Announced: 10.02.2023 10:15. Last modified: 20.03.2023 13:18
Розроблення генеральних планів та планів зонування території (у складі генерального плану) с. Шевченкове, с. Дениси, с. Виповзки Ташанської територіальної громади Бориспільського району Київської області, а також топографо-геодезичної зйомки, стратегічної екологічної оцінки -
Tender ID | UA-2023-02-10-002236-a | |
ID | 5d00b66e6ad240f5a2d7083410b87561 |
The total budget for procurement
2`000`000.00 Hryvnia
You are not a participant of the discussion of this procurement yet
You are not a participant of this procurement yet
Cancel publishing
Add to favorites
Hide
To plan participation
Procurement entity
Official name | ВК Ташанської сільської ради Бориспільського району Київської області | |
The total budget for procurement | 2`000`000.00 Hryvnia (VAT included) | |
Providing tender offer (e-warranty) | 60`000.00 Hryvnia | |
Purchase procedure | ?:tender method open_aboveThreshold | |
Method of evaluation of tender offers of participants | Evaluation of bids of bidders on the lowest bid |
Announced
10.02.23
Clarification
till 19.02.23
Complaint period
till 19.02.23
Bid apply
till 22.02.23
Qualification
from 22.02.23
Offers considered
from 06.03.23
Completed
20.03.23
10.02.2023, 16:47
Про внесення змін до тендерної документації
A question concerning purchase subject
Просимо повідомити площу топографічного знімання
передбаченого предметом договору.
передбаченого предметом договору.
Customer answer (Reply registered10.02.2023, 16:49)
Доброго дня! Додаток 3_нова редакція ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ на виконання топографо-геодезичної зйомки М 1:2000 , орієнтовно 1311 га , на території Ташанської територіальної громади Бориспільського району Київської області
10.02.2023, 16:49
Про внесення змін до тендерної документації
A question concerning purchase subject
Просимо в проекті договору Завдання на розроблення (додаток 5) виправити на додаток №9, та відповідно додати його до проекту договору
Customer answer (Reply registered10.02.2023, 16:53)
Технічне завдання викладено в додатку 3 до ТД
10.02.2023, 16:51
Про внесення змін до тендерної документації
A question concerning purchase subject
Просимо надати вичерпний перелік вихідних даних, який аж при підписанні договору коригуватися
Customer answer (Reply registered10.02.2023, 17:01)
Всі вихідні дані описано в Додатку 3 до ТД, у разі необхідності, в ході роботи, додаткові дані буде надано виконавцю
13.02.2023, 09:54
Про внесення змін до тендерної документації
A question concerning purchase subject
Відповідно ТЕХНІЧНІЧНОГО ЗАВДАННЯ
на виконання топографо-геодезичної зйомки М 1:2000 , орієнтовно 1311 га , на території Ташанської територіальної громади Бориспільського району Київської області Основні етапи та терміни виконання робіт:листопад -грудень 2022 р. Просимо привести у відповідність.
на виконання топографо-геодезичної зйомки М 1:2000 , орієнтовно 1311 га , на території Ташанської територіальної громади Бориспільського району Київської області Основні етапи та терміни виконання робіт:листопад -грудень 2022 р. Просимо привести у відповідність.
Customer answer (Reply registered13.02.2023, 10:15)
дякую, внесемо зміни
13.02.2023, 11:03
Про внесення змін до тендерної документації
A question concerning purchase subject
п.1.1 проекту договору просимо привести у відповідність до назви предмета закупівлі.
Customer answer (Reply registered13.02.2023, 11:17)
дякую, внесемо зміни
13.02.2023, 14:56
Кількість робочих місць
A question concerning purchase subject
Згідно Додатку №2 визначено комп’ютери (у кількості, відповідній кількості працівників, які будуть залучені до виконання робіт/надання послуг) з ліцензійним програмним забезпеченням Windows; Цим же Додатком передбачено наявність 6-ти працівників, ГІП, інженер-землевпорядник, інженер-геодезист, ГІС спеціаліст, архітектор та еколог.
Тобто учасник має надати інформацію про наявність 6-ти комп’ютерів та 6-ти ліцензій Windows;?
Окрім цього Додаток №2 встановлює вимогу щодо надання інформації про ArcGIS (або еквівалент) - у кількості, відповідній кількості працівників, які будуть залучені до виконання робіт/надання послуг .
Проте відповідно до вищезазначеного переліку працівників, що наведений в Додатку №2 не всі при виконанні робіт мають використовувати ArcGIS, відповідно вимагаємо внести зміни у тендерну документацію та конкретизувати інформацію щодо кількості робочих місць або взагалі прибрати інформацію щодо даної кількості.
Тобто учасник має надати інформацію про наявність 6-ти комп’ютерів та 6-ти ліцензій Windows;?
Окрім цього Додаток №2 встановлює вимогу щодо надання інформації про ArcGIS (або еквівалент) - у кількості, відповідній кількості працівників, які будуть залучені до виконання робіт/надання послуг .
Проте відповідно до вищезазначеного переліку працівників, що наведений в Додатку №2 не всі при виконанні робіт мають використовувати ArcGIS, відповідно вимагаємо внести зміни у тендерну документацію та конкретизувати інформацію щодо кількості робочих місць або взагалі прибрати інформацію щодо даної кількості.
Customer answer (Reply registered13.02.2023, 16:22)
Щодо першої частини вашого питання про наявність комп’ютерів з ліцензійним програмним забезпеченням Windows, відповідаємо: Учасник має надати інформацію про наявність не менше, ніж 6-ти комп’ютерів та 6-ти ліцензій Windows (або еквівалентного програмного забезпечення) відповідно до кількості залучених працівників. Від кваліфікації підрядника, який буде виконувати генеральні плани території, залежить майбутнє всієї громади, тому Замовник вважає, що дані вимоги є одним зі способів підтвердження надійності підрядника та його можливості виконати роботи якісно і в строк.
