Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити

Кількість об’єктів _12, перелік об’єктів наданий окремим файлом. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: стадія «РП», запроектовані теплолічильники та інше обладнання повинні бути сертифіковані в Україні, теплолічильники крім того повинні мати сертифікат Укрметртестстандарта та внесені в Державний реєстр засобів вимірювальної техніки України, як лічильники теплової енергії, якість проекту повинна бути підтверджена позитивним експертним звітом. Завдання на проектування, технічне завдання, принципові схеми надані окремими файлами. Строк виконання робіт: до 15.06.2021 Строк виконання робіт може бути змінений в залежності від терміну проведення спрощеної закупівлі Перелік критеріїв та методика оцінки пропозиції із зазначенням питомої ваги критеріїв: ціна 100%

Реквизиты договора

Сумма договора 178`000.00 Гривна (с НДС)  
Сумма договора без НДС 148`333.34 Гривна  
Сумма оплаты по договору 59`333.36 Гривна (с НДС)  
Сумма оплаты по договору без НДС 49`444.47 Гривна  
Номер договора 21-Г-П-ТЛ  
Дата подписания 28.04.2021  
Дата начала действия 28.04.2021  
Дата завершения действия 31.12.2021  
Опубликован
28.04.21
Подписан
Завершен
Договор был подписан и исполнен сторонами в полном объеме

Номенклатура договора

1)
Розробка проектно – кошторисної документації по оснащенню інженерних вводів житлових будинків комунальної форми власності, житлово-будівельних кооперативів та об'єднань співвласників багатоквартирних будинків теплолічильниками разом з програмно-апаратною частиною диспетчеризації
ДК 021:2015: 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 01601, Україна, м. Київ, місто Київ, вул. Богдана Хмельницького, 3-а
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 15.06.2021
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 12 роботи

Документы договора/изменений

Нетипизированный документ
Лот 4 ДУ Сінерджи.pdf
Загружено в ЦБД Prozorro: 28.04.2021 14:26
ID: fdfbdff05ff240d98cde6abd362deb0d
Нетипизированный документ
Лот 4 Сінерджи.pdf
Загружено в ЦБД Prozorro: 28.04.2021 14:26
ID: 18e11f968bab4d7cb887e5ce07dd5fef
Нетипизированный документ
sign.p7s
Загружено в ЦБД Prozorro: 28.04.2021 14:27
ID: 9100f0215fb24c95ba4ff12557661c89
Нетипизированный документ
sign.p7s
Загружено в ЦБД Prozorro: 28.04.2021 14:27
ID: 9100f0215fb24c95ba4ff12557661c89
Дополнения к контракту
ДУ 2 Сінеджи 2.pdf Добавлено в изменения №1от15.06.2021
Загружено в ЦБД Prozorro: 18.06.2021 15:36
ID: d474bb33a21b4ccea2b929a25e2360e7
Нетипизированный документ
sign.p7s Добавлено в изменения №1от15.06.2021
Загружено в ЦБД Prozorro: 18.06.2021 15:37
ID: 382e7f6c1edc46b5961c55cf34fcae81
Дополнения к контракту
2. ДУ 3 ДОГ 21Сінерджі продов..pdf Добавлено в изменения №2от30.07.2021
Загружено в ЦБД Prozorro: 30.07.2021 18:08
ID: e57f56cb1b574ac7acd86a05c7ee560c
Нетипизированный документ
sign.p7s Добавлено в изменения №2от30.07.2021
Загружено в ЦБД Prozorro: 30.07.2021 18:09
ID: 7fb322efd16e4d139c4bd6fd3e4e433a
Дополнения к контракту
ДУ 4 -21.pdf Добавлено в изменения №3от20.08.2021
Загружено в ЦБД Prozorro: 20.08.2021 13:57
ID: 48483af64b5a498c82537b5dfb219015
Нетипизированный документ
sign.p7s Добавлено в изменения №3от20.08.2021
Загружено в ЦБД Prozorro: 20.08.2021 13:58
ID: 6d3332c0002445a9bf1afce0f55d2712
Нетипизированный документ
ДУ 21.pdf Добавлено в изменения №4от14.12.2021
Загружено в ЦБД Prozorro: 15.12.2021 12:29
ID: abb33cb193924118ac7b7316217e4d9b
Нетипизированный документ
sign.p7s Добавлено в изменения №4от14.12.2021
Загружено в ЦБД Prozorro: 15.12.2021 12:29
ID: fdf5c57ae9054519964be4312ecddd84

