Announced: 18.12.2025 19:29. Last modified: 18.12.2025 19:30
Кейтерингові послуги з організації харчування вихованцям Одеського закладу дошкільної освіти "Дитячий садок" №8 комбінованого типу Одеської міської ради, код 55520000-1 — Кейтерингові послуги за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника
| Tender ID | UA-2025-12-18-025114-a | |
| ID | ad0d0502b7be44699d859afbb7ed4eba | |
| Plan ID | UA-P-2025-12-18-031274-a |
The total budget for procurement
624`630.50 Hryvnia
Price for offer 612.00 Hryvnia
Register and take part in the auction
or sign in if you are already a participant
You are not a participant of the discussion of this procurement yet
You are not a participant of this procurement yet
Cancel publishing
Add to favorites
Hide
To plan participation
Procurement entity
| Official name | КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ЦЕНТР ФІНАНСУВАННЯ ТА ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЗАКЛАДІВ ТА УСТАНОВ СИСТЕМИ ОСВІТИ КИЇВСЬКОГО РАЙОНУ М. ОДЕСИ" | |
| The total budget for procurement | 624`630.50 Hryvnia (no VAT) | |
| Purchase procedure | ?:tender method open_aboveThreshold | |
| Method of evaluation of tender offers of participants | Evaluation of bids of bidders on the lowest bid | |
| Procurement Category: | Servises |
Announced
18.12.25
Clarification
till 23.12.25
Complaint period
till 23.12.25
Bid apply
till 26.12.25
Remains3 days. Hurry to participate! Hurry to participate!
Auction
26.12.25
Specification of procurement
Lot #1. Кейтерингові послуги з організації харчування вихованцям Одеського закладу дошкільної освіти "Дитячий садок" №8 комбінованого типу Одеської міської ради, код 55520000-1 — Кейтерингові послуги за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника
Auction parameters
| Expected price | 624`630.50 Hryvnia (no VAT) | |
| Amount of the minimal step of auction | 3`124.00 Hryvnia | |
| Auction start date | 26.12.2025 13:46 |
Terms of the payment
| Title of event | ?:tender milestones item title submittingServices | |
| Description | ЗАМОВНИК сплачує ВИКОНАВЦЮ кошти за надані послуги на підставі акту наданих послуг в повному обсязі протягом 10 робочих днів після надходження відповідних бюджетних коштів на рахунки ЗАМОВНИКА. | |
| Type of the payment | Payment after delivery (made works) | |
| Payment amount (IMPORTANT: Total payment terms must be 100%) | 100% | |
| Period | 10 ?:tender milestones item duration type working |
Procurement specifications
| 1) |
Кейтерингові послуги з організації харчування вихованцям Одеського закладу дошкільної освіти "Дитячий садок" №8 комбінованого типу Одеської міської ради
ДК 021:2015: 55521200-0 - Послуги з доставки їжі
Delivery address: 65038, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Дача Ковалевського, 142
Required maximum delivery date
: 30.06.2026
|
Quantity: 1 послуга
|
Tender documents
![]() |
Bidding Documents
ТД_КЕЙТЕРИНГОВІ ПОСЛУГИ ЗДО №8_18.12.2025.docx
|
Published: 18.12.2025 19:29
version from date: 18.12.2025 19:29
ID: 76138a07ef4a4e34b0bda5bdad116784
|
![]() |
Document type is not specified
Додаток 1.docx
|
Published: 18.12.2025 19:29
version from date: 18.12.2025 19:29
ID: 3922d32c41dc4338ad4b5ffa924fb335
|
![]() |
Technical description of the subject of procurement
Додаток 2.docx
|
Published: 18.12.2025 19:29
version from date: 18.12.2025 19:29
ID: 165a76d70f964e97a9972dfabb26400f
|
![]() |
Draft contract
Додаток 3.docx
|
Published: 18.12.2025 19:29
version from date: 18.12.2025 19:29
ID: 51047c1f17e84a8ab541c7485d015738
|
![]() |
Document type is not specified
Додаток 4.docx
|
Published: 18.12.2025 19:29
version from date: 18.12.2025 19:29
ID: 6e34afa786ed4102a794e0375a3399cd
|
![]() |
Document type is not specified
Додаток 5.docx
|
Published: 18.12.2025 19:29
version from date: 18.12.2025 19:29
ID: 39324f550ab247f39c50afe0233ec2f0
|
![]() |
Tender notice
sign.p7s
|
Published: 18.12.2025 19:30
version from date: 18.12.2025 19:30
ID: f3cb52dca44f45ada1865d698b537db5
|
Tender configuration
▼Description of criteria
|
Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
Замовник може відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з тим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання і застосування санкцій у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Зазначений учасник процедури закупівлі може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відхилення тендерної пропозиції. Для цього учасник процедури закупівлі (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, тендерна пропозиція такого учасника не може бути відхилена
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків Expected value: Yes
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків Expected value: Yes
Acceptable evidence:
Document.
|
|
Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Acceptable evidence:
Document.
|
|
Вчинення корупційних правопорушень
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
References to legislation
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення Expected value: Yes
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією Expected value: Yes
Acceptable evidence:
Document.