Щодо другої частини вашого питання про наявність ліцензованого програмного забезпечення ArcGIS (або еквівалент) у кількості, відповідній кількості працівників, які будуть залучені до виконання робіт/надання послуг, відповідаємо: Учасник має надати таку кількість робочих місць програмного забезпечення, скільки працівників буде залучено для виконання робіт (надання послуг), а саме: не менше 6-ти. Якщо не всі працівники при виконанні робіт використовують ArcGIS, то Учасник має підтвердити наявність іншого програмного забезпечення, що використовується працівниками. Замовник вважає за потрібне отримати підтвердження технічної можливості виконавця надати послуги точно у строк, тому вимога щодо наявності ліцензійного програмного забезпечення на кожного працівника є обґрунтованою.
Щодо другої частини вашого питання про наявність ліцензованого програмного забезпечення ArcGIS (або еквівалент) у кількості, відповідній кількості працівників, які будуть залучені до виконання робіт/надання послуг, відповідаємо: Учасник має надати таку кількість робочих місць програмного забезпечення, скільки працівників буде залучено для виконання робіт (надання послуг), а саме: не менше 6-ти. Якщо не всі працівники при виконанні робіт використовують ArcGIS, то Учасник має підтвердити наявність іншого програмного забезпечення, що використовується працівниками. Замовник вважає за потрібне отримати підтвердження технічної можливості виконавця надати послуги точно у строк, тому вимога щодо наявності ліцензійного програмного забезпечення на кожного працівника є обґрунтованою.
13.02.2023, 14:59
Відновлення доступу
A question concerning purchase subject
Надати посилання на сторінку в мережі Інтернет, що містить інформацію про поновлення доступу до Державного земельного кадастру відповідному спеціалісту та зазначення інформації про дату, номер наказу Державної служби України з питань геодезії, картографії та кадастру та порядкового номеру в наказі, за яким зазначені дані відповідного спеціаліста, якому поновлено доступ, або копія такого наказу з додатком (вимога встановлена відповідно до Постанови КМУ від 07.05.2022 №564)
Дана вимога сформована без конкретизації інформації який саме працівник має мати доступ до ДЗК. Чи належним буде виконання даної вимоги, якщо такий доступ матиме сертифікований інженер-землевпорядник?
Дана вимога сформована без конкретизації інформації який саме працівник має мати доступ до ДЗК. Чи належним буде виконання даної вимоги, якщо такий доступ матиме сертифікований інженер-землевпорядник?
Customer answer (Reply registered13.02.2023, 15:31)
так, достатньо мати доступ сертифікованому інженеру-землевпоряднику
13.02.2023, 16:09
Невідповідність тендерної документації
A question concerning purchase subject
Шановний Замовник, тендерна документації містить ряд суттєвих недоліків та невірно сформованих вимог, що мають неточні та подвійні вимоги. Відповідно вимагаємо уважно переглянути зміст тендерної документації та привести у відповідність:
1. Проект договору. Проекту договору, підготовленим у відповідності з Додатком № 4, який повинен бути заповнений стороною учасника, включаючи додатки та специфікації до нього, підписаний уповноваженою особою учасника і містити печатку учасника (за наявності); При цьому проект договору містить :
План фінансування ( що не може бути заповнено Учасником)
Акт здачі-прийманні виконаних проектних, науково-проектних, вишукувальних та додаткових робіт
Дані додатки на даному етапі не можливо заповнити Учасником, інформація вказана в них може не відповідати дійності в подальшому.
2. Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/ пропозиції ЗА РЕЗУЛЬТАТАМИ ЕЛЕКТРОННОГО АУКЦІОНУ, що має підтверджуватися гарантійним листом, ( у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі або узгодженої ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та /або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції/пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі (ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі»).
При цьому відповідно до п.1 Розділу Оцінка тендерної пропозиції сам Замовник визначає: Відкриті торги проводяться без застосування електронного аукціону. Тобто дані вимоги є неузгодженими, Замовник вимагає гарантувати те, що не відповідає вимогам чинного законодавства.
3. Внесення змін в тендерну документацію, відбувається з порушенням норм чинного законодавства.
Відповідно до п.51 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» №1178 від 12.10.2022р.
Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації.
Відповідно до інформації розміщеної на електронному майданчику наявна тендерна документація від 10.02.2023, при цьому зміни в документацію внесена 13.02.2023. Відповідно відсутня оновлена редакція тендерної документації.
Вимагаємо привести у відповідність тендерну документацію та дотримуватися вимог чинного законодавства.
1. Проект договору. Проекту договору, підготовленим у відповідності з Додатком № 4, який повинен бути заповнений стороною учасника, включаючи додатки та специфікації до нього, підписаний уповноваженою особою учасника і містити печатку учасника (за наявності); При цьому проект договору містить :
План фінансування ( що не може бути заповнено Учасником)
Акт здачі-прийманні виконаних проектних, науково-проектних, вишукувальних та додаткових робіт
Дані додатки на даному етапі не можливо заповнити Учасником, інформація вказана в них може не відповідати дійності в подальшому.
2. Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/ пропозиції ЗА РЕЗУЛЬТАТАМИ ЕЛЕКТРОННОГО АУКЦІОНУ, що має підтверджуватися гарантійним листом, ( у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі або узгодженої ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та /або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції/пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі (ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі»).
При цьому відповідно до п.1 Розділу Оцінка тендерної пропозиції сам Замовник визначає: Відкриті торги проводяться без застосування електронного аукціону. Тобто дані вимоги є неузгодженими, Замовник вимагає гарантувати те, що не відповідає вимогам чинного законодавства.
3. Внесення змін в тендерну документацію, відбувається з порушенням норм чинного законодавства.
