Announced: 17.12.2025 21:07. Last modified: 17.12.2025 21:07
Засоби навчання та обладнання для навчальних кабінетів (інтерактивні панелі)
| Tender ID | UA-2025-12-17-025603-a | |
| ID | d467723a2ab444c3800dfb7b71e88004 | |
| Plan ID | UA-P-2025-12-17-031477-a |
Expected price
225`000.00 Hryvnia
You are not a participant of the discussion of this procurement yet
You are not a participant of this procurement yet
Cancel publishing
Add to favorites
Hide
To plan participation
доставка до 24.12.2025 року. Оплата - на підставі накладних після поставки, в межах терміну дії договору за умови наявності фінансового підкріплення видатків замовника.
Procurement entity
| Official name | ВІДДІЛ ОСВІТИ ВИКОНКОМУ ПОКРОВСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ РАДИ | |
| Expected price | 225`000.00 Hryvnia (VAT included) | |
| Purchase procedure | Price Quotation | |
| Procurement Category: | Goods |
Announced
17.12.25
Bid apply
till 20.12.25
Remains1 day Hurry to participate!
Terms of the payment
| Title of event | Goods delivery | |
| Type of the payment | Payment after delivery (made works) | |
| Payment amount (IMPORTANT: Total payment terms must be 100%) | 100% | |
| Period | 10 ?:tender milestones item duration type calendar |
Procurement specifications
| 1) |
Інтерактивні панелі НУШ
ДК 021:2015: 32320000-2 - Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Delivery address: 50000, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, вул. Кропивницького, 63
Required maximum delivery date
: 24.12.2025
Delivery information in batches: доставка до 24.12.2025 року. Оплата - на підставі накладних після поставки, в межах терміну дії договору за умови наявності фінансового підкріплення видатків замовника.
|
Quantity: 2 штука
|
Tender documents
![]() |
Tender notice
sign.p7s
|
Published: 17.12.2025 21:07
version from date: 17.12.2025 21:07
ID: 429bd40e64e84040a87aa82f4efde4ce
|
Tender documentation of the Central Public Works Department
![]() |
CZO draft contract template
NUSH.0001.01pdf
|
Tender configuration
▼Description of criteria
|
Вимоги до товару та учасника закупівлі, що проводиться в рамках проєкту Ukraine Facility
Замовники зобов’язані здійснювати закупівлі товарів, робіт і послуг, які здійснюються в рамках виконання заходів Плану України, схваленого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 р. No 244 (Офіційний вісник України, 2024 р., No 32, ст. 2035), з урахуванням положень, визначених цим розділом особливостей, незалежно від вартості таких закупівель
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі зареєстрований у прийнятній країні відповідно до вимог Ukraine Facility Expected value: Yes
До учасника процедури закупівлі (резидента та нерезидента) всіх форм власності та організаційно-правових форм, особисто або його кінцевих бенефіціарних власників, членів або учасників (акціонерів) юридичної особи – учасника процедури закупівлі, не застосовано обмежувальні заходи у вигляді санкцій Європейського Союзу та не знаходяться у санкційному списку Європейського Союзу Expected value: Yes
Acceptable evidence:
Document. Сформований файл у форматі PDF на сайті www.sanctionsmap.eu (файл у форматі PDF має бути сформованим не пізніше ніж за чотири дні до дати його подання), що підтверджує, що до учасника процедури закупівлі (резидента та нерезидента) всіх форм власності та організаційно-правових форм, особисто або його кінцевих бенефіціарних власників, членів або учасників (акціонерів) юридичної особи – учасника процедури закупівлі, не застосовано обмежувальні заходи у вигляді санкцій Європейського Союзу.