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією Expected value: Yes
Acceptable evidence:
Document.
|
|
Вчинення економічних правопорушень
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
References to legislation
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів Expected value: Yes
|
|
Вчинення кримінальних правопорушень
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
References to legislation
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку Expected value: Yes
Acceptable evidence:
Document.
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку Expected value: Yes
Acceptable evidence:
Document.
|
|
Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Acceptable evidence:
Document.
|
|
Порушення справи про банкрутство
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура Expected value: Yes
|
|
Наявність антикорупційної програми
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 млн. гривень (у тому числі за лотом)
Резидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми Expected value: Yes
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом Expected value: Yes
|
|
Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
References to legislation
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА Expected value: Yes
|
|
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми Expected value: Yes
Acceptable evidence:
Document.
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми Expected value: Yes
Acceptable evidence:
Document.
|
|
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
References to legislation
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" Expected value: Yes
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом Expected value: Yes
|
|
Строк дії тендерної пропозиції
Строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
References to legislation
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій Expected value: 90 день
|
|
Мова (мови) тендерної пропозиції
Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації і додатками до неї, складаються українською мовою.
Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові, ніж українська, учасник надає автентичний переклад цього документа українською мовою. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст викладений українською мовою.
Дана вимога не відноситься до власних назв та/або загальноприйнятих визначень, термінів, малюнків, креслень тощо
References to legislation
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Ukrainian
|
|
Інформування про субпідрядників/співвиконавців
У тендерній пропозиції зазначається інформація (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю
References to legislation
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця або в обсязі не більше ніж 20% вартості договору підтверджується, що
Учасник закупівлі, разом із залученими спроможностями субпідрядника/співвиконавця (за наявності), відповідає кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII "Про публічні закупівлі" Expected value: Yes
При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше ніж 20% вартості договору підтверджується, що
Субʼєкт господарювання, спроможності якого залучаються до виконання робіт та послуг не має підстав, визначених у частині першій статті 17 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII "Про публічні закупівлі" Expected value: Yes
Acceptable evidence:
Document.
|
|
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
References to legislation
Підтверджується, що
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного(аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
(Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного(аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник повинен надати довідку за встановленою формою 3.
Форма 3
Довідка, що містить інформацію про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
№ з/п Найменування замовника/ контрагента за аналогічним договором, контактні дані осіб замовника/ контрагента (телефон) Номер та дата аналогічного договору Предмет аналогічного договору Сума аналогічного договору ID-номер закупівлі, за якою укладено аналогічний договір, та посилання в електронній системі закупівель (за наявності)
Для підтвердження інформації, наведеної в довідці за формою 3, учасник надає копію(ї) не менше одного повністю виконаного аналогічного за предметом закупівлі договору, що підтверджує досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) з усіма додатками та додатковими угодами до нього.
Для підтвердження наданої(их) копії(й) договору (договорів) учасник надає копії документів, зокрема акти виконання робіт, акти про надані послуги, копії додаткових угод до договору тощо), що підтверджують виконання зобов’язань, що передбачені договором (договорами).
У разі наявності інформації про аналогічний за предметом закупівлі договір та виконання такого договору в електронній системі закупівель учасник для підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору зазначає в довідці за формою 3 інформацію про ID-номер закупівлі, за якою учасник виконав аналогічний за предметом закупівлі договір за умови розміщення замовником звіту про виконання такого договору та посилання на таку закупівлю в електронній системі закупівель.
Примітка.
Під аналогічним договором слід розуміти виконаний договір, предмет якого відноситься до коду державного класифікатора предмету закупівлі.
) Expected value: Yes
Acceptable evidence:
Document.
|
|
Наявність працівників відповідної кваліфікації
Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб'єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців
References to legislation
Підтверджується, що
Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають відповідні знання та досвід
(Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають відповідні знання та досвід*
* Під час закупівлі робіт або послуг у разі встановлення кваліфікаційного критерію, такого як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників / співвиконавців.
Для підтвердження наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, учасник повинен надати довідку за формою 2.
Форма 2
Довідка, що містить інформацію про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
№ з/п ПІБ Посада/ кваліфікація Форма зайнятості (основна чи за сумісництвом)* Освіта** Інше***
*Документи, що підтверджують трудові відносини (учасник може надати один з таких документів):
1) трудова книжка;
2) наказ про призначення на посаду, наказ про сумісництво (за наявності);
3) інші документи, передбачені законодавством та які підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками.