Відповідно до п.51 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» №1178 від 12.10.2022р.
Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації.
Відповідно до інформації розміщеної на електронному майданчику наявна тендерна документація від 10.02.2023, при цьому зміни в документацію внесена 13.02.2023. Відповідно відсутня оновлена редакція тендерної документації.
Вимагаємо привести у відповідність тендерну документацію та дотримуватися вимог чинного законодавства.
Customer answer (Reply registered15.02.2023, 08:39)
1. План фінансування - може бути заповнено Учасником;
Акт здачі-прийманні виконаних проектних, науково-проектних, вишукувальних та додаткових робіт буде заповнюватися по мірі виконання робіт виконавцем
2. дякую, внесено зміни
3. Нова редакція тендерної документації від 15.02.2023 розміщена
Акт здачі-прийманні виконаних проектних, науково-проектних, вишукувальних та додаткових робіт буде заповнюватися по мірі виконання робіт виконавцем
2. дякую, внесено зміни
3. Нова редакція тендерної документації від 15.02.2023 розміщена
13.02.2023, 16:22
Обладнання для виконання робіт
A question concerning purchase subject
Замовником виставлено умову щодо наявності цифрових фотограмметричних приладів.
В даний спектр приладів може входити: цифрові фотограмметричні станції, фотограмметрична камера, безпілотний літальний апарат. Відповідно вимагаємо привести вимоги у відповідність та конкретизувати їх для уникнення невідповідностей в майбутньому при розгляді пропозицій учасників.
В даний спектр приладів може входити: цифрові фотограмметричні станції, фотограмметрична камера, безпілотний літальний апарат. Відповідно вимагаємо привести вимоги у відповідність та конкретизувати їх для уникнення невідповідностей в майбутньому при розгляді пропозицій учасників.
Customer answer (Reply registered14.02.2023, 10:00)
Фотограмметричні прилади призначені для опрацювання фотозображень, до них належать цифрові фотограмметричні станції, які дають змогу в стереоскопічному режимі визначати координати точок місцевості по парі знімків. БПЛА та камери призначені для отримання фотозображень та не належать до фотограмметричних приладів.
13.02.2023, 16:27
Програмний комплекс
A question concerning purchase subject
Відповідно до умов тендерної документації передбачено надання ліцензованого програмного забезпечення ArcGIS (або еквівалент) - у кількості, відповідній кількості працівників, які будуть залучені до виконання робіт/надання послуг ;
По програмному забезпеченню Учасник повинен обов’язково надати копії відповідних свідоцтв, ліцензій та/або договорів або інших передбачених законодавством документів та довідку у довільній формі Учасника щодо наявності у програмному забезпеченні функціоналу відповідно формування земельних ділянок та створення та обробки файлів у форматі *.gdb.
Чи може учасник на виконання даних вимог надати інформацію про наявність ArcGIS Online чи Замовник передбачає надання певної комплектації програмного комплексу?
По програмному забезпеченню Учасник повинен обов’язково надати копії відповідних свідоцтв, ліцензій та/або договорів або інших передбачених законодавством документів та довідку у довільній формі Учасника щодо наявності у програмному забезпеченні функціоналу відповідно формування земельних ділянок та створення та обробки файлів у форматі *.gdb.
Чи може учасник на виконання даних вимог надати інформацію про наявність ArcGIS Online чи Замовник передбачає надання певної комплектації програмного комплексу?
Customer answer (Reply registered14.02.2023, 11:08)
Так, ви можете підтвердити наявність ліцензій ArcGIS Online відповідно до кількості працівників, що будуть залучені для виконання робіт. Фактом придбання (користування) обладнання, які підтверджують наявність в учасника обладнання та матеріально-технічної бази, вказаних у довідці є : договір оренди, та/або договір лізингу, та/або накладна (видаткова) на поставку, та/або акти прийому-передачі. Слід зауважити, що використання безкоштовної версії ArcGIS Online для надання комерційних послуг заборонено.
13.02.2023, 16:33
МТБ документи на підтвердження
A question concerning purchase subject
Чи вірно трактована вимога, що у разі залучення матеріально-технічної бази учасник на підтвердження наявності обладнання необхідно надати договори оренди або лізингу або користування тощо? Чи необхідно надавати додаткові документи? Якщо так то які саме?
Customer answer (Reply registered14.02.2023, 10:00)
Так, все вірно трактовано. У разі залучення матеріально-технічної бази, учасник зазначає в довідці реквізити відповідних договорів та надає копії або оригінали договорів оренди/ лізінгу/ позички тощо.
13.02.2023, 17:29
ЛІцензійні програмні комплекси
A question concerning purchase subject
Відповідно до п .2.1 Наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України №65 від 11.02.2014 «Про затвердження Вимог до технічного і технологічного забезпечення виконавців топографо-геодезичних і картографічних робіт» передбачено, що виконавець робіт повинен мати на праві власності чи інших законних підставах такі засоби обчислювальної та інформаційної техніки, технічні засоби, необхідні для виконання топографо-геодезичних і картографічних робіт.
Даний норматив не визначає конкретну марку програмного забезпечення.
Відповідно виконання топографо-геодезичних та картографічних робіт інженером- геодезистом можливе і в програмному забезпеченні Digitals який забезпечує автоматизацію геодезичних робіт з обробки польових вимірювань, створення обмінних файлів XML, кадастрових планів і техдокументації. Програма також відкриває та записує карти у популярних форматах Autocad DXF/DWG, ArcGIS Shape, MapInfo MID/MIF, Microstation DGN, In4, XML, GeoJSON та інших. Digitals безпосередньо відкриває растри, що мають геодезичну прив'язку у форматах GeoTIF, ArcInfo World File та MapInfo TAB.
