання договору.
Разом з довідкою подати:
- копію договору (включаючи всі додаткові угоди, додатки та/або специфікації),
- копії підтверджуючих документів про надання послуг (акти наданих послуг тощо);
- лист-відгук (лист-підтвердження) від контрагента, з яким співпрацював учасник на договірній основі за аналогічним предметом закупівлі.
Під аналогічним договором за предметом закупівлі слід розуміти виконаний договір, предметом якого було надання послуг, а саме послуги з охорони приміщень та/або послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації та/або послуги з охорони об’єктів та особистої охорони та/або предмет закупівлі відповідно до коду ДК 021:2015: 79710000-4 Охоронні послуги.
|
Dates
| Date of publication | 20.12.2025 13:08 | |
| Enquiry period end date | 26.12.2025 00:00 | |
| Proposals start date | 20.12.2025 13:07 | |
| Proposals end date | 29.12.2025 00:00 |
Procurement entity
| Official name | Тернопільська міська рада |
| National ID / Tax Number | 34334305 |
| Legal address | 46001, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, Листопадова, 5 |
