Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Договір опубліковано 23.12.2025 11:34. Дата останніх змін: 23.12.2025 11:58

Канцелярські товари, код ДК 021:2015 – 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне» (Канцелярські товари різні) -

Ідентифікатор укладеного договору UA-2025-12-23-006389-a-c1  
ID 042d527b570642b0b2d86548fda66799  
Сума договору
20`000.00 Гривня

Реквізити договору

Сума договору 20`000.00 Гривня (без ПДВ)  
Номер договору 42  
Дата підписання 22.12.2025  
Дата початку дії 22.12.2025  
Дата завершення дії 31.12.2025  
Опубліковано
23.12.25
Договір підписано
Договір підписаний всіма учасниками, і зараз діє на законних підставах
Договір виконано

Номенклатура договору

1)
Папір офісний А4
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73003, Україна, Херсонська область, м. Херсон, проспект Незалежності,37
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 100 пачка

Документи договору/змін

Підписаний контракт
Договір
Завантажено в ЦБД Prozorro: 23.12.2025 11:42
ID: 244617b6920d4083a07ebe2c8d796820

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Департамент розвитку об'єктів комунальної власності територіальної громади Херсонської міської ради  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 44279728  
Юридична адреса 73003, Україна, Херсонська область, Херсон, проспект Незалежності, 37  
Процедура закупівлі Закупівля без використання електронної системи  

Інформація про постачальника

Назва юридичної особи Фізична особа-підприємець Мантрова Тетяна Олександрівна  
Код ЄДРПОУ 2890712983  
Юридична адреса 73000, Україна, Херсонська область, смт. Білозірка, вул. Михайлевського, 261