Announced: 19.12.2025 16:05. Last modified: 19.12.2025 16:05
Хліб пшеничний в/г (ДК 021:2015: 15811100-7 Хліб); Хліб житньо-пшеничний(ДК 021:2015: 15811100-7 Хліб); Булка здобна із борошна пшеничного вищого ґатунку (ДК 021:2015: 15811200-8 Булки)
| Tender ID | UA-2025-12-19-020468-a | |
| ID | 2734020e08d8432488b221b66947a38e | |
| Plan ID | UA-P-2025-12-19-022600-a |
The total budget for procurement
1`200`946.78 Hryvnia
Price for offer 2040.00 Hryvnia
Register and take part in the auction
or sign in if you are already a participant
You are not a participant of the discussion of this procurement yet
You are not a participant of this procurement yet
Cancel publishing
Add to favorites
Hide
To plan participation
Procurement entity
| Official name | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ОБЛАСНИЙ ГОСПІТАЛЬ ВЕТЕРАНІВ ВІЙНИ" | |
| The total budget for procurement | 1`200`946.78 Hryvnia (VAT included) | |
| Purchase procedure | ?:tender method open_aboveThreshold | |
| Method of evaluation of tender offers of participants | Evaluation of bids of bidders on the lowest bid | |
| Procurement Category: | Goods |
Announced
19.12.25
Clarification
till 24.12.25
Complaint period
till 24.12.25
Bid apply
till 27.12.25
Remains6 days Hurry to participate!
Auction
29.12.25
Specification of procurement
Lot #1. Хліб пшеничний в/г (ДК 021:2015: 15811100-7 Хліб); Хліб житньо-пшеничний(ДК 021:2015: 15811100-7 Хліб); Булка здобна із борошна пшеничного вищого ґатунку (ДК 021:2015: 15811200-8 Булки)
ДК 021:2015: 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
Auction parameters
| Expected price | 1`200`946.78 Hryvnia (VAT included) | |
| Amount of the minimal step of auction | 6`004.73 Hryvnia | |
| Auction start date | 29.12.2025 12:17 |
Terms of the payment
| Title of event | Goods delivery | |
| Type of the payment | Payment after delivery (made works) | |
| Payment amount (IMPORTANT: Total payment terms must be 100%) | 100% | |
| Period | 30 ?:tender milestones item duration type calendar |
Procurement specifications
| 1) |
Хліб пшеничний в/г
ДК 021:2015: 15811100-7 - Хліб
Delivery address: 61019, Україна, Харківська область, Харків, ВУЛИЦЯ ВРУБЕЛЯ, будинок 42-А
Required maximum delivery date
: 31.12.2026
|
Quantity: 12900 кілограм
|
| 2) |
Хліб житньо-пшеничний
ДК 021:2015: 15811100-7 - Хліб
Delivery address: 61019, Україна, Харківська область, Харків, ВУЛИЦЯ ВРУБЕЛЯ, будинок 42-А
Required maximum delivery date
: 31.12.2026
|
Quantity: 4860 кілограм
|
| 3) |
Булка здобна із борошна пшеничного вищого ґатунку
ДК 021:2015: 15811200-8 - Булки
Delivery address: 61019, Україна, Харківська область, Харків, ВУЛИЦЯ ВРУБЕЛЯ, будинок 42-А
Required maximum delivery date
: 31.12.2026
|
Quantity: 4860 кілограм
|
Tender documents
![]() |
Technical description of the subject of procurement
Додаток 2 Тех вимоги хліб.docx
|
Published: 19.12.2025 16:05
version from date: 19.12.2025 16:05
ID: c24490a1b4e14db9902198eef91d29dd
|
![]() |
Eligibility Criteria
Додаток_1_кв_кр,_вимоги_статті_17_Закону_та_інші_вимоги_хліб.docx
|
Published: 19.12.2025 16:05
version from date: 19.12.2025 16:05
ID: 528de409f94f4d19ba3a0ce522686137
|
![]() |
Document type is not specified
Додаток_4_Перелік_документів_та_або_інформації_які_подаються_Учасником.docx
|
Published: 19.12.2025 16:05
version from date: 19.12.2025 16:05
ID: 80b44bd7c97649a79523d69b22ac56c5
|
![]() |
Eligibility Criteria
Додаток_5 Документи переможця.docx
|
Published: 19.12.2025 16:05
version from date: 19.12.2025 16:05
ID: 02e8303c6d2b4b88949e932cfe2af2fe
|
![]() |
Bidding Documents
ТД хліб.docx
|
Published: 19.12.2025 16:05
version from date: 19.12.2025 16:05
ID: 30e88232402e479285ee7e78018f76b9
|
![]() |
Draft contract
Додаток 3 Проєкт договору.docx
|
Published: 19.12.2025 16:05
version from date: 19.12.2025 16:05
ID: 4d2b4f80dd3740ce89715e2a9076cbe7
|
![]() |
Tender notice
sign.p7s
|
Published: 19.12.2025 16:05
version from date: 19.12.2025 16:05
ID: 7ebed69b164c41549af68ec0967ef08a
|
Tender configuration
▼Description of criteria
|
Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
Замовник може відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з тим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання і застосування санкцій у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Зазначений учасник процедури закупівлі може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відхилення тендерної пропозиції. Для цього учасник процедури закупівлі (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, тендерна пропозиція такого учасника не може бути відхилена
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків Expected value: Yes
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків Expected value: Yes
Acceptable evidence:
Document.