Тобто даний програмний комплекс забезпечує необхідний функціонал та є сумісним з ArcGIS, Відповідно наявність ArcGIS на всіх шість працівників не є обов’язковою. В зв’язку з цим вимагаємо внести зміни в тендерну документацію та виключити вимогу про необхідність даного програмного забезпечення на кожного працівника.
Даний норматив не визначає конкретну марку програмного забезпечення.
Відповідно виконання топографо-геодезичних та картографічних робіт інженером- геодезистом можливе і в програмному забезпеченні Digitals який забезпечує автоматизацію геодезичних робіт з обробки польових вимірювань, створення обмінних файлів XML, кадастрових планів і техдокументації. Програма також відкриває та записує карти у популярних форматах Autocad DXF/DWG, ArcGIS Shape, MapInfo MID/MIF, Microstation DGN, In4, XML, GeoJSON та інших. Digitals безпосередньо відкриває растри, що мають геодезичну прив'язку у форматах GeoTIF, ArcInfo World File та MapInfo TAB.
Тобто даний програмний комплекс забезпечує необхідний функціонал та є сумісним з ArcGIS, Відповідно наявність ArcGIS на всіх шість працівників не є обов’язковою. В зв’язку з цим вимагаємо внести зміни в тендерну документацію та виключити вимогу про необхідність даного програмного забезпечення на кожного працівника.
Customer answer (Reply registered14.02.2023, 11:29)
Дякуємо за запитання! Хочемо зазначити, що предметом закупівлі є розроблення генеральних планів та планів зонування території (у складі генерального плану) с. Шевченкове, с. Дениси, с. Виповзки Ташанської територіальної громади Бориспільського району Київської області, а також топографо-геодезичної зйомки, стратегічної екологічної оцінки.
У Наказі Міністерства аграрної політики та продовольства України №65 від 11.02.2014 «Про затвердження Вимог до технічного і технологічного забезпечення виконавців топографо-геодезичних і картографічних робіт», на який Ви посилаєтеся, відповідно п.1.1.зазначено, що вимоги поширюються на суб’єктів господарювання, які виконують топографо-геодезичні і картографічні роботи. А розроблення генеральних планів - це містобудівна документація.
Предмет закупівлі включає виконання комплекс робіт щодо розроблення містобудівної документації .
Серед заходів державного контролю залишаються такі інструменти, як сертифікація та ліцензування, що врегульовані на законодавчому рівні Законами України «Про архітектурну діяльність» від 20.05.1999 року № 687-ХІV, "Про регулювання містобудівної діяльності", а також Державними будівельними нормами України ДБН Б.1.1-16:2013 «Склад та зміст містобудівного кадастру», Постанови від 9 червня 2021 р. № 632 «Про визначення формату електронних документів комплексного плану просторового розвитку території територіальної громади, генерального плану населеного пункту, детального плану території» визначено, що база даних містобудівного кадастру про населений пункт, що містить рішення генерального плану, повинна включати набір геопросторових даних . Саме з метою дотримання вимог законодавства та нормативів, передбачена вимога Замовника про необхідність надання Учасником інформації про наявність ліцензійного програмного забезпечення ,необхідного для розробки містобудівної документації АrcGis (або еквівалент), підтвердженого копією ліцензії. Стосовно програми ArcGIS зазначаємо, що ця програма найкраще взаємодіє з геоінформаційними системами, що запроваджуються в містобудівному кадастрі з врахуванням в подальшому виконання постанови КМУ про обмін інформацією діючих суміжних кадастрів. Також зауважимо що платформа ArcGIS розроблена для побудови корпоративної геоінформаційної системи, фундаменту інформаційної системи ефективного управління державними і комерційними організаціями.
У Наказі Міністерства аграрної політики та продовольства України №65 від 11.02.2014 «Про затвердження Вимог до технічного і технологічного забезпечення виконавців топографо-геодезичних і картографічних робіт», на який Ви посилаєтеся, відповідно п.1.1.зазначено, що вимоги поширюються на суб’єктів господарювання, які виконують топографо-геодезичні і картографічні роботи. А розроблення генеральних планів - це містобудівна документація.
Предмет закупівлі включає виконання комплекс робіт щодо розроблення містобудівної документації .
Серед заходів державного контролю залишаються такі інструменти, як сертифікація та ліцензування, що врегульовані на законодавчому рівні Законами України «Про архітектурну діяльність» від 20.05.1999 року № 687-ХІV, "Про регулювання містобудівної діяльності", а також Державними будівельними нормами України ДБН Б.1.1-16:2013 «Склад та зміст містобудівного кадастру», Постанови від 9 червня 2021 р. № 632 «Про визначення формату електронних документів комплексного плану просторового розвитку території територіальної громади, генерального плану населеного пункту, детального плану території» визначено, що база даних містобудівного кадастру про населений пункт, що містить рішення генерального плану, повинна включати набір геопросторових даних . Саме з метою дотримання вимог законодавства та нормативів, передбачена вимога Замовника про необхідність надання Учасником інформації про наявність ліцензійного програмного забезпечення ,необхідного для розробки містобудівної документації АrcGis (або еквівалент), підтвердженого копією ліцензії. Стосовно програми ArcGIS зазначаємо, що ця програма найкраще взаємодіє з геоінформаційними системами, що запроваджуються в містобудівному кадастрі з врахуванням в подальшому виконання постанови КМУ про обмін інформацією діючих суміжних кадастрів. Також зауважимо що платформа ArcGIS розроблена для побудови корпоративної геоінформаційної системи, фундаменту інформаційної системи ефективного управління державними і комерційними організаціями.
13.02.2023, 17:43
Дискримінаційні вимоги
A question concerning purchase subject
Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку (-и) від уповноваженого органу (ДПСУ) з інформацією щодо всіх зареєстрованих рахунків учасника, що видана не раніше одного місяця до кінцевого строку подачі пропозицій.
