Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
The contract is published 25.08.2025 20:39. Date of last changes: 28.10.2025 13:48

«Послуги з організації шкільного харчування» ДК 021:2015 55510000-8 Послуги їдалень -

Contract ID UA-2025-08-14-013124-a-c1  
ID 1232cfa834954841bda64b3c093ab17e  
The amount of the contract
418`800.00 Hryvnia

«Послуги з організації шкільного харчування» ДК 021:2015 55510000-8 Послуги їдалень Кількість та місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг: - Кількість та обсяг визначені Замовником у Додатку №1 до тендерної документації. - 79071, Україна , Львівська обл., м.Львів, вул. Пулюя, буд. 10 Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: - до 31 грудня (включно) 2025 року Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: - Під час проведення закупівлі усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Тендерна пропозиція учасника та всі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, складаються українською мовою*. *Примітки: - документи, видані органами державної влади/ підприємствами/ установами/організаціями іноземних держав подаються з перекладом українською мовою. Переклад (або справжність підпису перекладача) мають бути засвідчені нотаріально або легалізовані у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. - стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, найменування торговельної марки, знаків для товарів та послуг, загальноприйняті міжнародні терміни викладаються мовою їх загально прийнятого застосування та перекладу на українську мову не потребують. Документи, які викладені іншою мовою, ніж визначена замовником для подання тендерних пропозицій, повинні супроводжуватись відповідним перекладом у такому порядку: -офіційні документи, видані органом іноземної держави, повинні бути легалізовані у встановленому в Україні порядку або засвідчені шляхом проставлення апостилю з додаванням перекладу цих документів мовою, визначеною замовником та з урахуванням пунктів 11, 12 частини першої статті 34 та статті 79 Закону України “Про нотаріат”; -неофіційні документи (що не підлягають легалізації / апостилюванню), які готуються учасником-нерезидентом та складені іншою мовою, ніж визначена замовником, повинні бути перекладені на відповідну мову. Достовірність інформації, зазначеної в перекладі наданих документів, завіряється учасником. Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд, у тому числі якщо такі документи надані іноземною мовою без перекладу. У випадку надання учасником на підтвердження однієї вимоги кількох документів, викладених різними мовами, та за умови, що хоча б один з наданих документів відповідає встановленій вимозі, в тому числі щодо мови, замовник не розглядає інший(і) документ(и), що учасник надав додатково на підтвердження цієї вимоги, навіть якщо інший документ наданий іноземною мовою без перекладу. Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): - Не вимагається. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону: - Положення частини третьої статті 10 Закону до відкритих торгів, оголошених замовником згідно з Особливостями, не застосовується. Замовники можуть здійснювати публічні закупівлі товарів, послуг, робіт незалежно від їх вартості шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному Законом для відкритих торгів, оголошення про проведення яких оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону, та з урахуванням положень абзацу другого пункту 4, пунктів 19, 27, 43, абзацу дев’ятого пункту 44 та пункту 47 Особливостей. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: - 0,5 % Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): - Оцінка тендерної пропозиції проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, визначених замовником у тендерній документації, шляхом визначення тендерної пропозиції найбільш економічно вигідною. Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією електронна система закупівель визначає тендерну пропозицію, ціна/приведена ціна якої є найнижчою (п. 37 Особливостей). Критеріями оцінки є: – «Ціна» (без ПДВ*) Питома вага критерію «Ціна» становить 100%. *Відповідно до Порядку надання послуг з харчування дітей у дошкільних, учнів у загальноосвітніх навчальних закладах, операції з надання яких звільняються від обкладення податком на додану вартість, затвердженого Постановою КМУ № 116 від 02 лютого 2011 року, від обкладення податком на додану вартість звільняються операції з надання послуг з харчування дітей у дошкільних, учнів у загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладах у межах затверджених норм харчування в грамах, а для тих учнів, для яких не встановлено норми харчування в грамах, - у межах визначеної грошової норми.