|
|
Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Acceptable evidence:
Document.
|
|
Вчинення корупційних правопорушень
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
References to legislation
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення Expected value: Yes
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією Expected value: Yes
Acceptable evidence:
Document.
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією Expected value: Yes
Acceptable evidence:
Document.
|
|
Вчинення економічних правопорушень
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
References to legislation
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів Expected value: Yes
|
|
Вчинення кримінальних правопорушень
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
References to legislation
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку Expected value: Yes
Acceptable evidence:
Document.
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку Expected value: Yes
Acceptable evidence:
Document.
|
|
Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Acceptable evidence:
Document.
|
|
Порушення справи про банкрутство
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура Expected value: Yes
|
|
Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
References to legislation
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА Expected value: Yes
|
|
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми Expected value: Yes
Acceptable evidence:
Document.
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми Expected value: Yes
Acceptable evidence:
Document.
|
|
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
References to legislation
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" Expected value: Yes
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом Expected value: Yes
|
|
Строк дії тендерної пропозиції
Строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
References to legislation
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій Expected value: 90 день
|
|
Мова (мови) тендерної пропозиції
Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації і додатками до неї, складаються українською мовою.
Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові, ніж українська, учасник надає автентичний переклад цього документа українською мовою. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст викладений українською мовою.
Дана вимога не відноситься до власних назв та/або загальноприйнятих визначень, термінів, малюнків, креслень тощо
References to legislation
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Ukrainian
|
|
Забезпечення виконання договору про закупівлю
Забезпечення виконання договору про закупівлю повертається: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі/спрощеної закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 цього Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин
References to legislation
При наданні забезпечення у іншій формі підтверджується, що
Забезпечення виконання договору про закупівлю (Замовник має право вимагати від переможця процедури закупівлі внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору, якщо внесення такого забезпечення передбачено тендерною документацією.
Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 5 % від суми Договору.
Вид забезпечення виконання договору про закупівлю - кошти, прераховані на розрахунковий рахунок Замовника. Замовник вимагає від учасника-переможця надати (у робочий час за адресою місцезнаходження Замовника) в паперовому вигляді забезпечення виконання договору — оригінал платіжного доручення або виписку з банку, скріплені печаткою. Додатково учасник-переможець завантажує скановані копії цих документів в систему.
Забезпечення виконання договору повинно бути надано не пізніше дати укладення договору про закупівлю, але в будь-якому випадку до кінцевого строку укладання договору, передбаченого статтею 33 Закону.
Кошти, як забезпечення виконання договору про закупівлю, повинні бути перераховані на розрахунковий рахунок UA 043052990000026008045911706 в АТКБ «ПРИВАТБАНК», код ЄДРПОУ – 02003617, МФО – 351533.
Призначення платежу: Забезпечення виконання договору про закупівлю –(Хліб пшеничний в/г; Хліб житньо-пшеничний, булка здобна із борошна пшеничного вищого ґатунку), 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби Отримувач: КНП ХОР «ОБЛАСНИЙ ГОСПІТАЛЬ ВЕТЕРАНІВ ВІЙНИ»
Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю не пізніше ніж протягом 5 банківських днів з дня настання наступних обставин:
1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю;
2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним;
3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону та з урахуванням п.21 Особливостей;
4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин;
5) за згодою сторін. Забезпечення договору не повертається (повністю або частково) в разі невиконання або неналежного виконання своїх зобов’язань Постачальником, зокрема, але не виключно:
- за прострочення здійснення поставок;
- за порушення умов зобов’язання щодо якості товару або відмова від виконання зобов’язань по договору.
У випадку не надання забезпечення виконання договору та підтверджуючих документів до дати підписання договору, Замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника відповідно до п.44.
Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, цією тендерною документацією та договором про закупівлю, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету.) Expected value: Yes
Acceptable evidence:
Document. Підтвердження забезпечення виконання договору про закупівлю. Переможець процедури закупівлі надає (у робочий час за адресою місцезнаходження Замовника) в паперовому вигляді забезпечення виконання договору — оригінал платіжного доручення або виписку з банку, скріплені печаткою. Додатково учасник-переможець завантажує скановані копії цих документів в систему, відповідно до пункту 5 розділу 6 тендерної документації
Purchase document:Додаток_5 Документи переможця.docx
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю (Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 5 % від суми Договору.) Expected value: 5 відсоток
|
|
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб'єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців
References to legislation
Підтверджується, що
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій Expected value: Yes
Acceptable evidence:
Document. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. а) Інформацію у вигляді таблиці про наявність спеціалізованого автотранспорту - не менше двох одиниць, із зазначенням власника, реєстраційного номеру автомобіля та виду (типу) кузову автотранспортного засобу (обов’язково додаються свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів на спеціалізований автотранспорт): № Вид (тип) кузову спеціалізованого автотранспорту (СА) Реєстраційний номер СА Кількість сидячих місць з місцем водія (згідно свідоцтва про реєстрацію СА Власник СА Підстава користування СА Оператор ринку, який фактично використовує СА б) свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу на спеціалізований автотранспорт або документи, які відповідають вимогам чинного законодавства, та підтверджують надання власником спеціалізованого автотранспорту Учаснику права користування спеціалізованим автотранспортом (крім довіреностей, оскільки згідно із ч. 3 ст. 244 ЦК України довіреністю можливо лише уповноважити особу на представництво довірителя перед третіми особами) чинний договір Учасника з Перевізником, який укладений згідно з вимогами законодавства України. Такий договір повинен підтверджувати надання саме Перевізником послуг перевезення Учаснику (згідно із ч. 1 ст. 902 ЦК України). Разом з договором надається виписка з єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, відповідно до якої одним із основних видів економічної діяльності Перевізника має бути «Вантажний автомобільний транспорт» клас 49.41. Якщо Перевізник не є власником спеціалізованого автотранспорту, то в складі пропозиції повинні бути також документи, які відповідають вимогам чинного законодавства, та підтверджують надання власником спеціалізованого автотранспорту Перевізнику права користування спеціалізованим автотранспортом (крім довіреностей, оскільки згідно із ч. 3 ст. 244 ЦК України довіреністю можливо лише уповноважити особу на представництво довірителя перед третіми особами). в) рішення або повідомлення про державну реєстрацію потужностей для виду діяльності – транспортування, яке видане тій особі, яка, згідно з пропозицією учасника, фактично використовує, керує (буде використовувати, керувати), задіює (задіє в майбутньому) для транспортування предмету тендеру повідомлений в таблиці спеціалізований автотранспорт; г) документ, що підтверджує проведення дезінфекції транспортних засобів, якими буде здійснюватися поставка (діючий договір (договори) про проведення дезінфекції); д) акти виконаних робіт з дезінфекції автотранспортних засобів, якими буде здійснюватися поставка предмету закупівлі, за останній місяць до дати подання тендерної пропозиції (підтвердження проведення дезінфекції транспортних засобів не менш ніж один раз на десять днів); Суб’єкт господарювання, який залучається Учасником для проведення дезінфекції транспортних засобів повинен мати сертифікат на систему управління якістю відповідно до вимог ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) на діяльність з дезінфекції; е) Документ, що підтверджує проведення контролю бактеріологічного забруднення транспортного засобу, якими буде здійснюватися поставка (змивів з автотранспорту): - договір на проведення контролю бактеріологічного забруднення транспортного засобу вказаного в довідці, який буде використовуватися для перевезення продукції (змивів з автотранспорту: БГКП, S. аureus, бактерії родини сальмонел), термін дії якого має бути дійсним на період не менш як до 31.12.2026 року. - акти виконаних робіт з виявлення бактеріологічного забруднення та протокол випробування (на змиви кузову(ів) автотранспорту з середини; підлоги автотранспорту; бокової лівої стінки автотранспорту; бокової правої стінки автотранспорту, стелі автотранспорту; дверей автотранспорту). Періодичність виявлення бактеріологічного забруднення автотранспорту має проводитися не рідше одного разу на місяць. є) протокол перевірки технічного стану транспортного засобу вказаного в довідці, який буде