Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Договір опубліковано 23.12.2025 15:17. Дата останніх змін: 23.12.2025 15:17

Канцтовари (папір, ручки, маркери, степлери та інше) код ДК 021:2015: 30190000-7 (Офісне устаткування та приладдя різне) -

Ідентифікатор укладеного договору UA-2025-12-23-015869-a-c1  
ID 47c81ea96c7445e291da7f261c7bf2a7  
Сума договору
29`066.50 Гривня

Реквізити договору

Сума договору 29`066.50 Гривня (без ПДВ)  
Номер договору 113  
Дата підписання 22.12.2025  
Дата початку дії 22.12.2025  
Дата завершення дії 31.12.2025  
Опубліковано
23.12.25
Договір підписано
Договір підписаний всіма учасниками, і зараз діє на законних підставах
Договір виконано

Номенклатура договору

1)
Канцтовари (папір, ручки, маркери, степлери та інше) код ДК 021:2015: 30190000-7 (Офісне устаткування та приладдя різне)
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22.12.2025 - 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1169 штука

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника ВІДДІЛ ОСВІТИ,МОЛОДІ ТА СПОРТУ СЕМЕНІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 41077614  
Юридична адреса 13374, Україна, Житомирська область, с. Хажин, вул. Двірська, 42  
Процедура закупівлі Закупівля без використання електронної системи  

Інформація про постачальника

Назва юридичної особи ФОП ІВАНЕНКО СТАНІСЛАВ ВОЛОДИМИРОВИЧ  
Код ЄДРПОУ 2414611452  
Юридична адреса 13302, Україна, Житомирська область, місто Бердичів, вул.Будьонного, б.9 кв.55