Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Announced: 19.12.2025 23:46. Last modified: 23.12.2025 17:34

Послуги з технічного обслуговування та/або ремонту автомобільних транспортних засобів -

Tender ID UA-2025-12-19-024977-a  
ID e9c27af2cc3b4962a4c114cc1e512816  
Plan ID UA-P-2025-12-19-029462-a  
The total budget for procurement
3`416`666.67 Hryvnia
You are not a participant of the discussion of this procurement yet
You are not a participant of this procurement yet
Cancel publishing
Add to favorites
Hide
To plan participation

Procurement entity

Official name Akcionerne tovaristvo Kiyivgaz  
The total budget for procurement 3`416`666.67 Hryvnia (no VAT)  
Purchase procedure ?:tender method open_aboveThreshold  
Method of evaluation of tender offers of participants Evaluation of bids of bidders on the lowest bid  
Procurement Category: Servises  
Announced
19.12.25
Clarification
till 24.12.25
Complaint period
till 24.12.25
Bid apply
till 27.12.25
Remains3 days. Hurry to participate! Hurry to participate!
Locked
from 23.12.25
The procedure is blocked due to a complaint
Auction
29.12.25
23.12.2025, 17:34. ID: UA-2025-12-19-024977-a.c1
A complaint to AMCU
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХЕВІ МАШИНЕРІ"
СКАРГА щодо порушення Замовником законодавства у сфері публічних закупівель встановленням, дискримінаційної вимоги у тендерній документації
Акціонерне товариство «Київгаз» (далі – Замовником) відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі від 25.11.2015 № 922-VIII (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі – Особливості) 19.12.2025 р. оприлюднено інформацію про проведення процедури закупівлі відкриті торги з Особливостями за предметом закупівлі: Послуги з технічного обслуговування та/або ремонту автомобільних транспортних засобів за кодом ДК 021:2015 50110000-9 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання», ідентифікатор закупівлі: UA-2025-12-19-024977-a (далі – Закупівля).
ТОВ «ХЕВІ МАШИНЕРІ» (далі – Скаржник), маючи бажання взяти участь у зазначеній закупівлі у відповідності до виду своєї діяльності та досвіду надання послуг, що відповідає предмету закупівлі, розглянуло тендерну документацію Замовника, затверджену Рішенням уповноваженої особи Акціонерного товариства «Київгаз», протокольне рішення №374/1178 від « 19 » грудня 2025 року, та виявило дискримінаційну вимогу, що унеможливлює участь Скаржника у даній Закупівлі.

Вимога встановлена замовником у Тендерній документації є дискримінаційною, і, відповідно, обмежує право участі у Закупівлі суб’єктів господарювання, що можуть успішно надавати послуги по вищевказаному Предмету закупівлі, чим, в тому числі, порушують законні права та інтереси Скаржника, зокрема:
- на участь у Закупівлі на рівних умовах з іншими учасниками;
- на перемогу в аукціоні у Закупівлі на рівних умовах з іншими учасниками;
- на отримання замовлення від Замовника;
- на отримання прибутку від проведення власної господарської діяльності.

Підставою подання Скаржником скарги є: порушення Замовником процедури Закупівлі у відповідності до норм чинного законодавства, неправомірні дії Замовника стосовно встановлення ним дискримінаційної та такої, що суперечить законодавству вимоги до потенційних Учасників, порушення прав та законних інтересів Скаржника.


Відповідно до частини 1 статті 5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.

Частиною 4 Закону передбачено, що Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.

Відповідно до частини 4 статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.

1. Скаржником оскаржується вимога тендерної документації щодо наявності ВЛАСНОГО підмінного автомобіля (фургона) з об’ємом вантажного відсіку не менше 11 м3 (надати документ підтвердження – копія технічного паспорту) та наявності ВЛАСНОГО складу автозапчастин, акумуляторних батарей, витратних матеріалів, паливно-мастильних матеріалів та автошин за однією адресою місцезнаходження приміщень СТО.

У пункті 1.2. «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Додатку 2 до тендерної документації, Замовником встановлено:
«1.2.1. Довідка, складена за Формою нижче, яка повинна містити інформацію про наявність в Учасника відповідного обладнання та відповідної матеріально-технічної бази, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, а саме:
…серед іншого, у тому числі:
- Власний підмінний автомобіль (фургон) з об’ємом вантажного відсіку не менше 11 м3 (надати документ підтвердження – копія технічного паспорту);
- Власний склад автозапчастин, акумуляторних батарей, витратних матеріалів, паливно-мастильних матеріалів та автошин за однією адресою місцезнаходження приміщень СТО».