використовуватися для перевезення продукції; З метою підтвердження запровадження обов’язкових постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР), учасник надає документи, що підтверджують те, що учасник або особа, яка (використовуватиме) потужності та спеціалізований автотранспорт, зазначений в інформаційній довідці на вимогу пп. а, ж п. 1 Додатку 1 до ТД, запровадив обов’язкові постійно діючі процедури, засновані на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР), а саме: - чинний сертифікат, відповідно, учасника або особи, який посвідчує, що система управління безпечністю харчових продуктів відповідає ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT) «Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-якої організації в харчовому ланцюгу» та/або ISO 22000:2018 «Food Safety Management Systems-Requirements for any organization in the food chain» (ISO 22000:2018 «Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюга») або ДСТУ 4161-2003 “Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги”. За відсутності вищезазначеного(-них) сертифікатів, учасник надає наступні документи для підтвердження, відповідно, учасником або особою запровадження обов’язкових постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР), а саме: • наказ про створення групи безпечності (групи НАССР) та документальне підтвердження знань, досвіду групи безпечності, права здійснювати відповідне навчання, дати (факту) проведеного навчання; • політику щодо безпечності харчових продуктів; • план(и) НАССР, що передбачені ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT) або ДСТУ 4161-2003; • програми-передумови, що передбачені ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT) або ДСТУ 4161-2003; • звіти про результати внутрішніх аудитів; • журнали, що передбачені ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT) або ДСТУ 4161-2003. ж) інформаційну довідку про потужності (об’єкти), де буде здійснюватись виробництво та/або обіг предмету закупівлі (згідно із Законом України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів») відповідно до форми; № з/п Підстави користування (вид, номер та дата договору, якщо власник приміщень вказати номер та дату набуття право власності) Вид приміщень (складські, торгівельні, магазин або інше)* Площа (у разі оренди, суборенди) Номер дозвільного документу Розташування (адреса) Оператор ринку, який фактично використовує потужності (об’єкт) На власні потужності (об’єкти) Учасник надає правовстановлюючий документ. Якщо потужності (об’єкт) не належить Учаснику, то надається в складі пропозиції документ (договір) щодо правових підстав задіювання потужності (об’єкту) в процесі обігу предмету тендеру. Даний документ (договір) повинен містити інформацію про часові межі розпорядку роботи потужності (об’єкту). В пропозиції надається виданий на ім’я оператора ринку - особи, яка фактично використовує (використовуватиме) потужності (об’єкт) для обігу предмету закупівлі: експлуатаційний дозвіл (з додатками, якщо це передбачено змістом експлуатаційного дозволу) на дані потужності (об’єкти), у якому вказано про можливість здійснення виробництва та/або обігу на даних потужностях предмету закупівлі або експлуатаційний дозвіл оператора ринку, що провадить діяльність, пов’язану з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження, або рішення (повідомлення) про державну реєстрацію зазначених потужностей, які використовуються на будь-якій стадії виробництва та/або обігу харчових продуктів.
Purchase document:Додаток_1_кв_кр,_вимоги_статті_17_Закону_та_інші_вимоги_хліб.docx
|
|
Наявність працівників відповідної кваліфікації
Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб'єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців
References to legislation
Підтверджується, що
Наявність працівників відповідної кваліфікації Expected value: Yes
Acceptable evidence:
Document. Наявність працівників відповідної кваліфікації. а) інформацію у формі таблиці про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за участі яких буде здійснюватись обіг предмету закупівлі, а саме: про наявність водія автотранспортного засобу, експедитора транспортного, вантажника П.І.Б. Посада рнокпп Водії автотранспортних засобів, експедитори транспортні, вантажники повинні виконувати перелік посадових (робочих) обов’язків відповідно до типової кваліфікаційної характеристики даних професій. Одночасне виконання функції та обов’язків різних професій однією особою не допускається. Під час перевезення товару експедитор транспортний несе повну матеріальну відповідальність за втрату чи недостачу переданих до перевезення вантажів. На підтвердження даної вимоги Учасник у складі тендерної пропозиції надає договір про повну матеріальну відповідальність експедитора транспортного укладеного з його роботодавцем. б) щодо всіх вказаних працівників – підтвердження трудових відносин між Учасником або суб’єктом (суб’єктами) господарювання, якого (яких) Учасник залучає для обігу предмету закупівлі: трудові книжки вказаних працівників (перша сторінка та сторінка з останнім записом про прийняття на