Сontract identification

The amount of the contract 418`800.00 Hryvnia (no VAT)  
Contract number 2/2025  
Date of signing 01.09.2025  
Start date 01.09.2025  
Expiration Date 31.12.2025  
Published
25.08.25
Signed
The contract signed by all parties, and is acting legally
Finished

Nomenclature contract

1)
«Послуги з організації шкільного харчування» ДК 021:2015 55510000-8 Послуги їдалень
ДК 021:2015: 55511000-5 - Послуги їдалень та інших кафе закритого типу
Delivery address: 79071, Україна, Львівська область, місто Львів, ВУЛИЦЯ ПУЛЮЯ, будинок 10
Required maximum delivery date : 31.12.2025
Quantity: 1 лот

Contract documents / changes

Document type is not specified
договір.pdf
Published: 04.09.2025 13:49
ID: 646ebcd7a30a48c99cf2368fa6472963
Document type is not specified
sign.p7s
Published: 04.09.2025 13:50
ID: c529fdd8e69d4d95bc137fa20da3ef7f
Document type is not specified
Додаткова угода №1.pdf Added to change №1from01.09.2025
Published: 04.09.2025 13:51
ID: de5009a294b74e6caa400e3e774ad20b
Document type is not specified
sign.p7s Added to change №1from01.09.2025
Published: 04.09.2025 13:51
ID: 8b13af5975264a88a78f74e1f69b17e6
Document type is not specified
Додаткова угода №2.pdf Added to change №2from01.09.2025
Published: 04.09.2025 22:42
ID: 31ed9fa72b4a4e6b951916d76b8a37c2
Document type is not specified
sign.p7s Added to change №2from01.09.2025
Published: 04.09.2025 22:43
ID: 3bf493e11b2c46deab23aab6eb88b6e2
Document type is not specified
2230 ДУ 3 до тенд 2.pdf Added to change №3from28.10.2025
Published: 28.10.2025 13:47
ID: 6935d553d16b4fd48f7ccd0d0189ea00
Document type is not specified
sign.p7s Added to change №3from28.10.2025
Published: 28.10.2025 13:48
ID: 74611a9e15154f3db041b13b2aa0762e

Changes to the Agreement

Changes to the agreement №1from01.09.2025.

Detail changes

Reasons for the changes to the contract
Improving procurement subject
 
Description of the reasons for change Дані зміни не стосуються випадків зміни істотних умов договору, що передбачені у Законі України «Про публічні закупівлі» та Постанові КМУ №1178. З метою висвітлення повноцінної інформації щодо даної закупівлі, замовником прийнято рішення здійснити публікацію даної додаткової угоди шляхом обрання причини змін із наведених електронною системою. У зв’язку із втратою чинності Господарського кодексу України на підставі Закону України «Про особливості регулювання діяльності юридичних осіб окремих організаційно-правових форм у перехідний період та об’єднань юридичних осіб», Сторони домовились внести відповідні зміни до Договору.  
Date of publication changes 04.09.2025 10:51  
Notification of amendments to the Agreement PDF  

Changes to the agreement №2from01.09.2025.

Detail changes

Reasons for the changes to the contract
Decrease in the volume of purchases
 
Description of the reasons for change Керуючись підпунктом 1 пункту 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ № 1178 від 12 жовтня 2022 р., пунктами 1.4 та 11.1 Договору, враховуючи фактичний обсяг видатків замовника, Сторони домовились: Зменшити ціну Договору на 840 517,00 грн. та викласти п.3.1. у новій редакції: «3.1. Ціна Договору становить 419 183,00 грн. без ПДВ (чотириста дев’ятнадцять тисяч сто вісімдесят три грн. 00 коп.), з них: - кошти місцевого бюджету (0611021) – 172 212,90 грн. - кошти субвенції з державного бюджету на забезпечення харчування учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти (0611403) – 246 970,10 грн.»  
Date of publication changes 04.09.2025 19:43  
Notification of amendments to the Agreement PDF  

Changes to the agreement №3from28.10.2025.

Detail changes

Reasons for the changes to the contract
Decrease in the volume of purchases
 
Description of the reasons for change зменшення обсягів та уточнення фінансування  
Date of publication changes 28.10.2025 13:48  
Notification of amendments to the Agreement PDF  

Procurement entity

Official name ПОЧАТКОВА ШКОЛА "ШКОЛА РАДОСТІ" ЛЬВІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ  
National ID / Tax Number 22416862  
Legal address 79071, Україна, Львівська область, місто Львів, ВУЛИЦЯ ПУЛЮЯ, будинок 10  
Purchase procedure ?:tender method open_aboveThreshold  

Information about supplier

Name of Entity ФОП СЕРВАТЯК СОЛОМІЯ РУСЛАНІВНА  
National ID 3569107022  
Legal address 79021, Україна, Львівська область, Львів, вулиця Симона Петлюри, будинок 23, квартира 62