Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 10.12.2025 11:28. Дата останніх змін - 10.12.2025 11:53

Послуги з обслуговування та ремонту офісної техніки

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-12-10-006479-a  
ID 09faf101ab97484993114fea19f8a07e  
Ідентифікатор плану UA-P-2025-12-10-007840-a  
Очікувана вартість закупівлі
2`928.00 Гривня

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Фінансове управління Верховинської селищної ради  
Очікувана вартість закупівлі 2`928.00 Гривня (без ПДВ)  
Обгрунтування п.11 ПКМУ 1178  
Процедура закупівлі
Закупівля без використання електронної системи
 
Вид предмету закупівлі: Закупівля послуг  
Закупівля оголошена
10.12.25
Вибір контрагента
з 10.12.25
Підготовка угоди

Специфікація закупівлі

1)
Послуги з обслуговування та ремонту офісної техніки
Класифікація за ДК 021:2015: 50310000-1 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 78701, Україна, Івано-Франківська область, Верховина, Франка,3
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09.12.2025 - 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 5 послуга

Параметри тендеру

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Фінансове управління Верховинської селищної ради  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 43946778  
Юридична адреса 78701, Україна, Івано-Франківська область, Верховина, Франка, 3  

Протокол розкриття

Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
1
2`928.00
Гривня без ПДВ
Переможець
10.12.2025 11:53