Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Договір опубліковано 10.12.2025 11:53. Дата останніх змін: 10.12.2025 15:24

Послуги з обслуговування та ремонту офісної техніки -

Ідентифікатор укладеного договору UA-2025-12-10-006479-a-a1  
ID 5e24362007a34202a2ee812dac4b299a  
Сума договору
2`928.00 Гривня

Реквізити договору

Сума договору 2`928.00 Гривня (без ПДВ)  
Номер договору 09/12  
Дата підписання 09.12.2025  
Дата початку дії 09.12.2025  
Дата завершення дії 31.12.2025  
Опубліковано
10.12.25
Договір підписано
Договір підписаний всіма учасниками, і зараз діє на законних підставах
Договір виконано

Номенклатура договору

1)
Послуги з обслуговування та ремонту офісної техніки
Класифікація за ДК 021:2015: 50310000-1 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 78701, Україна, Івано-Франківська область, Верховина, Франка,3
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09.12.2025 - 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 5 послуга

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Фінансове управління Верховинської селищної ради  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 43946778  
Юридична адреса 78701, Україна, Івано-Франківська область, Верховина, Франка, 3  
Процедура закупівлі Закупівля без використання електронної системи  

Інформація про постачальника

Назва юридичної особи ФОП Кроподра А.І.  
Код ЄДРПОУ 2658805517  
Юридична адреса 78203, Україна, Івано-Франківська область, Коломия, вул.Чорновола,5