Доводимо до відома Замовника, що дана вимога є дискримінаційною, порушує права учасників та обмежує конкуренцію. Оскільки при отриманні листа від ДПСУ даний орган повідомляє що інформація про банківські рахунки платника податку відображається в електронному кабінеті і доступна на перегляд платнику податку. Тобто Державна податкова служба самостійно повідомляє про можливість отримання інформації через електронний кабінет без направлення письмового запиту.
Окрім цього Адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель визнала дану вимогу дискримінаційною, що підтверджується рішення від 10.11.2020 №20878.
Відповідно вимагаємо врахувати практику оскарження неправомірних вимог та виключити з умов тендерної документації вимогу щодо надання довідки від уповноваженого органу (ДПСУ) з інформацією щодо всіх зареєстрованих рахунків учасника.
Доводимо до відома Замовника, що дана вимога є дискримінаційною, порушує права учасників та обмежує конкуренцію. Оскільки при отриманні листа від ДПСУ даний орган повідомляє що інформація про банківські рахунки платника податку відображається в електронному кабінеті і доступна на перегляд платнику податку. Тобто Державна податкова служба самостійно повідомляє про можливість отримання інформації через електронний кабінет без направлення письмового запиту.
Окрім цього Адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель визнала дану вимогу дискримінаційною, що підтверджується рішення від 10.11.2020 №20878.
Відповідно вимагаємо врахувати практику оскарження неправомірних вимог та виключити з умов тендерної документації вимогу щодо надання довідки від уповноваженого органу (ДПСУ) з інформацією щодо всіх зареєстрованих рахунків учасника.
Customer answer (Reply registered14.02.2023, 09:59)
Повідомляємо Вам, що Адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг визнала дану вимогу не дискримінаційною, що підтверджується рішеннями: № 4285 від 05.03.2021 р; № 17397 від 29.07.2021 р.; № 18837 від 17.08.2021 р.
13.02.2023, 17:52
Аналогічні договори
A question concerning purchase subject
Вимога документації: Довідка з інформацією про досвід виконання аналогічних за предметом закупівлі робіт повинна містити не менше 1 договору на кожен з наступних видів робіт: не менше 1 договору на виконання землевпорядних робіт (проект землеустрою щодо впорядкування території населених пунктів відповідної територіальної громади та/або проекти землеустрою щодо встановлення (зміни) меж населених пунктів), не менше 2 договорів на розроблення містобудівної документації (генеральний план населеного пункту), не менше 1 договору на розроблення плану зонування території, не менше 1 договору на виготовлення стратегічної екологічної оцінки , не менше 1 договору на надання послуг (робіт) зі створення (оновлення) цифрових топографічних (інженерно-топографічних) планів та/або карт, не менше 1 договору, який підтверджує наявність досвіду з формування та передачі замовнику результатів робіт у формі бази геопросторових даних.
Тендерна документації не містить обґрунтування щодо такої кількості аналогічних, а саме чому замовником виставлено критерій 2 договори на розроблення містобудівної документації? Просимо внести зміни та прирівняти кількість договорів. Також просимо уточнити щодо можливості надання у якості аналогічного договір субпідряду.
Тендерна документації не містить обґрунтування щодо такої кількості аналогічних, а саме чому замовником виставлено критерій 2 договори на розроблення містобудівної документації? Просимо внести зміни та прирівняти кількість договорів. Також просимо уточнити щодо можливості надання у якості аналогічного договір субпідряду.
Customer answer (Reply registered14.02.2023, 11:07)
Шановний потенцій учаснику! Всі ці роботи будуть виконуватися під час надання послуг за предметом закупівлі, тому Замовник вважає за потрібне отримати підтвердження надійності і професійності виконавця, а також його спроможності виконати роботи в строк, адже від кваліфікації виконавця, який буде виконувати генеральні плани території, залежить майбутнє всієї громади.
Таким чином, у разі якщо замовником в оголошенні встановлюється вимога щодо наявності документально підтвердженої інформації про відповідність кваліфікаційним критеріям, то учасникам процедури закупівлі необхідно надавати пропозиції відповідно до вимог оголошення. Відповідні вимоги до учасників процедури закупівлі спрямовані також на те, щоб отримати дійсно професійного виконавця робіт, з великим досвідом, спроможного виконувати роботи якісно і в максимально короткі терміни, кваліфікація якого дозволяє виявити недоліки у містобудівній документації, що дозволить в подальшому створити сприятливі умови для життєдіяльності жителів громади, забезпечити захист територій від надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру, запобігати надмірній концентрації населення та об'єктів виробництва, зменшити рівень забруднення навколишнього природного середовища, охорони та використання територій з особливим статусом, у тому числі ландшафтів, об'єктів історико-культурної спадщини, а також земель сільськогосподарського призначення і лісів. Професійно виконані матеріали генерального плану, дозволять проводити взаємоузгодження державних, громадських та приватних інтересів, створення сприятливих умов для залучення інвестицій у будівництво, забезпечення можливості вибору інвестором найбільш ефективного виду використання території з огляду на сумісність забудови з оточуючою забудовою та відповідно до законодавства, державних норм, стандартів і правил.
Відповідно до ЗУ «Про регулювання містобудівної діяльності» об’єктом містобудування є планувальна організація території, система розселення, система взаємопов’язаного комплексного розміщення основних об’єктів промисловості, транспорту, інженерної та соціальної інфраструктури, функціональне зонування території України, її частин (груп областей), території Автономної Республіки Крим, областей, адміністративних районів, територій територіальних громад, населених пунктів, їх частин.