**Документи, що підтверджують освіту (кваліфікацію) відповідних працівників.
***Особові медичні книжки працівників (кухарів, водія, експедитора, за наявності вантажника тощо), що мають безпосереднє відношення до роботи за зазначеним предметом закупівлі відповідно до наказу МОЗ від 23.07.2002 № 280 “Щодо організації проведення обов’язкових профілактичних медичних оглядів працівників окремих професій, виробництв і організацій, діяльність яких пов’язана з обслуговуванням населення і може призвести до поширення інфекційних хвороб”, зареєстрованого в Мін’юсті 08.08.2002 за № 639/6927, – перша та остання сторінки з відміткою про допуск до роботи та відмітками про проходження ними обов’язкового профілактичного медичного огляду. Стосується виключно тих працівників, які безпосередньо беруть участь у приготуванні, транспортуванні, зберіганні та видачі харчових продуктів харчування, готових страв та виробів.
У довідці зазначається інформація щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які будуть залучені для надання послуг, які мають необхідні знання та досвід.
Для підтвердження інформації, наведеної в довідці, учасник повинен надати документи, що підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками, наявність відповідної кваліфікації працівників, а також документи, що підтверджують виконання учасником вимог спеціального законодавства щодо надання послуг за предметом закупівлі.
) Expected value: Yes
Acceptable evidence:
Document.
|
|
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб'єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців
References to legislation
Підтверджується, що
Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій* (Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій*
* Під час закупівлі робіт або послуг у разі встановлення кваліфікаційного критерію, такого як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників / співвиконавців.
Для підтвердження наявності в учасника обладнання, матеріально-технічної бази учасник повинен надати довідку за формою 1.
Форма 1
Довідка, що містить інформацію про наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази
№ з/п Назва відповідного обладнання, матеріально-технічної бази учасника Кількість Зазначення належності* Назва та реквізити документа, що підтверджує належність**
*Зазначення правових підстав щодо володіння, користування, розпорядження обладнанням, матеріально-технічною базою (власне/залучене).
**Документи, що підтверджують право власності або користування складськими та виробничими (харчоблоком) приміщеннями:
1) договори про право власності або інші правочини, що підтверджують право власності учасника на складські та виробничі приміщення;
2) договори оренди / суборенди, лізингу / сублізингу на складські та виробничі приміщення, договори про надання послуг та інші правочини, передбачені законодавством (у разі, якщо такі об’єкти належать учаснику не на праві власності).
Документи, що підтверджують право власності або користування транспортним засобом:
1) свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу або інший документ, який відповідно до законодавства, посвідчує право власності (обліку);
2) договори оренди / суборенди, лізингу / сублізингу транспортного засобу, договори про надання послуг та інші правочини, передбачені законодавством (у разі, якщо транспортний засіб належить учаснику не на праві власності).
У довідці зазначається інформація щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази, достатніх для виконання умов договору про закупівлю з надання послуг щодо предмета закупівлі протягом установленого цією документацією періоду, а саме:
1) виробничих приміщень (наявність харчоблоку) та складських приміщень (для зберігання харчових продуктів).
Виробничі та складські приміщення повинні бути оснащені технологічним і холодильним обладнанням, малоцінним інвентарем, зокрема столовим і кухонним посудом, засобами вимірювання (ваги, термометри тощо), а також кухонним інвентарем.
2) транспортних засобів для перевезення продуктів харчування, готових страв та виробів.
Підтвердні документи учасник повинен надати щодо складських приміщень, виробничих приміщень та транспортних засобів.
Інші документи, які повинен надати учасник:
- копія договору на санітарну обробку (на надання послуг з дезінфекції, дезінсекції, дератизації) складських приміщень та виробничих приміщень (харчоблоку);
- копія договору про на санітарну обробку/дезінфекцію автотранспорту, чинний протягом строку дії договору про закупівлю.
) Expected value: Yes
Acceptable evidence:
Document.
|
Dates
| Date of publication | 18.12.2025 19:30 | |
| Enquiry period end date | 23.12.2025 00:00 | |
| Proposals start date | 18.12.2025 19:29 | |
| Proposals end date | 26.12.2025 00:00 |
Procurement entity
| Official name | КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ЦЕНТР ФІНАНСУВАННЯ ТА ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЗАКЛАДІВ ТА УСТАНОВ СИСТЕМИ ОСВІТИ КИЇВСЬКОГО РАЙОНУ М. ОДЕСИ" |
| National ID / Tax Number | 40703015 |
| Legal address | 65080, Україна, Одеська область, місто Одеса, вул. Філатова академіка, 2-A |