роботу) і повідомлення про прийняття працівників на роботу (у разі прийняття працівника після 17.06.2015р.) у відповідності до постанови КМУ № 413 від 17.06.2015р., з доказом їх отримання територіальним органом Державної фіскальної служби, та/або зареєстровані/незареєстровані в Центрі зайнятості трудові договори і повідомлення про прийняття працівників на роботу (у разі прийняття працівника після 17.06.2015р.) у відповідності до постанови КМУ № 413 від 17.06.2015р., з доказом їх отримання територіальним органом Державної фіскальної служби. У разі якщо працівники Учасника прийняті на роботу після 10.06.2021 року та не мають трудової книжки, вони подають інший рівнозначний документ – витяг з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування. Якщо Учасник і роботодавець вказаних працівників є різними особами, пропозиція повинна містити документальне підтвердження господарських відносин Учасника та роботодавця; в) особисті медичні книжки (з відміткою медичного закладу про проходження медогляду) всіх вказаних водіїв автотранспортного засобу, експедиторів транспортних, вантажників; г) сканкопія оригіналу посвідчення водія на право керування спеціалізованим автотранспортом, який буде залучений для доставки предмета закупівлі; д) документи, що підтверджують проходження навчання всіх вказаних працівників з питань гігієни персоналу та гігієнічних вимог до обігу харчових продуктів відповідно до ст. 48 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів». Даний документ має містити інформацію про дату такого навчання; е) сканкопію оригіналу сертифікату ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, ITD) «Системи управління якістю. Вимоги» та/або ДСТУ EN ISO 9001:2018 «Системи управління якістю. Вимоги» (EN ISO 9001:2015, ITD, ISO 9001:2015, ITD) виданий на Учасника, якщо він залучає власних працівників для доставки та супроводження предмету закупівлі або на суб’єкта який залучається Учасником для транспортування предмету закупівлі та працівники якого використовуються для доставки та супроводження предмету закупівлі; є) сканкопію оригіналу сертифікату ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, ITD) «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування» виданий на Учасника, якщо він залучає власних працівників для доставки та супроводження предмету закупівлі або на суб’єкта господарювання, який залучається Учасником для транспортування предмету закупівлі та працівники якого використовуються для доставки та супроводження предмету закупівлі. ж) Сканкопію оригіналу сертифікату ДСТУ ISO 28000:2008 (ISO 28000:2007, ITD) «Системи управління безпекою ланцюга постачання. Вимоги.» виданий на Учасника, якщо він залучає власних працівників для доставки та супроводження предмету закупівлі або на суб’єкта господарювання, який залучається Учасником для транспортування предмету закупівлі та працівники якого використовуються для доставки та супроводження предмету закупівлі. з) Сканкопію оригіналу сертифікату на відповідність вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосовування (ISO 14001:2015, IDT) Учасника або особи яка фактично використовує (використовуватиме) спеціалізований автотранспорт для обігу предмету закупівлі. и) документ що підтверджує результат санітарно-мікробіологічного дослідження змивів з рук на наявність БГКП водія автотранспортного засобу, експедитора транспортного та вантажника. Періодичність санітарно-мікробіологічного дослідження змивів з рук працівників має проводитися не рідше одного разу на місяць
Purchase document:Додаток_1_кв_кр,_вимоги_статті_17_Закону_та_інші_вимоги_хліб.docx
|
|
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
References to legislation
Підтверджується, що
Наявність досвіду виконання аналогічного договору Expected value: Yes
Acceptable evidence:
Document. Наявність досвіду виконання аналогічного договору. 3.1. Інформаційна довідка завірена підписом уповноваженої особи учасника, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) (не менше одного договору) за формою: № з/п Предмет договору Номер, дата укладання та термін дії договору Повна назва покупця Адреса покупця . Аналогічним вважається договір який підтверджує наявність у учасника досвіду щодо постачання товару, який є предметом закупівлі (хліб). 3.2. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) Учасник має надати: - не менше 1 сканованої копії оригіналу договору, зазначеного у довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору). Інформація може надаватися про частково виконаний договір, дія, якого не закінчена.
Purchase document:Додаток_1_кв_кр,_вимоги_статті_17_Закону_та_інші_вимоги_хліб.docx
|
Dates
| Date of publication | 19.12.2025 16:05 | |
| Enquiry period end date | 24.12.2025 00:00 | |
| Proposals start date | 19.12.2025 16:05 | |
| Proposals end date | 27.12.2025 00:05 |
Procurement entity
| Official name | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ОБЛАСНИЙ ГОСПІТАЛЬ ВЕТЕРАНІВ ВІЙНИ" |
| National ID / Tax Number | 02003617 |
| Legal address | 61019, Україна, Харківська область, Харків, ВУЛИЦЯ ВРУБЕЛЯ, будинок 42-А |