Суб’єктами містобудування є органи виконавчої влади, Верховна Рада Автономної Республіки Крим, Рада міністрів Автономної Республіки Крим, органи місцевого самоврядування, фізичні та юридичні особи
Фінансування робіт з планування території Автономної Республіки Крим, областей, районів, територій територіальних громад (у тому числі населених пунктів), районів у містах, кварталів, інших частин території відповідної територіальної громади, проведення містобудівного моніторингу здійснюється за рахунок коштів відповідних місцевих бюджетів, коштів міжнародної технічної та/або фінансової допомоги, у тому числі у вигляді грантів.
Планування територій на місцевому рівні здійснюється шляхом розроблення та затвердження комплексних планів просторового розвитку територій територіальних громад, генеральних планів населених пунктів і детальних планів території, їх оновлення та внесення змін до них.
Відповідно до ст.17 ЗУ «Про регулювання містобудівної документації»: виконавчі органи сільських, селищних і міських рад, Київська та Севастопольська міські державні адміністрації є замовниками, які організовують розроблення, внесення змін та подання генерального плану населеного пункту на розгляд відповідної сільської, селищної, міської ради.
Учасник повинен надати аналогічні договори відповідно до умов тендерної документації та чинного законодавства України.
Таким чином, у разі якщо замовником в оголошенні встановлюється вимога щодо наявності документально підтвердженої інформації про відповідність кваліфікаційним критеріям, то учасникам процедури закупівлі необхідно надавати пропозиції відповідно до вимог оголошення. Відповідні вимоги до учасників процедури закупівлі спрямовані також на те, щоб отримати дійсно професійного виконавця робіт, з великим досвідом, спроможного виконувати роботи якісно і в максимально короткі терміни, кваліфікація якого дозволяє виявити недоліки у містобудівній документації, що дозволить в подальшому створити сприятливі умови для життєдіяльності жителів громади, забезпечити захист територій від надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру, запобігати надмірній концентрації населення та об'єктів виробництва, зменшити рівень забруднення навколишнього природного середовища, охорони та використання територій з особливим статусом, у тому числі ландшафтів, об'єктів історико-культурної спадщини, а також земель сільськогосподарського призначення і лісів. Професійно виконані матеріали генерального плану, дозволять проводити взаємоузгодження державних, громадських та приватних інтересів, створення сприятливих умов для залучення інвестицій у будівництво, забезпечення можливості вибору інвестором найбільш ефективного виду використання території з огляду на сумісність забудови з оточуючою забудовою та відповідно до законодавства, державних норм, стандартів і правил.
Відповідно до ЗУ «Про регулювання містобудівної діяльності» об’єктом містобудування є планувальна організація території, система розселення, система взаємопов’язаного комплексного розміщення основних об’єктів промисловості, транспорту, інженерної та соціальної інфраструктури, функціональне зонування території України, її частин (груп областей), території Автономної Республіки Крим, областей, адміністративних районів, територій територіальних громад, населених пунктів, їх частин.
Суб’єктами містобудування є органи виконавчої влади, Верховна Рада Автономної Республіки Крим, Рада міністрів Автономної Республіки Крим, органи місцевого самоврядування, фізичні та юридичні особи
Фінансування робіт з планування території Автономної Республіки Крим, областей, районів, територій територіальних громад (у тому числі населених пунктів), районів у містах, кварталів, інших частин території відповідної територіальної громади, проведення містобудівного моніторингу здійснюється за рахунок коштів відповідних місцевих бюджетів, коштів міжнародної технічної та/або фінансової допомоги, у тому числі у вигляді грантів.
Планування територій на місцевому рівні здійснюється шляхом розроблення та затвердження комплексних планів просторового розвитку територій територіальних громад, генеральних планів населених пунктів і детальних планів території, їх оновлення та внесення змін до них.
Відповідно до ст.17 ЗУ «Про регулювання містобудівної документації»: виконавчі органи сільських, селищних і міських рад, Київська та Севастопольська міські державні адміністрації є замовниками, які організовують розроблення, внесення змін та подання генерального плану населеного пункту на розгляд відповідної сільської, селищної, міської ради.
Учасник повинен надати аналогічні договори відповідно до умов тендерної документації та чинного законодавства України.
14.02.2023, 11:57
Порушення норм економічної конкуренції
A question concerning purchase subject
Щодо відповіді Замовника
Відповідні вимоги до учасників процедури закупівлі спрямовані також на те, щоб отримати дійсно професійного виконавця робіт, з великим досвідом, спроможного виконувати роботи якісно і в максимально короткі терміни, кваліфікація якого дозволяє виявити недоліки у містобудівній документації, що дозволить в подальшому створити сприятливі умови для життєдіяльності жителів громади, забезпечити захист територій від надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру, запобігати надмірній концентрації населення та об'єктів виробництва, зменшити рівень забруднення навколишнього природного середовища, охорони та використання територій з особливим статусом, у тому числі ландшафтів, об'єктів історико-культурної спадщини, а також земель сільськогосподарського призначення і лісів. Професійно виконані матеріали генерального плану, дозволять проводити взаємоузгодження державних, громадських та приватних інтересів, створення сприятливих умов для залучення інвестицій у будівництво, забезпечення можливості вибору інвестором найбільш ефективного виду використання території з огляду на сумісність забудови з оточуючою забудовою та відповідно до законодавства, державних норм, стандартів і правил.
Відповідно до п.51 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» №1178 від 12.10.2022р.
Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель.
Питання до Замовника полягало в тому чому саме така кількість договорів щодо розробки містобудівної документації.? Проте Замовник не надав відповіді на дане питання. Замовником було перелічено цілу купу епітетів та сталих конструкцій проте жодної аргументації щодо кількості договорів. Якщо керуватися логікою Замовника, тоді потрібно вимагати наявність досвіду в обсязі 10-ти договорів для кожного виду робіт, що забезпечить наявність у якості учасників тільки самих досвідчених розробників. Проте мабуть у учасника для якого прописувалась дана тендерна документація немає такої кількості договорів. Зазначені дії замовника підпадають під ЗУ «Про захист економічної конкуренції» та є протиправними. Наразі відповідальність за проведення даної процедури лежить на замовнику, тому радимо Вам повторно передивитися підхід до її проведення та обдумати доцільність включення до документації вимог, що виходять за рамки прийнятності!
