Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Договір опубліковано 10.12.2025 15:21. Дата останніх змін: 10.12.2025 16:06

канцелярські товари -

Ідентифікатор укладеного договору UA-2025-12-10-016149-a-c1  
ID e9e8e536f86d4f8b9232ca7ae65b6e12  
Сума договору
4`139.00 Гривня

Реквізити договору

Сума договору 4`139.00 Гривня (без ПДВ)  
Номер договору 332  
Дата підписання 10.12.2025  
Дата початку дії 10.12.2025  
Дата завершення дії 31.12.2025  
Опубліковано
10.12.25
Договір підписано
Договір підписаний всіма учасниками, і зараз діє на законних підставах
Договір виконано

Номенклатура договору

1)
канцелярські товари
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 34700, Україна, Рівненська область, Корець, площа Київська , будинок 5
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10.12.2025 - 31.12.2025
Ціна за одиницю (не обов'язково): 188 Гривня
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 22 штука

Документи договору/змін

Підписаний контракт
332.pdf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 10.12.2025 15:54
ID: ac17594325ee43f2a9be5f7be0fcf987

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Фінансовий відділ Корецької міської ради  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 44127971  
Юридична адреса 34700, Україна, Рівненська область, Корець, площа Київська , будинок 5  
Процедура закупівлі Закупівля без використання електронної системи  

Інформація про постачальника

Назва юридичної особи ФОП Кулик В.М.  
Код ЄДРПОУ 3061718271  
Юридична адреса 34700, Україна, Рівненська область, Корець, Київська, 51