Изменения Договора

Изменения к договору №1от15.06.2021.

Детализация внесенных изменений

Причины изменений договора
Продление срока действия договора (из-за документально подтвержденных объективных обстоятельств)
 
Описание причины изменений у зв’язку виникненням об’єктивних обставин, а саме: труднощів з можливістю обстеження об’єктів, пов’язаних з дією до 01.05.2021 р. жорстких карантинних обмежень, спрямованих на запобігання поширенню COVID-19, що унеможливлює виконання зобов’язань в строки передбачені Договором, керуючись пунктом 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», викласти Додаток № 2 «Календарний план» Договору в новій редакції.  
Дата публикации изменений 18.06.2021 15:37  
Уведомление о внесении изменений в Договор PDF  

Изменения к договору №2от30.07.2021.

Детализация внесенных изменений

Причины изменений договора
Продление срока действия договора (из-за документально подтвержденных объективных обстоятельств)
 
Описание причины изменений у зв’язку з довготривалою процедурою погодження проєктної документації в СП «Енергозбут» КП «Київтеплоенерго», яке обумовлено коригуванням теплових навантажень та погодженням проектних рішень, що унеможливлює отримання дозвільних документів в строки передбачені Договором Додаток № 2 " Календарний план " викладений у новій редакції  
Дата публикации изменений 30.07.2021 18:09  
Уведомление о внесении изменений в Договор PDF  

Изменения к договору №3от20.08.2021.

Детализация внесенных изменений

Причины изменений договора
Продление срока действия договора (из-за документально подтвержденных объективных обстоятельств)
 
Описание причины изменений у зв’язку виникненням об’єктивних обставин, а саме: з довготривалою процедурою отримання позитивного висновку експертизи пов’язану з необхідністю внесення додаткових змін у проектні рішення, що унеможливлює виконання зобов’язань в строки передбачені Договором, керуючись пунктом 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», викласти Додаток № 2 «Календарний план» Договору в новій редакції.  
Дата публикации изменений 20.08.2021 13:58  
Уведомление о внесении изменений в Договор PDF  

Изменения к договору №4от14.12.2021.

Детализация внесенных изменений

Причины изменений договора
Уменьшение объемов закупки
 
Описание причины изменений Договірна ціна зменшується у зв’язку із виникненням об’єктивної обставини, а саме: у зв’язку з неможливістю виконання Робіт на деяких Об’єктах після проведення обстеження та отримання необхідних даних щодо таких Об’єктів. Пункти 2.1., 2.4. Договору та Додаток № 3, Додаток №4, Додаток № 5 до Договору у новій редакції  
Дата публикации изменений 15.12.2021 12:29  
Уведомление о внесении изменений в Договор PDF  

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика КП "Група впровадження проекту з енергозбереження в адміністративних і громадських будівлях м. Києва"  
Код в ЕГРПОУ / ИНН 25772436  
Юридический адрес 01601, Україна, Київська область, м. Київ, вул. Богдана Хмельницького, 3а  
Процедура закупки Упращенные/Допороговые закупки  

Информация о поставщике

Название юридического лица ТОВ "ГРУПА КОМПАНІЙ "СІНЕРДЖИ"  
Код ЕГРПОУ 39616396  
Юридический адрес 02090, Україна, м. Київ, м.Київ,, ВУЛИЦЯ В. СОСЮРИ, будинок 5