Вимагаємо внести зміни в тендерну документацію та привести кількість аналогічних у відповідність.
Відповідні вимоги до учасників процедури закупівлі спрямовані також на те, щоб отримати дійсно професійного виконавця робіт, з великим досвідом, спроможного виконувати роботи якісно і в максимально короткі терміни, кваліфікація якого дозволяє виявити недоліки у містобудівній документації, що дозволить в подальшому створити сприятливі умови для життєдіяльності жителів громади, забезпечити захист територій від надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру, запобігати надмірній концентрації населення та об'єктів виробництва, зменшити рівень забруднення навколишнього природного середовища, охорони та використання територій з особливим статусом, у тому числі ландшафтів, об'єктів історико-культурної спадщини, а також земель сільськогосподарського призначення і лісів. Професійно виконані матеріали генерального плану, дозволять проводити взаємоузгодження державних, громадських та приватних інтересів, створення сприятливих умов для залучення інвестицій у будівництво, забезпечення можливості вибору інвестором найбільш ефективного виду використання території з огляду на сумісність забудови з оточуючою забудовою та відповідно до законодавства, державних норм, стандартів і правил.
Відповідно до п.51 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» №1178 від 12.10.2022р.
Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель.
Питання до Замовника полягало в тому чому саме така кількість договорів щодо розробки містобудівної документації.? Проте Замовник не надав відповіді на дане питання. Замовником було перелічено цілу купу епітетів та сталих конструкцій проте жодної аргументації щодо кількості договорів. Якщо керуватися логікою Замовника, тоді потрібно вимагати наявність досвіду в обсязі 10-ти договорів для кожного виду робіт, що забезпечить наявність у якості учасників тільки самих досвідчених розробників. Проте мабуть у учасника для якого прописувалась дана тендерна документація немає такої кількості договорів. Зазначені дії замовника підпадають під ЗУ «Про захист економічної конкуренції» та є протиправними. Наразі відповідальність за проведення даної процедури лежить на замовнику, тому радимо Вам повторно передивитися підхід до її проведення та обдумати доцільність включення до документації вимог, що виходять за рамки прийнятності!
Вимагаємо внести зміни в тендерну документацію та привести кількість аналогічних у відповідність.
Customer answer (Reply registered15.02.2023, 07:58)
Шановний Учаснику, Уповноважена особа здійснює свою діяльність виключно в правовому просторі, у повній відповідності до вимог чинного законодавства України, керується нормами ст. 11 Закону України «Про публічні закупівлі» - планує закупівлі та формує річний план закупівель в електронній системі закупівель, здійснює вибір процедури закупівлі, проводить процедури закупівель, забезпечує рівні умови для всіх учасників та дотримується принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників (ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі »). Також відповідно до пункту 2 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі », у Тендерній документації зазначаються один або декілька кваліфікаційних критеріїв. Статтею 16 Закону передбачено, що Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. А відповідно статті 22 п. 3. зазначено «Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації».
Відповідно саме до предмету закупівлі, технічного завдання, ЗУ «Про регулювання містобудівної документації», ЗУ «Про землеустрій», ЗУ «Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність », ЗУ «Про стратегічну екологічну оцінку», Постанови від 9 червня 2021 р. № 632 «Про визначення формату електронних документів комплексного плану просторового розвитку території територіальної громади, генерального плану населеного пункту, детального плану території» Замовником зазначена мінімально необхідна кількість аналогічних договорів, які повинні підтверджувати наявність досвіду виконання робіт. Відповідно ЗУ «Про регулювання містобудівної документації» та змінами, внесеними згідно із Законом № 711-IX від 17.06.2020 р. генеральний план населеного пункту - одночасно містобудівна документація на місцевому рівні та землевпорядна документація, що визначає принципові вирішення розвитку, планування, забудови та іншого використання території населеного пункту. Відповідно до умов тендерної документації Учасник може надавати комплексні договори, які поєднують декілька або всі предмети договорів (топографо-геодезичні роботи, роботи з розроблення документації із землеустрою, роботи з розроблення містобудівної документації, роботи з формування та передачі геопросторових даних), а також може надавати аналогічні договори окремо. Хочемо підкреслити, що фінансування робіт здійснюється за рахунок коштів місцевого бюджету громади та для уникнення неякісного надання послуг виконавцями, що може призвести до неможливості користуватися результатом наданих послуг (містобудівною документацією), і в подальшому буде потребувати внесення змін до неї, а це додаткове фінансове навантаження на громаду, Замовником встановлені саме такі мінімальні кваліфікаційні критерії для Учасників згідно предмету закупівлі, технічного завдання та чинного законодавства України.
Відповідно саме до предмету закупівлі, технічного завдання, ЗУ «Про регулювання містобудівної документації», ЗУ «Про землеустрій», ЗУ «Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність », ЗУ «Про стратегічну екологічну оцінку», Постанови від 9 червня 2021 р. № 632 «Про визначення формату електронних документів комплексного плану просторового розвитку території територіальної громади, генерального плану населеного пункту, детального плану території» Замовником зазначена мінімально необхідна кількість аналогічних договорів, які повинні підтверджувати наявність досвіду виконання робіт. Відповідно ЗУ «Про регулювання містобудівної документації» та змінами, внесеними згідно із Законом № 711-IX від 17.06.2020 р. генеральний план населеного пункту - одночасно містобудівна документація на місцевому рівні та землевпорядна документація, що визначає принципові вирішення розвитку, планування, забудови та іншого використання території населеного пункту. Відповідно до умов тендерної документації Учасник може надавати комплексні договори, які поєднують декілька або всі предмети договорів (топографо-геодезичні роботи, роботи з розроблення документації із землеустрою, роботи з розроблення містобудівної документації, роботи з формування та передачі геопросторових даних), а також може надавати аналогічні договори окремо. Хочемо підкреслити, що фінансування робіт здійснюється за рахунок коштів місцевого бюджету громади та для уникнення неякісного надання послуг виконавцями, що може призвести до неможливості користуватися результатом наданих послуг (містобудівною документацією), і в подальшому буде потребувати внесення змін до неї, а це додаткове фінансове навантаження на громаду, Замовником встановлені саме такі мінімальні кваліфікаційні критерії для Учасників згідно предмету закупівлі, технічного завдання та чинного законодавства України.