Усі товари, товари у складі закупівель послуг, товари та/або матеріальні ресурси у складі закупівель послуг з поточного ремонту/робіт, які закуповуються походять з прийнятних країн Expected value: Yes
При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі зареєстрований у прийнятній країні відповідно до вимог Ukraine Facility Expected value: Yes
Субʼєкт господарювання чиї спроможності можуть бути залучені як субпідрядника/співвиконавця до виконання робіт чи надання послуг зареєстрований у прийнятній країні Expected value: Yes
Acceptable evidence:
Document. Документ, який підтверджує країну реєстрації кожного субпідрядника/співвиконавця у прийнятній країні, у разі коли переможець процедури закупівлі має намір залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
До учасника процедури закупівлі (резидента та нерезидента) всіх форм власності та організаційно-правових форм, особисто або його кінцевих бенефіціарних власників, членів або учасників (акціонерів) юридичної особи – учасника процедури закупівлі, не застосовано обмежувальні заходи у вигляді санкцій Європейського Союзу та не знаходяться у санкційному списку Європейського Союзу Expected value: Yes
Acceptable evidence:
Document. Сформований файл у форматі PDF на сайті www.sanctionsmap.eu (файл у форматі PDF має бути сформованим не пізніше ніж за чотири дні до дати його подання), що підтверджує, що до учасника процедури закупівлі (резидента та нерезидента) всіх форм власності та організаційно-правових форм, особисто або його кінцевих бенефіціарних власників, членів або учасників (акціонерів) юридичної особи – учасника процедури закупівлі, не застосовано обмежувальні заходи у вигляді санкцій Європейського Союзу.
Спроможності суб’єкта господарювання можуть бути залучені як субпідрядника/співвиконавця до виконання робіт чи надання послуг за умови, що кожний субпідрядник/співвиконавець особисто або його кінцеві бенефіціарні власники, члени або учасники (акціонери) юридичної особи – субпідрядника/співвиконавця є особами, до яких не застосовано обмежувальні заходи у вигляді санкцій Європейського Союзу та не знаходяться у санкційному списку Європейського Союзу Expected value: Yes
Acceptable evidence:
Document. Сформований файл у форматі PDF на сайті www.sanctionsmap.eu (файл у форматі PDF має бути сформованим не пізніше ніж за чотири дні до дати його подання), що підтверджує, що до суб’єкта господарювання, спроможності якого він має намір залучити до виконання робіт чи надання послуг як субпідрядника/співвиконавця, особисто або його кінцевих бенефіціарних власників, членів або учасників (акціонерів) юридичної особи – субпідрядника/співвиконавця не застосовано обмежувальні заходи у вигляді санкцій Європейського Союзу та він не знаходяться у санкційному списку Європейського Союзу.
Усі товари, товари у складі закупівель послуг, товари та/або матеріальні ресурси у складі закупівель послуг з поточного ремонту/робіт, які закуповуються походять з прийнятних країн Expected value: Yes
|
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг)
References to legislation
Підтверджується, що
Бренд: ulabs
Діагональ екрану ?:tender criteria requirement min_maxValue: 75 - 75 дюйм
Роздільна здатність екрану: 4k uhd (3840×2160)
Захисне загартоване антиблікове скло екрану Expected value: Yes
Акустична система: вбудована
Канальність акустичної системи: 2.0
Загальна потужність акустичної системи Minimum value: 30 ват
Cлот OPS Expected value: Yes
ПК модуль в комплекті Expected value: Yes
Процесор ПК модуля: intel core i5 12 gen
Об'єм оперативної пам'яті ПК модуля ?:tender criteria requirement min_maxValue: 8 - 8 гігабайт
Об'єм SSD накопичувача ПК модуля ?:tender criteria requirement min_maxValue: 256 - 1024 гігабайт
Вбудована ОС: android 14 (або ОС на її базі)
ОС комп'ютерного модуля: windows 11 pro
Настінне кріплення в комплекті: фіксоване
Кабелі в комплекті для підключення зовнішнього комп'ютера: hdmi та usb a-b кабелі
Програмне забезпечення: базове програмне забезпечення
Гарантійний термін ?:tender criteria requirement min_maxValue: 36 - 60 місяць
|
Dates
| Date of publication | 17.12.2025 21:07 | |
| Proposals start date | 17.12.2025 21:07 | |
| Proposals end date | 20.12.2025 00:00 | |
| Auction start date | expected |
Procurement entity
| Official name | ВІДДІЛ ОСВІТИ ВИКОНКОМУ ПОКРОВСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ РАДИ |
| National ID / Tax Number | 02142282 |
| Legal address | 50014, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, вул. Костя Гордієнка, 2 |
Financing of procurement
| Official Name | Ukraine Facility |
| National code | XM-DAC:55000 |
| Legal address | Королівство Бельгія, Rue de la Loi / Wetstraat, 175 |
