Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Announced: 19.12.2025 22:12. Last modified: 19.12.2025 22:12

Запасні частини та витратні матеріали до них до вантажних, легкових колісних автомобільних транспортних засобів-7 (ВЛКАТЗ) в асортименті. -

Tender ID UA-2025-12-19-024551-a  
ID e6379b8a19f84a7886b9ffeadb7d4682  
Expected price
32`949.99 Hryvnia
You are not a participant of the discussion of this procurement yet
You are not a participant of this procurement yet
Cancel publishing
Add to favorites
Hide
To plan participation

Procurement entity

Official name КВАРТИРНО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНИЙ ВІДДІЛ МІСТА ВІННИЦЯ  
Expected price 32`949.99 Hryvnia (no VAT)  
Cause description ОБҐРУНТУВАННЯ НОВОЇ ЗАКУПІВЛІ Причина: виникнення додаткових потреб у товарах, якщо замовник не міг передбачити дані витрати на закупівлю товарів, та відносно них скласти річний план закупівлі на початок фінансового (бюджетного) року, оскільки не передбачалось таке інтенсивне використання товарів, та враховуючи обставини: - виділення додаткових коштів згідно бюджетної довідки №181 від 18.12.2025 року; Обґрунтування закупівлі «Запасні частини та витратні матеріали до них до вантажних, легкових колісних автомобільних транспортних засобів-7 (ВЛКАТЗ) в асортименті» за кодом ДК 021:2015 (CPV) 34330000-9 Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів: Висновок: враховуючи, що законом встановлено порядок придбання товарів у разі: - виділення додаткових коштів, можливе після вчинення замовником дій, передбачених ч. 1 ст. 4 вказаного Закону, керуючись вартісними межами, встановленими у п. 11 Особливостей, оскільки, виходячи зі змісту п. 11 Особливостей та з урахуванням БК України, такий предмет закупівлі у вищевказаних випадках вважатиметься новим предметом договору. При цьому здійснення закупівель у вищезазначених випадках має бути обґрунтованим та документально підтвердженим. Отже: - у разі виділення додаткових коштів, які замовник об’єктивно не міг передбачити на момент здійснення первинної закупівлі та необхідності здійснення нової закупівлі (виникнення додаткової потреби таких товарах з метою оперативного ремонту та укомплектування вантажних транспортних засобів Замовника, які перебувають на балансовому обліку, у власності, у користуванні, у господарському володінні (віданні) Замовника для виконання статутних завдань та господарських потреб, яку замовник не міг передбачити), така закупівля можлива після вчинення замовником дій, передбачених ч. 1 ст. 4 Закону, керуючись вартісними межами, оскільки такий предмет закупівлі у вищевказаному випадку вважатиметься новим предметом договору. Таким чином беручи до уваги вимоги та обґрунтування, вказані вище, слід оголосити нову закупівлю. Ураховуючи те, що Законом передбачено право замовників використовувати електронну систему закупівель у зазначеному випадку, та беручи до уваги викладене вище, замовник самостійно приймає рішення про використання електронної системи закупівель під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких встановлена п. 11 Особливостей. Уповноважена особа Дмитро НИЖНИК  
Purchase procedure
Purchase without the use of an electronic system
 
Announced
19.12.25
Choice of contractor
Preparation of contract
Completed
19.12.25