15.02.2023, 16:28
Проект договору
A question concerning purchase subject
Вимога Замовника: Проекту договору, підготовлений у відповідності з Додатком № 4, який повинен бути заповнений стороною учасника, включаючи додатки та специфікації до нього, підписаний уповноваженою особою учасника і містити печатку учасника (за наявності); При цьому проект договору містить :
План фінансування ( що не може бути заповнено Учасником)
Акт здачі-прийманні виконаних проектних, науково-проектних, вишукувальних та додаткових робіт
На етапі подання пропозицій не може бути заповнений зі сторони учасника акт здачі-прийманні виконаних робіт, оскільки він заповнюється після здачі робіт .
ПЛан фінансування також не підлягає заповненнню, оскільки цю інформацію надає Замовника.
Просимо внести зміни в документацію.
План фінансування ( що не може бути заповнено Учасником)
Акт здачі-прийманні виконаних проектних, науково-проектних, вишукувальних та додаткових робіт
На етапі подання пропозицій не може бути заповнений зі сторони учасника акт здачі-прийманні виконаних робіт, оскільки він заповнюється після здачі робіт .
ПЛан фінансування також не підлягає заповненнню, оскільки цю інформацію надає Замовника.
Просимо внести зміни в документацію.
Customer answer (Reply registered15.02.2023, 16:36)
Шановний учаснику! Ви повторно задаєте питання:
1. План фінансування - може бути заповнено Учасником (відповідно до календарного плану);
Акт здачі-прийманні виконаних проектних, науково-проектних, вишукувальних та додаткових робіт буде заповнюватися по мірі виконання робіт виконавцем
1. План фінансування - може бути заповнено Учасником (відповідно до календарного плану);
Акт здачі-прийманні виконаних проектних, науково-проектних, вишукувальних та додаткових робіт буде заповнюватися по мірі виконання робіт виконавцем
17.02.2023, 18:35
Щодо підтвердження придатності застосованих технологій GPS-корекції супутникового геодезичного GPS (GNSS) приймача
A question concerning purchase subject
Відповідно до Додатку 2 Тендерної документації «Кваліфікаційні (кваліфікаційний) критерії процедури закупівлі», учасник повинен надати підтвердження придатності застосованих технологій GPS-корекції супутникового геодезичного GPS (GNSS) приймача.
Запитання:
1) Чи сертифікована на території України мережа, що надає послуги GPS-корекції RTK.
2) Яким нормативним документом передбачено надання Адміністратором банку геодезичних даних передачі заявнику (учаснику) геодезичних даних по території розробки:
- координати пунктів Державної геодезичної мережі 1, 2, 3, 4 класів;
- нівелірні пункти I, II, класів;
- послуги з виконання координатних операцій перетворення та трансформування координат точок CK-63, місцеву систему координат, УСК-2000.
Запитання:
1) Чи сертифікована на території України мережа, що надає послуги GPS-корекції RTK.
2) Яким нормативним документом передбачено надання Адміністратором банку геодезичних даних передачі заявнику (учаснику) геодезичних даних по території розробки:
- координати пунктів Державної геодезичної мережі 1, 2, 3, 4 класів;
- нівелірні пункти I, II, класів;
- послуги з виконання координатних операцій перетворення та трансформування координат точок CK-63, місцеву систему координат, УСК-2000.
Customer answer (Reply registered20.02.2023, 11:12)
Відповіді:
1) Послуги GPS-корекції RTK в Україні надає не одна мережа. Набори геопросторових даних, які використовуються в національній інфраструктурі геопросторових даних, повинні відповідати вимогам національного стандарту ДСТУ ISO 19157 “Географічна інформація. Якість геопросторових даних”. Відомості про опис якості включаються до опису метаданих і специфікації геопросторових даних (згідно «Порядку функціонування національної інфраструктури геопросторових даних», Постанова КМУ від 26 травня 2021 р. № 532)
2) Постановою Кабінету Міністрів України 646 від 07.08.2013 ( із змінами від 19.05.2021 р.), Законом України «Про національну інфраструктуру геопросторових даних», Постановою КМУ «Про затвердження Порядку функціонування національної інфраструктури геопросторових даних» від 26 травня 2021 р. № 532
1) Послуги GPS-корекції RTK в Україні надає не одна мережа. Набори геопросторових даних, які використовуються в національній інфраструктурі геопросторових даних, повинні відповідати вимогам національного стандарту ДСТУ ISO 19157 “Географічна інформація. Якість геопросторових даних”. Відомості про опис якості включаються до опису метаданих і специфікації геопросторових даних (згідно «Порядку функціонування національної інфраструктури геопросторових даних», Постанова КМУ від 26 травня 2021 р. № 532)
2) Постановою Кабінету Міністрів України 646 від 07.08.2013 ( із змінами від 19.05.2021 р.), Законом України «Про національну інфраструктуру геопросторових даних», Постановою КМУ «Про затвердження Порядку функціонування національної інфраструктури геопросторових даних» від 26 травня 2021 р. № 532