Скаржник вважає вищезазначені вимоги незаконними, безпідставними, дискримінаційними та такими, що обмежує конкуренцію.
Дискримінаційна вимога щодо ПРАВА ПРИНАЛЕЖНОСТІ, а саме щодо того, що підмінний автомобіль (фургон) з об’ємом вантажного відсіку не менше 11 м3 та склад автозапчастин, акумуляторних батарей, витратних матеріалів, паливно-мастильних матеріалів та автошин за однією адресою місцезнаходження приміщень СТО, МАЮТЬ ПЕРЕБУВАТИ у ВЛАСНОСТІ, означає що лише деякі учасники можуть їй відповідати. Це створює нерівні умови для інших. Така вимога є порушенням принципів конкуренції.
Скаржник не має в наявності ВЛАСНОГО підмінного автомобіля (фургону) з об’ємом вантажного відсіку не менше 11 м3. Під час здійснення своєї господарської діяльності Скаржник користується підмінним автомобілем (фургоном) з об’ємом вантажного відсіку не менше 11 м3 на підставі договору СУБОРЕНДИ.
Скаржник не має в наявності ВЛАСНОГО складу автозапчастин, акумуляторних батарей, витратних матеріалів, паливно-мастильних матеріалів та автошин за однією адресою місцезнаходження приміщень СТО. Для здійснення своєї господарської діяльності Скаржник ОРЕНДУЄ нежитлове приміщення, у тому числі склад автозапчастин, акумуляторних батарей, витратних матеріалів, паливно-мастильних матеріалів та автошин за однією адресою місцезнаходження приміщень СТО.
Встановленням вищезазначеної вимоги у тендерній документації, Замовник ставить Скаржника у нерівне становище з іншими учасниками, не забезпечує рівне ставлення Замовника до кожного учасника та дискримінує учасників, в тому числі Скаржника, який має підмінний автомобіль (фургон) з об’ємом вантажного відсіку не менше 11 м3 в СУБОРЕНДІ (додається до Скарги) та має склад автозапчастин, акумуляторних батарей, витратних матеріалів, паливно-мастильних матеріалів та автошин за однією адресою місцезнаходження приміщень СТО на підставі ОРЕНДИ (додаєьться до скарги).
Таким чином Скаржник має достатній технічний потенціал, матеріально-технічну базу для повного надання послуг, виконання умов договору, що є предметом даної закупівлі. Але згідно вимог Замовника щодо наявності ЛИШЕ ВЛАСНОГО підмінного автомобіля (фургону) з об’ємом вантажного відсіку не менше 11 м3 та ВЛАСНОГО складу автозапчастин, акумуляторних батарей, витратних матеріалів, паливно-мастильних матеріалів та автошин за однією адресою місцезнаходження приміщень СТО, Скаржник не може взяти участь в даних торгах.
Встановлення Замовником таких вимог порушує права та значно обмежує коло потенційних учасників, які могли б взяти участь у зазначеній процедурі закупівлі, в тому числі Скаржника, що в свою чергу, не призведе до максимальної економії та ефективності використання державних коштів. Це явне пряме порушення Закону та дискримінаційні вимоги.
Вважаємо зазначені вимоги необґрунтованими, дискримінаційними та такими, що прописані під конкретного учасника, для подальшого визнання його переможцем та укладення відповідного договору.

Замовник не обґрунтував на законодавчому та технічному рівні та документально не підтвердив необхідність встановлення вищезазначених вимог.
За таких умов, прийняти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті субʼєкти господарювання (учасники), які мають саме у ВЛАСНОСТІ підмінний автомобіль (фургон) з об’ємом вантажного відсіку не менше 11 м3 та мають у ВЛАСНОСТІ склад автозапчастин, акумуляторних батарей, витратних матеріалів, паливно-мастильних матеріалів та автошин за однією адресою місцезнаходження приміщень СТО, із запасом запчастин не менше 80% номенклатурного переліку на кожну модель автомобіля Замовника, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника.
Шляхом включення до тендерної документації таких дискримінаційних вимог замовник навмисно та необґрунтовано звужує коло потенційних учасників закупівлі, перешкоджаючи нам, як потенційному Учаснику, що спроможний виконати умови договору та має досвід виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, в участі у процедурі закупівлі.

Замовник закупівлі, всупереч діючому законодавству, включив до вимог тендерної документації дискримінаційну, суб’єктивні та штучні обмеження, які настільки очевидні, що дозволяють стверджувати, що вже на етапі формування тендерної документації має місце змова між Замовником тендеру та одним із учасників процедури, під якого були виписані умови тендерній документації, які є дискримінаційними по відношенню до інших учасників, в тому числі до Скаржника.

Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінація учасників та рівне ставлення до них, передбачені статтею 5 Закону.
Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації в цій частині.

Враховуючи викладене, з метою усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, Скаржник просить зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації та виключити викладені у цій скарзі дискримінаційні вимоги, які порушують законодавство про публічні закупівлі та наше право на участь у торгах.

Замовник порушив право Скаржника на рівну корекцію. Таким чином, вважаємо дії Замовника такими, що порушують принципи добросовісної конкуренції серед учасників і недискримінації учасників та рівне ставлення до них, визначені статтею 5 Закону.

Відповідно до сттатті 9 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Статтею 42 Конституції України встановлено, що держава забезпечує захист конкуренції у підприємницькій діяльності. Не допускаються зловживання монопольним становищем на ринку, неправомірне обмеження конкуренції та недобросовісна конкуренція. Згідно із частиною 5 статті 13 Цивільного кодексу України, не допускаються використання цивільних прав з метою неправомірного обмеження конкуренції, зловживання монопольним становищем на ринку, а також недобросовісна конкуренція.
Частини 2-4 статті 5 Закону встановлюють наступні правила, покликані забезпечити недискримінацію Учасників: учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах; Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом; Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Частиною 4 статті 22 Закону заборонено встановлювати у ТД вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Заборона на встановлення дискримінаційних вимог випливає також з інших вимог Закону. Зокрема, у частині 1 статті 5 Закону визначено, принципи здійснення закупівлі: добросовісна конкуренція серед учасників; недискримінація учасників та рівне ставлення до них тощо.

Ураховуючи вищевикладене та керуючись статтею 18 Закону та з метою усунення порушень, які викладені у цій Скарзі.
ПРОСИМО:
1. Прийняти Скаргу щодо порушення Замовником законодавства у сфері публічних закупівель, встановлення дискримінаційних вимог у тендерній документації до розгляду;
2. Зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації та виключити дискримінаціні вимоги, що зазначені у пункті 1.2. «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Додатку 2 до тендерної документації Замовника:
«1.2.1. Довідка, складена за Формою нижче, яка повинна містити інформацію про наявність в Учасника відповідного обладнання та відповідної матеріально-технічної бази, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, а саме:
…серед іншого, у тому числі:
- Власний підмінний автомобіль (фургон) з об’ємом вантажного відсіку не менше 11 м3 (надати документ підтвердження – копія технічного паспорту). Підмінний автомобіль надається Замовнику на безоплатній основі на час виконання ремонту автомобілів;
- Власний склад автозапчастин, акумуляторних батарей, витратних матеріалів, паливно-мастильних матеріалів та автошин за однією адресою місцезнаходження приміщень СТО, із запасом запчастин не менше 80% номенклатурного переліку на кожну модель автомобіля Замовника».


Документальне підтвердження:
1. Тендерна документація Замовника;
2. Договір суборенди майстерня:
3. Техпаспорт Рено Мастер:
4. Договір №5-25 від 30.06.2025 р. + акт:
5. Договір №06 25 від 30.06.2025 р. + акт;
6. Договір 3_25;
7. Додаткова_угода_№_1_до_договору_№_3_25_від_01_02_2025_р_+_акт.
Serial number of the item of complaint: 1
Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації
Description of the essence of the point of complaint
1. Скаржником оскаржується вимога тендерної документації щодо наявності ВЛАСНОГО підмінного автомобіля (фургона) з об’ємом вантажного відсіку не менше 11 м3 (надати документ підтвердження – копія технічного паспорту) та наявності ВЛАСНОГО складу автозапчастин, акумуляторних батарей, витратних матеріалів, паливно-мастильних матеріалів та автошин за однією адресою місцезнаходження приміщень СТО.
Classification of violation
Кваліфікаційні критерії учасників
?:tender complaint objection requested remedy Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
2. Зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації та виключити дискримінаціні вимоги, що зазначені у пункті 1.2. «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Додатку 2 до тендерної документації Замовника
?:tender complaints objections argument evidence Тендерна документація замовника
?:tender complaints objections argument evidence Договір суборенди майстерня
?:tender complaints objections argument evidence Техпаспорт Рено Мастер
?:tender complaints objections argument evidence Договір №5-25 від 30.06.2025
?:tender complaints objections argument evidence Договір №06 25 від 30.06.2025
?:tender complaints objections argument evidence Договір 3_25
?:tender complaints objections argument evidence Додаткова угода №1 до договору № 3_25 від 01.02.2025
Awaiting consideration
23.12.2025 17:34