Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити

Кількість об’єктів _12, перелік об’єктів наданий окремим файлом. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: стадія «РП», запроектовані теплолічильники та інше обладнання повинні бути сертифіковані в Україні, теплолічильники крім того повинні мати сертифікат Укрметртестстандарта та внесені в Державний реєстр засобів вимірювальної техніки України, як лічильники теплової енергії, якість проекту повинна бути підтверджена позитивним експертним звітом. Завдання на проектування, технічне завдання, принципові схеми надані окремими файлами. Строк виконання робіт: до 15.06.2021 Строк виконання робіт може бути змінений в залежності від терміну проведення спрощеної закупівлі Перелік критеріїв та методика оцінки пропозиції із зазначенням питомої ваги критеріїв: ціна 100%

Реквізити договору

Сума договору 178`000.00 Гривня (з ПДВ)  
Сума договору без ПДВ 148`333.34 Гривня  
Сума оплати за договором 59`333.36 Гривня (з ПДВ)  
Сума оплати за договором без ПДВ 49`444.47 Гривня  
Номер договору 21-Г-П-ТЛ  
Дата підписання 28.04.2021  
Дата початку дії 28.04.2021  
Дата завершення дії 31.12.2021  
Опубліковано
28.04.21
Договір підписано
Договір виконано
Договір був підписаний та виконаний сторонами в повному обсязі

Номенклатура договору

1)
Розробка проектно – кошторисної документації по оснащенню інженерних вводів житлових будинків комунальної форми власності, житлово-будівельних кооперативів та об'єднань співвласників багатоквартирних будинків теплолічильниками разом з програмно-апаратною частиною диспетчеризації
Класифікація за ДК 021:2015: 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01601, Україна, м. Київ, місто Київ, вул. Богдана Хмельницького, 3-а
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15.06.2021
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 12 роботи

Документи договору/змін

Нетипізований документ
Лот 4 ДУ Сінерджи.pdf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 28.04.2021 14:26
ID: fdfbdff05ff240d98cde6abd362deb0d
Нетипізований документ
Лот 4 Сінерджи.pdf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 28.04.2021 14:26
ID: 18e11f968bab4d7cb887e5ce07dd5fef
Нетипізований документ
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 28.04.2021 14:27
ID: 9100f0215fb24c95ba4ff12557661c89
Нетипізований документ
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 28.04.2021 14:27
ID: 9100f0215fb24c95ba4ff12557661c89
Додатки до контракту
ДУ 2 Сінеджи 2.pdf Додано в зміні №1 від 15.06.2021
Завантажено в ЦБД Prozorro: 18.06.2021 15:36
ID: d474bb33a21b4ccea2b929a25e2360e7
Нетипізований документ
sign.p7s Додано в зміні №1 від 15.06.2021
Завантажено в ЦБД Prozorro: 18.06.2021 15:37
ID: 382e7f6c1edc46b5961c55cf34fcae81
Додатки до контракту
2. ДУ 3 ДОГ 21Сінерджі продов..pdf Додано в зміні №2 від 30.07.2021
Завантажено в ЦБД Prozorro: 30.07.2021 18:08
ID: e57f56cb1b574ac7acd86a05c7ee560c
Нетипізований документ
sign.p7s Додано в зміні №2 від 30.07.2021
Завантажено в ЦБД Prozorro: 30.07.2021 18:09
ID: 7fb322efd16e4d139c4bd6fd3e4e433a
Додатки до контракту
ДУ 4 -21.pdf Додано в зміні №3 від 20.08.2021
Завантажено в ЦБД Prozorro: 20.08.2021 13:57
ID: 48483af64b5a498c82537b5dfb219015
Нетипізований документ
sign.p7s Додано в зміні №3 від 20.08.2021
Завантажено в ЦБД Prozorro: 20.08.2021 13:58
ID: 6d3332c0002445a9bf1afce0f55d2712
Нетипізований документ
ДУ 21.pdf Додано в зміні №4 від 14.12.2021
Завантажено в ЦБД Prozorro: 15.12.2021 12:29
ID: abb33cb193924118ac7b7316217e4d9b
Нетипізований документ
sign.p7s Додано в зміні №4 від 14.12.2021
Завантажено в ЦБД Prozorro: 15.12.2021 12:29
ID: fdf5c57ae9054519964be4312ecddd84

Зміни до Договору

Зміна до договору №1 від 15.06.2021.

Деталізація внесених змін

Причини змін до договору
Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
 
Опис причини змін у зв’язку виникненням об’єктивних обставин, а саме: труднощів з можливістю обстеження об’єктів, пов’язаних з дією до 01.05.2021 р. жорстких карантинних обмежень, спрямованих на запобігання поширенню COVID-19, що унеможливлює виконання зобов’язань в строки передбачені Договором, керуючись пунктом 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», викласти Додаток № 2 «Календарний план» Договору в новій редакції.  
Дата публікації змін 18.06.2021 15:37  
Повідомлення про внесення змін до Договору PDF  

Зміна до договору №2 від 30.07.2021.

Деталізація внесених змін

Причини змін до договору
Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
 
Опис причини змін у зв’язку з довготривалою процедурою погодження проєктної документації в СП «Енергозбут» КП «Київтеплоенерго», яке обумовлено коригуванням теплових навантажень та погодженням проектних рішень, що унеможливлює отримання дозвільних документів в строки передбачені Договором Додаток № 2 " Календарний план " викладений у новій редакції  
Дата публікації змін 30.07.2021 18:09  
Повідомлення про внесення змін до Договору PDF  

Зміна до договору №3 від 20.08.2021.

Деталізація внесених змін

Причини змін до договору
Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
 
Опис причини змін у зв’язку виникненням об’єктивних обставин, а саме: з довготривалою процедурою отримання позитивного висновку експертизи пов’язану з необхідністю внесення додаткових змін у проектні рішення, що унеможливлює виконання зобов’язань в строки передбачені Договором, керуючись пунктом 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», викласти Додаток № 2 «Календарний план» Договору в новій редакції.  
Дата публікації змін 20.08.2021 13:58  
Повідомлення про внесення змін до Договору PDF  

Зміна до договору №4 від 14.12.2021.

Деталізація внесених змін

Причини змін до договору
Зменшення обсягів закупівлі
 
Опис причини змін Договірна ціна зменшується у зв’язку із виникненням об’єктивної обставини, а саме: у зв’язку з неможливістю виконання Робіт на деяких Об’єктах після проведення обстеження та отримання необхідних даних щодо таких Об’єктів. Пункти 2.1., 2.4. Договору та Додаток № 3, Додаток №4, Додаток № 5 до Договору у новій редакції  
Дата публікації змін 15.12.2021 12:29  
Повідомлення про внесення змін до Договору PDF  

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника КП "Група впровадження проекту з енергозбереження в адміністративних і громадських будівлях м. Києва"  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 25772436  
Юридична адреса 01601, Україна, Київська область, м. Київ, вул. Богдана Хмельницького, 3а  
Процедура закупівлі Спрощені закупівлі  

Інформація про постачальника

Назва юридичної особи ТОВ "ГРУПА КОМПАНІЙ "СІНЕРДЖИ"  
Код ЄДРПОУ 39616396  
Юридична адреса 02090, Україна, м. Київ, м.Київ,, ВУЛИЦЯ В. СОСЮРИ, будинок 5